-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо свинини п/ф, м'ясо свинини корейка, печінка яловича(заморожена), яловичина 1 кат., яловичина п/ф, тушки курей , заморожені, філе індички заморожене, філе куряче заморожене, філе куряче охолоджене, філе індички охолоджене
Завершена
1 357 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2.9% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 2.9% або 40 000.00 UAH
Номер:
ffc663bcf5ef4f74abbe9a10e44aa04c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
04.11.2022 11:14 - 26.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.11.2022 № 247
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 02.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2022 № 247
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-11-29-006892-c 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-11-29-003108-а на 2022 рік Харківського національного медичного університету (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів від 29.11.2021; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 29.11.2021; перелік змін, внесених до тендерної документації, 03.12.2021, тендерну пропозицію від 13.12.2021 переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Кулачковської Вікторії Олександрівни (далі – ФОП Кулачковська В.О.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.12.2021, протокол засідання тендерного комітету про визнання переможця процедури закупівель від 17.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, укладений договір від 31.12.2021 № 13-22Т та укладені додаткові угоди до нього від 12.09.2022 б/н та від 26.09.2022 б/н, пояснення Замовника від 09.11.2022, надане на запити Держаудитслужби через електрону систему закупівель 4 листопада 2022 року.
Період усунення порушень:
21.11.2022 14:27 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2022 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
eef4b20999de426f877b06196602b6fd
Назва:
Надання відповіді на питання
Дата опублікування:
04.11.2022 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо свинини п/ф, м'ясо свинини корейка, печінка яловича(заморожена), яловичина 1 кат., яловичина п/ф, тушки курей , заморожені, філе індички заморожене, філе куряче заморожене, філе куряче охолоджене, філе індички охолоджене» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-29-008692-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2. чому тендерна документація за даною процедурою закупівлі (файл ТД на 2022 (НМУ)-м'ясо.doc) оприлюднена 03.12.2021 о 13 год. 20 хв. при тому, що оголошення про проведення цієї процедури закупівлі оприлюднене 29.11.2021;
3. чому файл Перелік змін внесених до тендерної документації3.docx, оприлюднений 03.12.2021 о 15 год. 57 хв., не містить ніякої інформації щодо внесених змін до тендерної документації;
4. чому на виконання вимоги п. 1.8.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником/переможцем торгів ФОП Кулачковською В.О. надано договір від 20.11.2020 №271277/20-11 надання послуг з лабораторних досліджень (бактеріологічного контролю якості дезінфекції), який діє до 31.12.2021 (п. 6.1 договору), тобто його дія якого не поширюється на 2022 рік.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
68258f3c9d8947dfb7f2c31826da6fc7
Назва:
Пояснення по моніторингу UA-M-2022-11-04-000016
Дата опублікування:
09.11.2022 10:13
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо свинини п/ф, м'ясо свинини корейка, печінка яловича (заморожена), яловичина 1 кат., яловичина п/ф, тушки курей, заморожені, філе індички заморожене, філе куряче заморожене, філе куряче охолоджене, філе індички охолоджене» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-29-006892-c) надаємо інформацію та пояснення з наступних питань.
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
З даного питання повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат щодо предмету закупівлі здійснюється на підставі заявок структурних підрозділів згідно фактичних потреб у продуктах харчування та нормативно-правових актів щодо норм та порядку організації харчування. На підставі зведених даних розробляється загальна річна потреба у закупівлі, в межах затверджених видатків на харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до державних стандартів України, а саме: ДСТУ, ГОСТ, ТУУ або ТУ, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 р.
Що стосується визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, то вона визначена методом порівняння ринкових цін. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі закупівель Prozorro.
Також повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), нами в повному обсязі та своєчасно розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті: https://knmu.edu.ua/, а саме в Розділі «Фінансово-економічна діяльність»: https://knmu.edu.ua/documents/publichni-zakupivli/.
2. Чому тендерна документація за даною процедурою закупівлі (файл ТД на 2022 (НМУ)-м'ясо.doc) оприлюднена 03.12.2021 о 13 год. 20 хв. при тому, що оголошення про проведення цієї процедури закупівлі оприлюднене 29.11.2021.
29.11.2021 року Замовником було оголошено закупівлю «М'ясо свинини п/ф, м'ясо свинини корейка, печінка яловича (заморожена), яловичина 1 кат., яловичина п/ф, тушки курей, заморожені, філе індички заморожене, філе куряче заморожене, філе куряче охолоджене, філе індички охолоджене» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) за ідентифікатором закупівлі UA-2021-11-29-006892-c. На виконання частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було розміщено тендерну документацію з додатками, а саме 29.11.2022 року о 13 годині 23 хвилини завантажено файл «ТД на 2022 (НМУ)-м’ясо.doc». (Додаток 1 Фото сторінки закупівлі)
Таким чином, Замовником було оприлюднено закупівлю у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Чому файл Перелік змін внесених до тендерної документації3.docx, оприлюднений 03.12.2021 о 15 год. 57 хв., не містить ніякої інформації щодо внесених змін до тендерної документації.
03.12.2021 року о 13 години 20 хвилин Замовником до закупівлі «М'ясо свинини п/ф, м'ясо свинини корейка, печінка яловича (заморожена), яловичина 1 кат., яловичина п/ф, тушки курей, заморожені, філе індички заморожене, філе куряче заморожене, філе куряче охолоджене, філе індички охолоджене» (ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо) ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-29-006892-c було помилко завантажено файл «ТД на 2022 (НМУ)-м’ясо.doc, який не містив змін відносно попередньо завантаженого файлу. Зробивши таку помилку, щоб не порушувати норми Закону України «Про публічні закупівлі» було прийнято рішення на виконання абзацу 2 частини 2 статті 22 зазначеного закону розмістити перелік змін, в якому зазначити, «Тендерна документація». Тобто два файли тендерної документації розміщені в електронній системі закупівель Prozorro 29.11.2022 року о 13 годині 23 хвилини та 03.12.2021 о 13 годині 20 хвилин містять однакову назву та автентичні за змістом.
4. Чому на виконання вимоги п. 1.8.2 Додатку 1 до тендерної документації учасником/переможцем торгів ФОП Кулачковською В.О. надано договір від 20.11.2020 №271277/20-11 надання послуг з лабораторних досліджень (бактеріологічного контролю якості дезінфекції), який діє до 31.12.2021 (п. 6.1 договору), тобто його дія якого не поширюється на 2022 рік.
Відповідно до вимог підпункту 1.8.2. пункту 1.8. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що з метою підтвердження здійснення контролю якості дезінфекції потужності (приміщень), інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.5. Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: • Договір про надання послуг бактеріологічного контролю якості дезінфекції потужності (приміщень).
Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації визначено, що документи, які Учасник подає у складі тендерної пропозиції, повинні бути чіткими та розбірливими, тобто такими, що унеможливлюють подвійне тлумачення документу, чинними на момент подання тендерних пропозицій учасника, та оформлені з додержанням вимог чинного законодавства України та спеціальних нормативно-правових актів.
Керуючись частиною 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію.
17.12.2021 року Замовником було розглянуто тендерну пропозицію учасника ФОП Кулачковської В.О., тендерна пропозиція учасника не містила підстав для відхилення.
Договір про надання послуг з лабораторних досліджень (бактеріологічного контролю якості дезінфекції) від 20.11.2020 №271277/20-11 на момент подання пропозиції (13.12.2021 року), а також на момент розкриття пропозиції (16.12.2021 року) цілком відповідав вимогам передбаченим підпунктом 1.8.2. пункту 1.8. частини 1 Додатку 1 до Тендерної документації. А саме документ, Договір про надання послуг з лабораторних досліджень (бактеріологічного контролю якості дезінфекції) від 20.11.2020 №271277/20-11, був чинний на момент подання тендерної пропозиції учасника ФОП Кулачковської В.О.
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовником не вимагалося надання документів чинних протягом 2022 року.
Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що діяли в межах Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням усіх принципів проведення публічних закупівель.