• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-36 Немирів – Могилів-Подільський км 0+000 – км 105+297, Вінницька область (з розробкою проектної документації)

Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.

Завершена

4 122 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 610 000.00 UAH
Номер: 629004d3985843309a8bcf2340334c8b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.07.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.07.2022 15:52 - 19.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.07.2022 № 27-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 28.07.2022 № 27-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. UA-2021-11-29-003088-a 29.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує в подальшому дотримуватися вимог Наказу № 680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Служби автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 29.11.2021 № 2 (із змінами), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «Автострада»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця за результатами аукціону від 03.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.02.2022, договір від 16.02.2022 № 33/22-П (далі – договір) додаткова угода №1 до договору від 11.04.2022, повідомлення про внесення змін від 12.04.2022, пояснення від 02.08.2022 та від 15.08.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1.1- 1.8) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 17.08.2022 10:39 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.08.2022 10:39

Оскарження висновку в суді

Опис: 29.08.2022, подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду. Вважаємо висновок про результати моніторингу процедури UA-2021-11-29-003088-a протиправним, прийнятим з порушенням норм діючого законодавства та таким, що підлягає скасуванню.
Дата публікації: 29.08.2022 11:01
Дата відкриття провадження: 05.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 120/7003/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі — Наказ № 680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами та зобов'язано Службу автомобільних доріг у Вінницькій області (далі - Служба) в подальшому дотримуватися вимог Наказу № 680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація по своїй суті є інструкцією на підставі якої Учасники закупівлі готують свої пропозиції. В тендерній документації Замовник прописує: - кваліфікаційні критерії до постачальників; - технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; прикріплює проект договору; - зазначає критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Наказом № 680 від 13.04.2016 р. Міністерством економічного розвитку і торгівлі було затверджено примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Зважаючи на те що Затверджена наказом № 680 від 13.04.2016 р. тендерна документація є «примірна» вона не є обов'язковою для застосування замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі. Також зазначаємо, що Службою було завантажено окремими файлами до тендерної документації «Проект договору» та «Відомість обсягів робіт», що не було взято до уваги під час проведення моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області. Враховуючи вищенаведене та положення Статті 8 ЗУ Про публічні закупівлі (із змінами) повідомляємо про те, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області дотримується вимог Наказу № 680 та всіх інших нормативних актів у сфері публічних закупівель та зобов’язується дотримуватися їх в подальшому.
Дата публікації звіту: 21.10.2024 10:23

Запити/Пояснення