• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

232 436.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.90 UAH
Номер: 2af63a2e640247abb6b33eea9932853e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.08.2022 13:03 - 01.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.08.2022 № 167 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2021-11-30-006101-b 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» за лотами №5 та №6 встановлено порушення вимог абзацу третього пункту третього частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «СТМ-Фарм» за лотами №4 та №6, своєчасності укладання договорів про закупівлю та відповідності їх умов умовам тендерних пропозицій переможців закупівлі за лотами №4-6, повноти та своєчасності надання відповідей на вимоги учасників про усунення порушень, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами про закупівлю товарів від 11.01.2022 №3 та №2, укладених між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5 та №6), в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та відповідності їх умов умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.11.2021 № 54, зі змінами від 13.12.2021 б/н, тендерну пропозицію за лотом № 4 товариства з обмеженою відповідальністю «В. А. ФАРМА» (далі – ТОВ «В. А. ФАРМА»), тендерні пропозиції за лотами № 4 та 6 товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм») та тендерні пропозиції за лотами № 5 та 6 товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі – ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»), реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами № 4-6, від 22.12.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 24.12.2021 № 76 та № 77 за лотом №4, № 78 за лотом № 5, № 79 та № 80 за лотом № 6, відповіді на вимоги учасників про усунення порушень від 24.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021 за лотами № 4-6, договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 5, укладений між Замовником та ТОВ «В. А. ФАРМА» (лот № 4), договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 3, укладений між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5), договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 2, укладений між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 6), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.5 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимоги до переможця процедури закупівлі щодо надання переліку документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (далі – Довідка), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. На виконання вказаної вимоги учасник-переможець ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» завантажив в складі тендерної пропозиції за лотами № 5 та № 6 Довідку за № 21342420120250743427, видану на ім’я директора ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» Волошина Олександра Миколайовича, яка містить інформацію про дані, які сформовані станом на 20.12.2021, що не відповідає вимогам пункту 5.5 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, оскільки повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, за лотами №5 та №6 було оприлюднено Замовником 24.12.2021. Згідно з положеннями підпункту 3 пункту 4.1 частини четвертої розділу 5 тендерної документації та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. В порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», а визнав його переможцем процедури закупівлі за лотами №5 та №6 та уклав з ним договори від 11.01.2022 №3 та №2 відповідно. Окрім цього, в ході моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, 24.08.2022, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо здійсненого обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також стосовно надання інформації та підтвердних документів щодо виконання договорів від 11.01.2022 № 1 та № 2 в частині постачання та здійснення розрахунків. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. При цьому відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором): юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації.
Період усунення порушень: 02.09.2022 14:58 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2022 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На здійснення вимоги щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, КНП ММР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» надає інформацію про розірвання Договорів №2 та №3 на поставку фармацевтичної продукції на 2022 рік, керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відміняє тендер у разі: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» Документи, що свідчать про вжиття таких заходів, додаються.
Дата публікації звіту: 07.09.2022 15:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Відсутній механізм
  • corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис: На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами оприлюдненого висновку моніторингу процедури публічної закупівл (UA-M-2022-08-10-000028), ID закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-11-30-006101-b - Замовником усунено виявлені недоліки, шляхом припинення зобов"язань за договорами про закупівлю товарів від 11.01.2022 №3 та №2, укладених між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5 та №6)
Дата публікації: 08.11.2022 20:17

Запити/Пояснення