-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Хліб пшеничний нарізний в/г (в упаковці) 0,6 кг. та хліб житньо – пшеничний нарізний в/г ( в упаковці). 0,6 кг.;
Постачальник повинен бути в 20 км. зоні від розташування Замовника для найбільш якісного (свіжого) постачання хліба.
Завершена
1 031 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 158.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 158.25 UAH
Номер:
882345b2ff144986b482e470278ee1dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-13-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2022 00:00
Період моніторингу:
13.01.2022 16:46 - 04.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13.01.2022 № 14
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.01.2022 № 14
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-12-01-010679-c 01.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону.
За результатом моніторингу питання дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 26.01.2022 № 1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова
№ 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Знам’янського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.12.2021 № 16 (зі змінами від 13.12.2021), роз’яснення Замовника від 07.12.2021 на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру від 06.12.2021, тендерні пропозиції учасників фізичної особи-підприємця «Матвієнко Василь Остапович» (далі –
ФОП «Матвієнко В.О.»), фізичної особи-підприємця «Басова Лариса Степанівна», протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 22.12.2021 № 26, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 22.12.2021, договір від 06.01.2022 № 22-01, укладений між Замовником та
ФОП «Матвієнко В.О.» (далі - Договір), додаткова угода від 26.01.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону, Замовником, разом із змінами, внесеними до тендерної документації 13 грудня 2021 року, не оприлюднено в електронній системі закупівель в окремому документі перелік вищезазначених змін.
Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив учасника-переможця ФОП «Матвієнко В.О.», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1 розділу ІІІ цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не) притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про цю закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону».
Проте, учасником-переможцем ФОП «Матвієнко В.О.» не надано у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, як це передбачено статтею 17 Закону та пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Крім того, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Період усунення порушень:
27.01.2022 16:38 - 11.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2022 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір №22-01 від 06.01.2022р розривається, зобов’язання за даним Договором припиняються від 26.01.2022р.
Дата публікації звіту:
28.01.2022 08:58
Запити/Пояснення
Номер:
1f83adc7e0e648b18f1124fb3c32dbc7
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хліб пшеничний нарізний в/г (в упаковці) 0,6 кг та хліб житньо-пшеничний нарізний в/г (в упаковці) 0,6 кг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-01-010679-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e4ee98e792224eeb9602e01a37e71629
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.01.2022 13:04
Опис:
ТехнічнІ і якіснІ характеристики предмету закупівлі визначалися згідно з вимогами ДСТУ: хліб житньо - пшеничний- ДСТУ-П 4583:2006; хліб пшеничний - ДСТУ 7517:2014 розділ 5.2.6 «Показники якості хліба»
Обсяг постачання та очікувана вартість розраховувалися згідно норм харчування:
180 підопічних Х 365днів х 0,6 кг. (Добові норми харчування в інтернатних установах для громадян похилого віку та інвалідів сфери управління Мінпраці Затверджено Постановою КМУ №324 від 13.03.2002) = 39420 кг /0,6 = 65800 шт./0,6 кг.
65800 /2 = 32900 шт./0,6 пшеничного + 32900 шт./0,6 житньо-пшеничного
Хліб пшеничний – 13,0/0,6 кг. (ціна за грудень 2021р.) х 20% = 15,80/0,6кг. х 32900 шт./0,6кг. =519820 грн.
Хліб житньо-пшеничний - 12,80 /0,6 кг. (ціна за грудень 2021р.) х 20% = 15,40 /0,6 кг. х 32900 шт./0,6кг.= 506660 грн.
506660 + 519820 = 1 026 480 очікувана вартість , крок зниження 0,5% - 5158 грн
Номер:
aec5a734be184e6cb4967782774ab8f7
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
17.01.2022 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хліб пшеничний нарізний в/г (в упаковці) 0,6 кг та хліб житньо-пшеничний нарізний в/г (в упаковці) 0,6 кг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-01-010679-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Чому Вами не відхилено переможця фізичну особу-підприємця «Матвієнко Василь Остапович» як такого, що не надав у строк та спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, чим недотримано вимоги абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9c668a67fc6c4e1a83a48088d7639e91
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.01.2022 15:14
Опис:
Порушення виникли через завантаженість у роботі, через неуважність, як з боку Замовника так і з боку ФОП «Матвієнко Василь Остапович», який не оновив документи, як того потребує тендерна документація.