-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-36 Немирів – Могилів-Подільський км 0+000 – км 105+297, Вінницька область (з розробкою проектної документації)
Згідно з документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Завершена
4 122 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 610 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 610 000.00 UAH
Номер:
629004d3985843309a8bcf2340334c8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-28-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.07.2022 00:00
Період моніторингу:
28.07.2022 15:52 - 19.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.07.2022 № 27-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 28.07.2022 № 27-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. UA-2021-11-29-003088-a 29.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує в подальшому дотримуватися вимог Наказу № 680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Служби автомобільних доріг у Вінницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 29.11.2021 № 2 (із змінами), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» та Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «Автострада»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця за результатами аукціону від 03.02.2022 № б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.02.2022, договір від 16.02.2022 № 33/22-П (далі – договір) додаткова угода №1 до договору від 11.04.2022, повідомлення про внесення змін від 12.04.2022, пояснення від 02.08.2022 та від 15.08.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додатки 1.1- 1.8) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
17.08.2022 10:39 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 10:39
Оскарження висновку в суді
Опис:
29.08.2022, подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду.
Вважаємо висновок про результати моніторингу процедури UA-2021-11-29-003088-a протиправним, прийнятим з порушенням норм діючого законодавства та таким, що підлягає скасуванню.
Дата публікації:
29.08.2022 11:01
Дата відкриття провадження:
05.09.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
120/7003/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу № 680 від 13.04.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі — Наказ № 680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами та зобов'язано Службу автомобільних доріг у Вінницькій області (далі - Служба) в подальшому дотримуватися вимог Наказу № 680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація по своїй суті є інструкцією на підставі якої Учасники закупівлі готують свої пропозиції.
В тендерній документації Замовник прописує:
- кваліфікаційні критерії до постачальників;
- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; прикріплює проект договору;
- зазначає критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо.
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація.
Наказом № 680 від 13.04.2016 р. Міністерством економічного розвитку і торгівлі було затверджено примірну тендерну документацію.
Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Зважаючи на те що Затверджена наказом № 680 від 13.04.2016 р. тендерна документація є «примірна» вона не є обов'язковою для застосування замовниками, проте на її основі можна сформувати власну тендерну документацію, врахувавши особливості своєї закупівлі.
Також зазначаємо, що Службою було завантажено окремими файлами до тендерної документації «Проект договору» та «Відомість обсягів робіт», що не було взято до уваги під час проведення моніторингу закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області.
Враховуючи вищенаведене та положення Статті 8 ЗУ Про публічні закупівлі (із змінами) повідомляємо про те, що Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області дотримується вимог Наказу № 680 та всіх інших нормативних актів у сфері публічних закупівель та зобов’язується дотримуватися їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
21.10.2024 10:23
Запити/Пояснення
Номер:
cd76acf6a69a47b3ae95fa95a574e272
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
01.08.2022 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-36 - Немирів - Могилів - Подільський км 0+000 – км 105+297, Вінницька область ( з розробкою проектної документації (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-003088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9127646e7644432aadea70d729aab9c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 01.08.2022
Дата опублікування:
02.08.2022 12:11
Опис:
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 01.08.2022 року повідомляємо наступне.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі, СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та вартісних показників об’єктів-аналогів.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://vn.ukravtodor.gov.ua/diialnist/8056/51116.html.
Номер:
7d3fc6cb135843e0bf5d5e252f8b80ae
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
10.08.2022 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-36 - Немирів - Могилів - Подільський км 0+000 – км 105+297, Вінницька область (з розробкою проектної документації (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-003088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
У п.27 інформації про наявність техніки (лист від 31.12.2021 вихідний №12222/13) учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі-Учасник) зазначено автомобільну техніку, яка надана учаснику відповідно до договору про надання послуг №01-10/02-20 від 10.02.2020 року.
Відповідно до додатку 1.1 тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подається:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені Учасника процедури закупівлі (Учасником або Учасником (об’єднання учасників)), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником або Учасником (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
-оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником або Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника або Учасника (об’єднання учасників) має також містити: посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку.
На підтвердження договору про надання послуг №01-10/02-20 від 10.02.2020 року Учасником завантажено архівний файл (11.11 АТГ Договір про надання послуг+ДУ, техпаспорта.rar).
У складі архівного файлу 11.11 АТГ Договір про надання послуг+ДУ, техпаспорта.rar додано файл 25.pdf, який містить копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3064КМ, аналогічно файл 24.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА9116ВР, файл 23.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3096КМ, файл 22.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3067КМ, файл 21.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 26.440 державний номер АА5503ХК.
Проте, вищевказані транспортні засоби не передбаченні даним договором (із змінами).
Чому учасником завантажено свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (далі – свідоцтво) , які не передбачені умовам даного договору, однак відсутні копії окремих свідоцтв, які передбачені даним договором?
2. Тендерною документацією (із змінами) передбачено надання як забезпечення виконання договору банківської гарантії.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати копію банківської гарантії, яка передбачена п. 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f4f1b21336c64408bb26165bf6ba09cb
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
15.08.2022 10:10
Опис:
За результатами розгляду запиту про надання пояснень від 10.08.2022 року повідомляємо наступне.
ТОВ «СП «Автострада» у складі тендерної пропозиції надано довідку №1222/13 від 31.12.2021 року про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
По позиції 27 довідку №1222/13 зазначено наявність Автомобіль самоскид у кількості як те вимагалося тендерною документації.
На виконання вимог додатку 1.1 тендерної документації таким Учасником надано Договір про надання послуг № 01-10/02-20 від 10.02.2020 р. та свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів, тобто у складі тендерної пропозиції наявні всі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які вказані учасником у довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та залучаються відповідно до умов вищевказаного договору.
Отже, ТОВ «СП «Автострада» виконано вимоги додатку 1.1 тендерної документації.
Крім того, у складі архівного файлу 11.11 АТГ Договір про надання послуг+ДУ, техпаспорта.rar додано файл 25.pdf, який містить копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3064КМ, аналогічно файл 24.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА9116ВР, файл 23.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3096КМ, файл 22.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 18.460 державний номер АА3067КМ, файл 21.pdf - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу MAN TGX 26.440 державний номер АА5503ХК. Дані транспортні засоби дійсно не передбаченні даним договором.
Однак, тендерною документацією не було передбачено заборону на подання у складі пропозиції додаткових документів учасником.
2. Надаємо копію Банківської гарантії G10550/22 від 11.02.2022.