-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини, м'ясо яловичини, філе та окорока свійської птиці, печінка свійської птиці
Завершена
1 913 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 18 000.00 UAH
Номер:
863d2e0b6ec14fe1ab4eec9ae7061d87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 18:44 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 №295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-11-30-005848-b 30.11.2021 Відділ освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43944875 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради, (далі Замовник) UA-P-2021-11-30-011611-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 14.12.2021 №342 (зі змінами), тендерну пропозицію учасника ФОП ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.12.2021, договір від 14.01.2022 №16, додаткові угоди №1 б/д до договору від 14.01.2022 №16, №2 від 30.06.2022 до договору від 14.01.2022 №16, №3 від 21.09.2022 до договору від 14.01.2022 №16, №4 від 26.09.2022 до договору від 14.01.2022 №16, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.10.2022, 17.10.2022.
За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до наданого пояснення та копій документів моніторингом встановлено оприлюднення обґрунтування 10.10.2022, тоді, як оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднене 30.11.2021.
Період усунення порушень:
19.10.2022 15:50 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 15:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділом освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради розглянуто висновок на моніторинг від 19.10.2022 року. За результатами розгляду враховуючи всі Ваші зауваження повідомляємо наступне.
Відповідно до Кодексу Законів про працю притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності є правом, а не обов'язком роботодавця. Порушенням трудової дисципліни вважається недотримання під час виробничого процесу правил поведінки, встановлених чинним законодавством, правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями, наказами і розпорядженнями роботодавця.
Дисциплінарна відповідальність встановлена трудовим законодавством за вчинення дисциплінарного проступку, що являє собою протиправне порушення працівником трудової дисципліни. Так, за порушення трудової дисципліни, згідно зі ст. 147 КЗпПУ, до працівника може бути застосовано тільки один із таких видів стягнень: догана або звільнення.
Порушенням трудової дисципліни вважається також відмова працівника без поважної причини укласти договір про повну матеріальну відповідальність, якщо укладення такого договору передбачене чинним законодавством; відмова чи ухилення без поважної причини від проходження медичного огляду працівників окремих професій; відмова чи ухилення працівника від проходження спеціального навчання в робочий час та складання іспиту з техніки безпеки, якщо це обов'язкові умови допуску до роботи.
Порушення трудової дисципліни вважається таким у випадку, якщо воно сталося у робочий час. Для працівників, які працюють у режимі ненормованого робочого часу, весь час перебування на робочому місці вважається робочим часом.
Порушення трудової дисципліни працівником внаслідок незалежних від нього обставин (наприклад, недостатньої кваліфікації, стану здоров'я, відсутності відповідних умов чи обладнання для належного виконання роботи та ін.) не може призвести до дисциплінарної відповідальності. Працівника також не можна притягнути до дисциплінарної відповідальності за відмову виконувати роботу, не обумовлену трудовим договором.
У випадку дисциплінарної відповідальності порушник несе відповідальність безпосередньо перед роботодавцем. Притягнення працівника до дисциплінарної відповідальності є правом, а не обов'язком роботодавця. Роботодавець має право замість накладення дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд трудового колективу або його органу.
Тільки заходи, які визначені у ст. 147 КЗпПУ, а саме догана і звільнення, є дисциплінарними стягненнями.
Всі питання відділу щодо відповідальності винних осіб відповідно до Положення вирішуються керівником відділу.
При цьому, питання щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому розглянуто керівництвом відділу на внутрішній нараді.
Крім того, звертаємо Вашу увагу що не виконання рекомендацій Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 не підпадає під відповідальність передбачену нормою статті 164-14 КуПАП, по тексту якої чітко визначено перелік правопорушення у сфері публічних закупівель.
А також, згідно із визначення поняття «адміністративне правопорушення» та його ознак, складу, дані дії Замовника під час вивчення ринку, характеристик предмету закупівлі, мету використання, а також розрахунку очікуваної вартості – не кваліфікується як таке правопорушення.
Дата публікації звіту:
24.10.2022 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
c329b19590ea4103a5f9dda6ce059a32
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2022 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
f430006ec54b4b97a81055157a0b2320
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.10.2022 13:34
Опис:
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділом освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради запит про надання пояснень розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення – закупівля здійснювалася на очікувану вартість. Кошти із місцевого бюджету були виділені на підставі рішення сесії міської ради «Про бюджет Ізяславської міської ради на 2022 рік» № 12 від 24.12.2021 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на момент оголошення закупівлі ДСТУ, а саме: ДСТУ 7158:2010, ДСТУ 6030:2008, ДСТУ 3143:2013.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене аналізом по навчальних закладах (загальноосвітнім школам та їх філіях, дошкільних навчальних закладах) середньомісячного споживання м’яса за попередній навчальний рік на підставі моніторингу цін, наявних на веб-ресурсах https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods/.
Також під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа керувалася Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275.
Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://osv.org.ua/rada/43944875/news/1665396372/
2. Повідомляємо, що п.3 додаткової угоди №1 до договору №16 від 14.01.2022, яка оприлюднена 01.03.2022 є технічною опискою. Так, додатковою угодою №1/1 від 02.03.2022до договору №16 від 14.01.2022п.3 додаткової угоди №1 до договору №16 від 14.01.2022, яка оприлюднена 01.03.2022 вилучений як технічна описка. Оскільки дана додаткова угода не відноситься до підстав передбачених ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель вона не оприлюднювалася.
Відповідно до ч.1 ст.229 ЦК України, істотне значення має помилка щодо природи правочину, прав та обов'язків сторін, таких властивостей і якостей майна, які значно знижують його цінність або можливість використання за цільовим призначенням. Помилка щодо мотивів правочину не має істотного значення, крім випадків, встановлених законом.
Оскільки сторони за взаємною згодою усунули допущену помилку, а зобов’язання сторін не припинялися, договір №16 від 14.01.2022 є чинним.
Щодо укладання додаткової угоди №3 від 21.09.2022.
20.09.2022 від ФОП Павлійчука Олега Анатолійовича на адресу відділу надійшов лист №16 від 19.09.2022 про підняття ціни за одиницю товару у зв’язку із значним коливанням ціни на товар на ринку та надано довідку Хмельницької торгово-промислової палати №22-05/606 від 30.08.2022.
На підставі зазначених документів була укладена додаткова угода №3 від 21.09.2022.
Щодо укладання додаткової угоди №4 від 26.09.2022.
У зв’язку із допущенням в таблиці додаткової угоди №3 від 21.09.2022 описки щодо кількості товару, сторонами було укладено додаткову угоду №4 від 26.09.2022. Однак і в самі додатковій угоді №4 від 26.09.2022 було допущено технічну описку – зазначено посилання на п.2 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатковою угодою №4/1 від 27.09.2022 вказана описка усунута.
Номер:
0d1093877f6949fea83f9700486f9b5c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
2b72008ceec14a2f9cc55caf448d9af3
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
17.10.2022 15:09
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби
місто Дніпро
На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділом освіти, молоді та спорту Ізяславської міської ради запит про надання пояснень розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
1. Тендерна документація на закупівлю товару в повній мірі відповідає вимогам Закону. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Конституційний Суд України у рішенні від 9 липня 1998 р. № 12-рп/98 надав офіційне тлумачення терміну «законодавство». Так, Конституційний Суд України дійшов висновку, що термін «законодавство», потрібно розуміти так, що ним охоплюються закони України, чинні міжнародні договори України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, а також постанови Верховної Ради України, укази Президента України, декрети і постанови Кабінету Міністрів України, прийняті в межах їх повноважень та відповідно до Конституції України і законів України. Таким чином, в поняття «законодавство» також підпадають кодекси України. Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету/уповноваженої особи. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Відповідно до ст.528 Цивільного кодексу України, виконання обов'язку може бути покладено боржником на іншу особу, якщо з умов договору, вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства або суті зобов'язання не випливає обов'язок боржника виконати зобов'язання особисто. У цьому разі кредитор зобов'язаний прийняти виконання, запропоноване за боржника іншою особою. У разі невиконання або неналежного виконання обов'язку боржника іншою особою цей обов'язок боржник повинен виконати сам. Згідно із ч.1 ст.636 Цивільного кодексу України, договором на користь третьої особи є договір, в якому боржник зобов'язаний виконати свій обов'язок на користь третьої особи, яка встановлена або не встановлена у договорі.
Відповідно до п.п.5.5.3 п.5 Розділу V тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст.ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник-переможець має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати оплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, протягом 5 робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Зазначена умова не є імперативною, тобто учаснику-переможцеві надається право, а не обов’язок щодо здійснення такої оплати. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, жодна фізична/юридична особа не зверталася через електрону систему закупівель до Замовника в порядку статті 24 за роз’ясненням чи вимогами що до тендерної документації, а також в порядку статті 18 вимоги не оскаржувалися до АМКУ
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від «14» травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання в постанові Верхового Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі №127/15574/16-а від 19.12.2018. Зокрема, суд зазначає, що оскільки вимоги тендерної документації щодо включення вартості наданих замовнику послуг консультанта з торгів поширюються на всіх учасників таких торгів, доводи касаційної скарги щодо дискримінаційного її характеру відносно позивача не є обґрунтованими.
Додатково повідомляємо, що зазначені у тендерній документації послуги консультантів фактично не сплачуються ні замовником ні переможцем.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства під час розроблення тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 3.1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Пунктом 3.5.2 частини 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження
1. Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, яка виконана згідно Форми №1 Додатку №1 тендерної документації. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову (не менше трьох одиниць);
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування.
1.2. На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів:
- для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування);
- для нерухомого майна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди*.
На виконання вимоги пункту 3.5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій» ФОП ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ було надано:
- довідка №21 від 23.12.2021 року, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка виконана згідно Форми №1 Додатку №1 тендерної документації
- договір оренди приміщення №17 від 05.01.2021 року
- акт приймання – передачі за договором оренди приміщення №17 від 05.01.2021 року
- витяг №200137600 від 13.02.2020 року з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності
Як вбачається із вищенаведеного, ФОП ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ у повній мірі виконав вимоги тендерної документації та надав усі необхідні документи згідно вимог Замовника. Надані документи підтверджують наявність в Учасника складського приміщення та такий Учасник відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій».
Окремо хотілось наголосити, що Замовником торгів не встановлювалося конкретних вимог щодо змісту або форми документів для нерухомого майна. Вимога щодо надання документів у складі пропозиції була наступна: копії документів, що підтверджують право власності (копія витягу з державного реєстру прав на нерухоме майно або інший документ, що підтверджує право власності Учасника) або копія дійсного договору оренди.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник торгів вважає, що ФОП ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ документально підтвердив наявність складського приміщення, яке зазначено ним у довідці №21 від 23.12.2021 року, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка виконана згідно Форми №1 Додатку №1 тендерної документації
Замовником обрано найбільш економічно вигідну пропозицію ФОП ПАВЛІЙЧУК ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ та станом на даний час постачання товару, який був предметом закупівлі, відповідно до договірних зобов’язань здійснюється у повному обсязі, якісно, добросовісно з дотриманням вимог, встановлених у договорі.