• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

борошно пшеничне, крупи гречані, крупи манні, крупи перлові, крупа булгур, крупи пшеничні (артек), крупи ячмінні (ячка), крупи вівсяні (Геркулес), крупи кукурудзяні, рис, пшоно, крупа горохова, сочевиця

Закупівля проводиться для потреб у 2022 році

Завершена

389 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 949.95 UAH
Номер: 28b0e87708514834b03151f522e1d7ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.01.2022 15:45 - 16.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.01.2022 №26 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 25.01.2022 №26 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22.UA-2021-11-30-003302-c 30.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30 листопада 2021 року №133), тендерну пропозицію ФОП «Ревізор Петро Григорович», протокол засідання тендерного комітету від 21 грудня 2021 року №157, договір про закупівлю товарів від 04 січня 2022 року №5 та пояснення від 31 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пп. 1.4. п. 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович» не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пп. 1.4. п.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович», як таку, що не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 04 січня 2022 року №5 на загальну суму 380830,0 грн.
Період усунення порушень: 09.02.2022 10:30 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2022 10:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання пункту 3 Констатуючої частини, висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-003302-c від 09.02.2022 року, відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради інформує, що з урахуванням норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та умов договору про закупівлю товарів № 5 від 04.01.2022 року до фізичної особи-підприємця Ревізора Петра Григоровича направлено лист із додатковими угодами про розірвання договору. Договір про закупівлю товарів № 5 від 04.01.2022 року буде розірваний з моменту підписання сторонами додаткової угоди про розірвання договору.
Дата публікації звіту: 16.02.2022 15:21

Запити/Пояснення