-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
борошно пшеничне, крупи гречані, крупи манні, крупи перлові, крупа булгур, крупи пшеничні (артек), крупи ячмінні (ячка), крупи вівсяні (Геркулес), крупи кукурудзяні, рис, пшоно, крупа горохова, сочевиця
Закупівля проводиться для потреб у 2022 році
Завершена
389 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 949.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 949.95 UAH
Номер:
28b0e87708514834b03151f522e1d7ac
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-25-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2022 00:00
Період моніторингу:
25.01.2022 15:45 - 16.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2022 №26
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2022 №26
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22.UA-2021-11-30-003302-c 30.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 30 листопада 2021 року №133), тендерну пропозицію ФОП «Ревізор Петро Григорович», протокол засідання тендерного комітету від 21 грудня 2021 року №157, договір про закупівлю товарів від 04 січня 2022 року №5 та пояснення від 31 січня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пп. 1.4. п. 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються і подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович» не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим та, що не відповідає вимогам пп. 1.4. п.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абз.3 п.1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Ревізор Петро Григорович», як таку, що не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав з ним договір про закупівлю товарів від 04 січня 2022 року №5 на загальну суму 380830,0 грн.
Період усунення порушень:
09.02.2022 10:30 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2022 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання пункту 3 Констатуючої частини, висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-30-003302-c від 09.02.2022 року, відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради інформує, що з урахуванням норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та умов договору про закупівлю товарів № 5 від 04.01.2022 року до фізичної особи-підприємця Ревізора Петра Григоровича направлено лист із додатковими угодами про розірвання договору.
Договір про закупівлю товарів № 5 від 04.01.2022 року буде розірваний з моменту підписання сторонами додаткової угоди про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
16.02.2022 15:21
Запити/Пояснення
Номер:
bcd317ae54c34cc78714bcec399d27a0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
26.01.2022 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі борошна пшеничного, крупи гречаної, крупи манної, крупи перлової, крупи булгур, крупи пшеничної (артек), крупи ячмінної (ячка), крупи вівсяної (Геркулес), крупи кукурудзяної, рису, пшона, крупи горохової, сочевиці (ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-30-003302-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасник тендеру ФОП «Ревізор Петро Григорович», якого відповідно до рішення уповноваженої особи (протокол від 21.12.2021 №157) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації в частині:
- накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п.1.5. тендерної документації (пп. 1.4 п.1 розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a47598569404bdea4be23cfbcdae742
Назва:
Пояснення на питання
Дата опублікування:
31.01.2022 11:29
Опис:
Відділ освіти, спорту, культури та туризму Томашпільської селищної ради у межах проведення моніторингу закупівлі борошна пшеничного, крупи гречаної, крупи манної, крупи перлової, крупи булгур, крупи пшеничної (артек), крупи ячмінної (ячки), крупи вівсяної (Геркулес), крупи кукурудзяної, рису, пшона, крупи горохової, сочевиці), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-30-003302-c) надає пояснення згідно поставлених питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: Визначення потреба в товарі, розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначались відповідно до норм та вимог харчування затверджених КМУ та МОЗ України та кількості дітей які харчуються у закладах освіти.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось шляхом аналізу ринку через загальнодоступну інформацію щодо цін на молоко питне пастеризоване та молоко згущене, яка міститься у відкритих джерелах та спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Частиною 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» передбачено: Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Оскільки норма Постанови №710 для органів місцевого самоврядування носить рекомендаційний характер, положення постанови не враховувались під час публікації оголошення про проведення закупівлі ДК 021:2015 – 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне, крупи гречані, крупи манні, крупи перлові, крупа булгур, крупи пшеничні (артек), крупи ячмінні (ячка), крупи вівсяні (Геркулес), крупи кукурудзяні, рис, пшоно, крупа горохова, сочевиця) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-30-003302-c).
2. Яким чином учасником ФОП Ревізор Петро Григорович, якого обрано переможцем торгів, виконано умови підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладання на тендеру пропозицію кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі на тендерну пропозицію?
Відповідь: Абзацом 2 частини 1 постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 року «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
Пунктом 1 частини 3 цієї ж постанови передбачено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону;
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом;
Отже, з урахуванням вищевикладеного використання удосконаленого електронного підпису фізичними, юридичними особами та особами які представляють юридичних осіб до 05.03.2022 року прирівнюються до кваліфікованих електронних підписів.