-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти(бензин та дизельне паливо)
Завершена
1 030 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 150.00 UAH
Номер:
bb61cf95138540dcb59bceb7431fb8fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-10-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
10.11.2022 17:02 - 02.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 № 277
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-11-30-001488-b 30.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договру - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01.12.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.11.2021 № 412, тендерну пропозицію ТОВ «М-7 ТРЕЙД», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою собою від 22.12.2021 № 445, від 30.12.2022 № 465, 02.02.2022 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 02.02.2022, договір від 14.02.2022 № 46, додаткову угоду від 22.02.2022 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.11.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.12.2022 13:30 - 09.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2022 13:30
Запити/Пояснення
Номер:
6b16e97d78564c9d9c2d9c10b6d70d88
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі нафти і дистилятів (бензин та дизельне паливо) (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-30-001488-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
e2ea2e6ecf324b288cae3e33e26baab5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.11.2022 10:04
Опис:
Затримка відповіді - аварійне відключення у м.Суми системи енергозабезпечення.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (надалі – ДП «Сумистандартметрологія» або Замовник) на виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби щодо моніторингу процедури закупівлі UA-M-2022-11-10-000055 надає наступні пояснення.
Так, ДП «Сумистандартметрологія» наголошує на тому, що придбання бензину та дизельного палива здійснювалось з метою забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів Замовника.
При цьому, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Бензин А- 92, дизельне паливо) були визначені відповідно до потреб ДП «Сумистандартметрологія» (Згідно Додатку № 3 до тендерної документації), і відповідали вимогам статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Більше того, якісні та технічні характеристики предмета закупівлі встановлювались у відповідності до вимог екологічних норм ЄВРО–5, Державних стандартів України, технічних вимог заводу виробника, ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро». Технічні умови», Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
Також ДП «Сумистандартметрологія» зазначає, що Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, з урахуванням інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів: https://index.minfin.com.ua/markets/fuel, цін учасників в електронній системі закупівель “ProZorro“, даних спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, даних офіційних статистичних видань та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій.
Так, Замовником з сайту https://index.minfin.com.ua/markets/fuel було отримано інформацію про середньоринкові ціни на пальне в Україні станом на 30.11.2021 року, а саме: Бензин А-92 – 29,95 грн. за 1 літр, Дизельне паливо – 30,00 грн. за 1 літр, тобто, враховуючи потреби Замовника у паливі, очікувана вартість закупівлі становила 989 300,00 грн з ПДВ.
Відповідно до рекомендаційного Листа Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України під час збору інформації про ціну слід враховувати, що умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) мають бути співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості. Крім того, слід враховувати інші можливі чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі.
Отже, Замовником при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 1 030 000,00 грн з ПДВ. було враховано середньоринкові ціни на пальне в Україні та ризик зростання (коливання) ціни від 0,88 – 1,50 грн. за 1 літр.
Водночас, ДП «Сумистандартметрологія» акцентує увагу на тому, що підприємство не є розпорядником бюджетних коштів, а джерелом видатків на закупівлі є виключно кошти, отримані в результаті його господарської комерційної діяльності, а тому відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 Замовник не зобов’язаний публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).