-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування в Комунальному некомерційному медичному підприємстві "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (Послуги з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги в КНМП «Кременчуцька ЦРЛ») згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Завершена
4 056 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 280.00 UAH
Номер:
ee635e77b52246b1b9068d1bc20e2c7a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 14:25 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2022 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-11-29-016185-c від 29.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА» (далі - ТОВ «ПОНТЕМ.УА»), протокол щодо прийняття рушення уповноваженою особою від 16.12.2021 №87, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір про надання послуг від 28.12.2021 №386.
Період усунення порушень:
20.04.2022 15:53 - 27.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 15:53
Номер:
c6d93ed6da6f457facab793df2da7af8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 16:05 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.02.2022 № 88
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2022 № 88
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2021-11-29-016185-c від 29.11.2021- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства «Кременчуцька центральна районна лікарня» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.11.2021 №53, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
30.03.2022 10:16 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
626bbe8535b54849996b0b26c6c44c81
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2022 08:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування в Комунальному некомерційному медичному підприємстві "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (Послуги з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги в КНМП «Кременчуцька ЦРЛ») згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-29-016185-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4ca19e1e4e0443ff90fd9af50e4aaeea
Назва:
Про надання інформації на запит про надання пояснення від 15.02.2022
Дата опублікування:
17.02.2022 09:44
Опис:
На Ваш запит від 15.02.2022 про надання пояснення під час проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування в Комунальному некомерційному медичному підприємстві "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (Послуги з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги в КНМП «Кременчуцька ЦРЛ») згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги» повідомляємо:
Пунктом 4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti-gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) з інформацією про суб'єкти управління та окремі показники фінансово-господарської діяльності суб'єктів господарювання, станом на 01.10.2021.
Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (ЄДРПОУ 01999342) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24«Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів.
Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (з 18.01.2022 року Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня планового лікування" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області(надалі – Підприємство) є багатопрофільним закладом охорони здоров'я – комунальним унітарним некомерційним неприбутковим підприємством, що надає послуги первинної, вторинної (спеціалізованої), третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги на території Кременчуцької міської територіальної громади, Південного підокругу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та статутом Підприємства.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади (ідентифікаційний код юридичної особи: 01999342, юридична адреса: 39627, Полтавська область, місто Кременчук, проспект Полтавський, будинок 40).
Підприємство створене на майні, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство здійснює господарську неприбуткову діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.
Майно підприємства є комунальною власністю Кременчуцької міської територіальної громади.
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
Крім того, у плані закупівлі (Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-11-29-014121-c) зазначено джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Бюджетні кошти на оплату послуг з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги не залучаються.
Бюджетні асигнування, як одержувачу бюджетних коштів, по напряму використання «Продукти харчування» на 2022 рік не затверджені.
Щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, то повідомляємо наступне.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)).
Організація лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я державної та комунальної форм власності здійснюється з дотриманням вимог Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 №931, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим нормативно-правовим актам.
Двотижневе циклічне меню харчування хворих має бути розроблене, відповідно до наказу МОЗ України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу МОЗ України від 29.10.2013 № 931«Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Приготування їжі повинно здійснюватися відповідно до діючих збірників рецептур, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Надання послуги з харчування в лікувальних закладах для дорослих пацієнтів - тричі на день (сніданок, обід, вечеря).
Вищеперелічені вимоги були застосовані під час обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які викладені у Додатку 4 до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі розрахунку вартості організації харчування одного дорослого пацієнта на день, виходячи з розрахунку планової середньої кількості пацієнтів та середньої кількості ліжко-днів в яких забезпечується харчування, а також шляхом порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на день оголошення закупівлі, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro, керуючись примірною методикою визначення очікуваної вартості затвердженою наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року.
Номер:
6e52a3f32136444988182efc9089a3b2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.02.2022 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування в Комунальному некомерційному медичному підприємстві «Кременчуцька центральна районна лікарня» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (Послуги з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги в КНМП «Кременчуцька ЦРЛ») згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-29-016185-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно умов тендерної документації комплект харчування однієї особи на добу відповідно до двотижневого циклічного меню включає - сніданок, обід та вечерю.
Згідно додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статей 16, 17 Закону та іншим вимогам замовника» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо подачі учасниками довідки, складеної у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: обладнання, власних або орендованих приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (з документальним підтвердженням права власності та/або права користування, тех. паспортів на автомобілі).
Аналізом пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» встановлено, що виробничі потужності вказаного учасника зареєстровані у м. Київ. Відстань між м. Київ та м. Кременчук згідно інформації розміщеної на сайтах https://flagma.ua/uk/vidstan-kiev-kremenchug/ та https://mistaua.com автомобільними шляхами становить 328 км які можна подолати приблизно за 5 год 8 хв.
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» у складі пропозиції надано інформацію про наявність двох автомобілів RENAULT MASTER та RENAULT TRAFIK.
Окрім цього у складі пропозиції подано витяг з державного реєстру потужностей операторів ринку (реєстраційний номер: r-UA-26-26-30025) згідно якого ТОВ «ПОНТЕМ.УА» зареєстровано: назву потужностей - автомобіль RENAULT MASTER фургон малотонажний та автомобіль RENAULT TRAFIK фургон малотонажний за видом діяльності: «Діяльніть пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів С і залишатися придатними для споживання людини, а саме:1.2. Транспорування».
Також у складі пропозиції ТОВ «ПОНТЕМ.УА» подано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід від 14.12.2021 за №14/12-10, у якій зазначено наявність лише одного водія – Бабошко П.П.
За такої кількості автомобілів та водіїв які будуть ними керувати ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не підтверджено наявність транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі тричі на день.
У зв’язку з чим прошу пояснити чому не відхилено пропозицію ТОВ «ПОНТЕМ.УА» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме не підтверджено наявність транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі тричі на день.
Згідно додатку 4 «Специфікація, Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено: «Обов’язкове проведення щоденного бракеражу страв за участю медичного працівника (або уповноваженого працівника Замовника), згідно з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування. Обов’язковим є ведення журналу бракеражу сирої продукції та іншої затвердженої документації. Враховуючи, що предмет закупівлі – послуги з організації харчування за контрактом, бракеражний журнал зберігається на підприємстві, що надає послугу».
Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід від 14.12.2021 за №14/12-10, у ТОВ «ПОНТЕМ.УА» медичні працівники не працюють.
Згідно умов тендерної документації бракеражний журнал зберігається на підприємстві, що надає послугу - тобто ТОВ «ПОНТЕМ.УА».
За результатами проведеної процедури закупівлі укладено договір від 28.12.2021 за №386. Згідно п.11.1 договору цей договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 грудня 2022 року. А згідно п.6.3.4. договору виконавець зобов’язаний проводити щоденний бракераж страв за участю відповідальної особи лікувального закладу чи Замовника.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити яким чином здійснювалася перевірка готової їжі в січні 2022 року перед відправкою (при цьому, вказати кого саме із працівників відрядив Замовник для здійснення цієї щоденної перевірки) ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
61a69d779d79411f9960d5c5de7b3597
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.02.2022 20:30
Опис:
Начальнику
управління Західного офісу Держаудитслужби
в Тернопільській області
ДЕРЖЕРУКА Євгену Романовичу
Про надання пояснення
На Ваш запит від 18.02.2022 про надання пояснення під час проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з організації харчування в Комунальному некомерційному медичному підприємстві "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (Послуги з постачання комплексних обідів для пацієнтів, яким надаються медичні послуги в КНМП «Кременчуцька ЦРЛ») згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги» повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Пунктом 1.2. Додатку № 3 до тендерної документації було встановлено наступний кваліфікаційний критерій до Учасників: «1.2. Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: обладнання, власних або орендованих приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (з документальним підтвердженням права власності та/або права користування, тех. паспортів на автомобілі).»
Замовник торгів не має права встановлювати у тендерній документації дискримінаційні вимоги, а вимога, стосовно надання у складі тендерної пропозиції довідки, що підтверджує наявність приміщення/харчоблоку на території м. Кременчук є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, які бажають прийняти участь у тендері та обмежує коло учасників, тобто тоді прийняти участь у тендері можуть ті учасники, які мають приміщення на території м. Кременчук, а це є прямим порушенням ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» щодо дискримінаційних обмежень до учасників за територіальною (географічною) ознакою. Про це свідчить також безліч Рішень, прийнятих Антимонопольним комітетом України, ось наприклад: Рішення №1781-р/пк-пз від 28.01.2022 за скаргою UA-2021-12-22-013695-c.a1.
По другому питанню:
Замовником на підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасниками згідно п. 1.2 Додатку № 3 до тендерної документації вимагалось надати: «1.2. Довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, а саме: обладнання, власних або орендованих приміщень або власних виробничих потужностей (для виробників) та транспорту для забезпечення умов зберігання та перевезення предмету закупівлі (з документальним підтвердженням права власності та/або права користування, тех. паспортів на автомобілі).»
Учасником – ТОВ «Понтем.уа» на підтвердження наявності матеріально-технічної бази надано довідку про наявність обладнання, інвентаря, складського, виробничого, приміщень та автотранспорту та надано документи, що підтверджують право власності або користування обладнанням, автотранспортом, приміщеннями: оборотно-сальдова відомість, технічні паспорти на авто, договори оренди на приміщення.
Відповідно до п. 1.3. Додатку № 3 до тендерної документації, від учасників вимагалось надати: «1.3. Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (П.І.П.; посада; кваліфікація; стаж роботи)».
Учасником, на підтвердження даної вимоги було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та медичні книжки на зазначених працівників. Тендерною документацією не вимагалось надання інформації стосовно водіїв. Тендерна пропозиція Учасника – ТОВ «Понтем.уа» містить всі необхідні документи, що вимагались Замовником у тендерній документації – підстав для відхилення його тендерної пропозиції не було.
По третьому питанню:
Пояснити яким чином здійснювалася перевірка готової їжі в січні 2022 року перед відправкою (при цьому, вказати кого саме із працівників відрядив Замовник для здійснення цієї щоденної перевірки) ?
Додатком 4 «Специфікація, Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги з організації харчування у лікувальному закладі Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька центральна районна лікарня" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги» до тендерної документації Замовником передбачено: «Обов’язкове проведення щоденного бракеражу страв за участю медичного працівника (або уповноваженого працівника Замовника), згідно з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування. Обов’язковим є ведення журналу бракеражу сирої продукції та іншої затвердженої документації. Враховуючи, що предмет закупівлі – послуги з організації харчування за контрактом, бракеражний журнал зберігається на підприємстві, що надає послугу».
Тендерна документація містить два поняття бракеражу, бракераж страв та бракераж сирої продукції.
Проведення бракеражу готових страв, доствлених Виконавцем - ТОВ «Понтем.уа» до спеціально визначених приміщень лікувального закладу проводиться уповноваженим працівником КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування» на базі лікувального закладу з дотриманням вимог Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 №931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (далі Інструкція №931).
Вимог щодо проведення брокеражу сирої продукції за учасню уповноваженого працівника Замовника, тендерною документацією не передбачено.
Поряд з цим, тендерна документація містить вимогу щодо обов'язкового ведення журналу лише щодо бракеражу сирої продукції. При цьому, враховуючи, що предмет закупівлі – послуги з організації харчування за контрактом, то відповідно і бракеражний журнал, саме сирої продукції, а не готових страв зберігається на підприємстві, що надає послугу.
Згідно пункту 2.13. Інструкції № 931, при приготуванні лікувального харчування підприємством громадського харчування порядок надання послуг із харчування хворих і розрахунків між підприємством громадського харчування та ЗОЗ здійснюється відповідно до договору.
Отже, ні договір, ні тендерна документація не містить вимоги щодо перевірки представником Замовника їжі перед відправкою, відповідно і відряджати свого представника не має необхідності.
Учасник ТОВ «Понтем.уа» у тендерній пропозиції підтвердив, що у разі визначення його переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, він бере на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором зазначив та підтвердив повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
В період дії договору доставка готових страв здійснюється ТОВ «Понтем.уа» до спеціально визначених приміщень у лікувальному закладі, у кількості згідно поданих заявок, за затвердженим графіком харчування.
У КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування» нарікань до виконання умов договору, своєчасності надання послуг, якості готових страв немає.
З повагою,
Уповноважена особа Світлана Редченко
Номер:
a2711637a9c24ab99ebeef1556d70d47
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 19:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №88 від 14.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.