• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Риба, рибне філе та інші м'ясо риби морожені (риба морожена столових сортів типу хек, минтай)»

Завершена

1 084 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 421.90 UAH
Номер: 9207ed07ff1c4c698c74ebaeb87c1155
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-04-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 04.11.2022 15:16 - 26.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.11.2022 №247 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.11.2022 № 247 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11. UA-2021-11-30-011169-c 30.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 301-08-13, tas-ker@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та терміни їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою з публічних закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Пісочинської селищної ради (далі – Замовник) від 29 листопада 2021року №158, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Єгорової Ольги Володимирівни (далі – ФОП Єгорова О.В.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021 №199 Про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.12.2021, договір про закупівлю від 05.01.2022 №17, додаткова угода від 25.10.2022 №1, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 08.11.2022 року. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Тобто, зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відноситься до істотних умов договору. Отже, зважаючи на зазначене, Замовник уклав з ФОП Єгорова О.В. до Договору додаткову угоду від 25.10.2022 № 1, проте оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та саму додаткову угоду від 31.10.2022 № 1 з порушенням термінів, визначених пунктом 11 частини першої статті 10 Закону, а саме протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Період усунення порушень: 16.11.2022 11:13 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 11:13

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/31/2208/2022/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В зв'язку з неможливістю усунення порушень було здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності особи, якою допущені порушення
Дата публікації звіту: 22.11.2022 12:48

Запити/Пояснення