• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування для учнів пільгової категорії загальноосвітніх шкіл)

Завершена

1 473 662.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 368.31 UAH
Номер: 3b2c7ac2c677418f8ecfbfeab9cb3a00
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-01-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 01.12.2022 09:24 - 23.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.11.2022 №38-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-11-30-003138-c від 30.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 426-52-57, innamoshuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору; оприлюднення договору про закупівлю, виконання Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-11-30-003799-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету, протокол від 29.11.2021 № 595, зі змінами від 13.12.2021 №623; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.01.2022; протокол про визначення переможця, затверджений уповноваженою особою від 06.01.2022 № 2; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5»; повідомлення про намір укласти договір від 06.01.2022; договір від 17.01.2022 № 10/ВТ (далі – Договір № 10/ВТ); додаткові угоди до Договору № 10/ВТ від 24.02.2022, 27.04.2022, 19.05.2022, 27.06.2022, 17.11.2022 №№ 1,2,3,4,5; повідомлення про внесення змін до Договору № 10/ВТ від 31.01.2022 24.02.2022, 27.04.2022, 19.05.2022, 27.06.2022, 17.11.2022; пояснення Замовника із документами, надане через електронну систему закупівель від 13.12.2022; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.12.2021 № 28296-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 14.12.2022 15:20 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2022 15:20

Запити/Пояснення