-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
232 436.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.90 UAH
мін. крок: 0% або 0.90 UAH
Номер:
2af63a2e640247abb6b33eea9932853e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:03 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2021-11-30-006101-b 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасника процедури закупівлі ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» за лотами №5 та №6 встановлено порушення вимог абзацу третього пункту третього частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «СТМ-Фарм» за лотами №4 та №6, своєчасності укладання договорів про закупівлю та відповідності їх умов умовам тендерних пропозицій переможців закупівлі за лотами №4-6, повноти та своєчасності надання відповідей на вимоги учасників про усунення порушень, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договорами про закупівлю товарів від 11.01.2022 №3 та №2, укладених між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5 та №6), в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та відповідності їх умов умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 30.11.2021 № 54, зі змінами від 13.12.2021 б/н, тендерну пропозицію за лотом № 4 товариства з обмеженою відповідальністю «В. А. ФАРМА» (далі – ТОВ «В. А. ФАРМА»), тендерні пропозиції за лотами № 4 та 6 товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм») та тендерні пропозиції за лотами № 5 та 6 товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕНТА. ЛТД» (далі – ТОВ «ВЕНТА. ЛТД»), реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами № 4-6, від 22.12.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 24.12.2021 № 76 та № 77 за лотом №4, № 78 за лотом № 5, № 79 та № 80 за лотом № 6, відповіді на вимоги учасників про усунення порушень від 24.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021 за лотами № 4-6, договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 5, укладений між Замовником та ТОВ «В. А. ФАРМА» (лот № 4), договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 3, укладений між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5), договір про закупівлю товарів від 11.01.2022 № 2, укладений між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 6), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.5 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимоги до переможця процедури закупівлі щодо надання переліку документів шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема, довідки, виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України) щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (далі – Довідка), що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
На виконання вказаної вимоги учасник-переможець ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» завантажив в складі тендерної пропозиції за лотами № 5 та № 6 Довідку за № 21342420120250743427, видану на ім’я директора ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» Волошина Олександра Миколайовича, яка містить інформацію про дані, які сформовані станом на 20.12.2021, що не відповідає вимогам пункту 5.5 частини п’ятої розділу 3 тендерної документації, оскільки повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, за лотами №5 та №6 було оприлюднено Замовником 24.12.2021.
Згідно з положеннями підпункту 3 пункту 4.1 частини четвертої розділу 5 тендерної документації та абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
В порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ВЕНТА. ЛТД», а визнав його переможцем процедури закупівлі за лотами №5 та №6 та уклав з ним договори від 11.01.2022 №3 та №2 відповідно.
Окрім цього, в ході моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, 24.08.2022, звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо здійсненого обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також стосовно надання інформації та підтвердних документів щодо виконання договорів від 11.01.2022 № 1 та № 2 в частині постачання та здійснення розрахунків. Однак, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні пояснення (інформацію, документи), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
При цьому відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором):
юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації.
Період усунення порушень:
02.09.2022 14:58 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2022 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На здійснення вимоги щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, КНП ММР «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» надає інформацію про розірвання Договорів №2 та №3 на поставку фармацевтичної продукції на 2022 рік, керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відміняє тендер у разі:
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути»
Документи, що свідчать про вжиття таких заходів, додаються.
Дата публікації звіту:
07.09.2022 15:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Відсутній механізм
- corruptionFailureDocuments: Відсутній механізм
Опис:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами оприлюдненого висновку моніторингу процедури публічної закупівл (UA-M-2022-08-10-000028), ID закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-11-30-006101-b - Замовником усунено виявлені недоліки, шляхом припинення зобов"язань за договорами
про закупівлю товарів від 11.01.2022 №3 та №2, укладених між Замовником та ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (лот № 5 та №6)
Дата публікації:
08.11.2022 20:17
Запити/Пояснення
Номер:
1971c071840b4def972405897b32cc52
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.08.2022 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-30-006101-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договорів від 11.01.2022 № 1 та № 2 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
86f7781f4691461db1d95c5147556b56
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.08.2022 20:04
Опис:
На даний час у регіоні розташування підприємства тривають активні бойові дії, місто зазнає цілодобого обстрілу, як прифронтове, фахівець, відповідальний за закупівлі, знаходиться у теробороні, тому надати документи на запит повною мірою протягом трьох робочих днів не представляється можливим.
Документи будуть надані до кінця поточного тижня.
Номер:
f398cabfe73d440c9a61dcde2324e479
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
01.09.2022 14:51
Опис:
Стосовно питання 1: «Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», - повідомляємо наступне:
- Відповідно до потреби та фінансового плану підприємства на 2022 рік КНП ММР «ЦПМСД №2» до проведення процедури закупівлі виконує розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до підпункту 1 п.1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГОВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме проводиться моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі, на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «ProZorro», тощо).
- Для визначення процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» КНП ММР «ЦПМСД №2» до проведення процедури закупівлі виконує розрахунок очікуваної вартості окремого предмета закупівлі та визначення коду закупівлі за Національним класифікатором України ДК 021:2015 Єдиним закупівельним словником згідно чинного законодавства.
- Керуючись Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» від 08.06.2021р. №231, Порядком організації планування та проведення закупівель Комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Центр первинної медико - санітарної допомоги №2», який затверджено директором від 02.08.2021р., з метою організації закупівлі, Ініціатор — структурний підрозділ Замовника, що зацікавлений у закупівлі, подає заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг відповідно до фінансового плану і плану закупівель. У ній вони обов’язково надають інформацію про
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі, статтю витрат згідно з КЕКВ або фінансовим планом, та містить розрахунок очікуваної вартості товарів і послуг.
Очікувану вартість розраховують керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та на основі трьох пропозицій потенційних постачальників (у т. ч., інформації щодо вартості предмета закупівлі, розміщеної в публічних джерелах). Стосовно закупівлі ліків – спираючись на Державний реєстр лікарських засобів в Україні.
Також надають технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація), вимоги до кваліфікації учасників (за потреби) та спосіб їх документального підтвердження.
Посадові особи підрозділу, який ініціює проведення закупівлі, несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої в документах, визначених пунктом 3.1 цього Порядку.
Заявки на проведення закупівлі підписує керівник підрозділу, який ініціює проведення закупівлі та директор КНП ММР «ЦПМСД №2». Додатково їх можуть погоджувати з іншими зацікавленими структурними підрозділами підприємства.
Копія заявки до наведеної закупівлі додається.
Стосовно питання 2 надаємо копії рахунків та накладних по означених договорах.