-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Газ нафтовий скраплений для заправки автомобілів
Завершена
2 749 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 747.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 747.50 UAH
Номер:
9f26247208f64b369a0b3b523938e665
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2022 00:00
Період моніторингу:
22.11.2022 09:38 - 14.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.11.2022 №76-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 21.11.2022 №76-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-11-29-012458-c 29.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (із змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДГАЗ» та ТОВ «НЄФТЕК ТРЕЙД», рішення про відхилення пропозиції учасника від 30.12.2021 №11, протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця від 30.12.2021 №14, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021 року, договір про надання послуг від 14.01.2022 №8, пояснення Замовника від 01.12.2022.
Період усунення порушень:
08.12.2022 11:16 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2022 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
9cdd6dce2e3b41d99696c29a324a0caf
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2022 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Газ нафтовий скраплений для заправки автомобілів» (ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-29-012458-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
36d47d21d41643e59a01b1151dc06d2e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.12.2022 12:08
Опис:
Відповідно до пп 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710: «З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє … Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже, зазначена норма має рекомендаційний характер. Виходячи з цього, Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради (далі за текстом – «ЦЗО») повідомляє, що на веб-сайті Дніпровської міської ради (розділ ЦЗО, за посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-centralizovana-zakupivelna-organizaciya-dniprovskoi-miskoi-radi) не оприлюдненювало обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2021-11-29-012458-c, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Докладна інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель – вказані в Тендерній документації зазначеної закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення / очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось в порядку, визначеному Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. та на підставі наданих Учасниками закупівлі комерційних пропозицій, що додаються, а саме:
№ з/п Учасники закупівлі Предмет закупівлі (товар) та ціни
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «АНДІ ЛТД» (код ЄДРПОУ 44219014) 1. Бензин А-92 – 31,99 грн з ПДВ
2. Дизельне паливо (євро) – 31,47 грн з ПДВ
3. Газ СПБТ – 18,40 грн з ПДВ
2 Товариство з обмеженою відповідальністю «НЄФТЕК ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 40156582) 1. Бензин А-92 – 30,90 грн з ПДВ
2. Дизельне паливо – 29,83 грн з ПДВ
3. Газ – 18,30 грн з ПДВ
3 Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІРМА ВЕТАР» (код ЄДРПОУ 44266876) 1. Бензин А-92 – 30,32 грн з ПДВ
2. Дизельне паливо – 30,83 грн з ПДВ
3. Газ – 18,30 грн з ПДВ
Додатково звертаємо увагу органу моніторингу на те, що відповідно до п. 15 Особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1216: «Централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери в інтересах замовників відповідно до Закону з урахуванням особливостей укладення і виконання рамкових угод, визначених Уповноваженим органом, та цих особливостей».
Згідно з п. 3.1. Порядку взаємодії замовників з Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради з питань організації та проведення закупівель, затвердженої Розпорядженням Дніпровського міського голови № 6-29/9-р від 29.09.2021 р. (далі за текстом – «Порядок»): «Замовник самостійно визначає потребу в закупівлі, яку планує передати до ЦЗО, та вносить інформацію про закупівлю у власний річний план закупівель…».
П. 3.3. Порядку встановлює, що обов’язок з визначення очікуваної вартості покладається виключно на замовника, а ЦЗО здійснює аналіз запланованої закупівлі, а саме:
- перевіряє повноту заповнення інформації в електронних полях;
- аналізує очікувану вартість;
- перевіряє наявність завантаженої заявки згідно з Додатком 1 до Порядку;
- проводить аналітичне дослідження ринку відповідних товарів;
- надає обґрунтовані рекомендації замовнику у разі некоректного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що може призвести до відміни тендера у зв’язку з відсутністю пропозицій учасників.