-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 - М’ясо (крило куряче, четвертинка куряча, яловичина, телятина, свинина, філе куряче)
Завершена
1 716 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 584.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 584.00 UAH
Номер:
5510d71b2d654ca3bc84c31cd9c604ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-19-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.09.2022 00:00
Період моніторингу:
19.09.2022 12:50 - 11.10.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.09.2022 № 27-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.09.2022 № 27-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-29-004148-c, 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.11.2021 № 452; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Поповича Віталія Васильовича (далі – ФОП Попович В. В.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021 № 483; пояснення Замовника, отримане 27.09.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Поповичем В. В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 04.01.2022 № 15; повідомлення про внесення змін до договору; додаткова угода № 1 від 20.05.2022 до договору від 04.01.2022 № 15; додаткова угода № 2 від 13.06.2022 до договору від 04.01.2022 № 15; додаткова угода № 3 від 19.09.2022 до договору від 04.01.2022 № 15; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:
28.09.2022 10:36 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
2337ae549a4746d09907be2a8ba79785
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 13:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-29-004148-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-29-004148-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e2ff66dc07a44dc7be8814c629b1dd12
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2022 14:27
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв’язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області надає пояснення (інформацію, документи) з питань щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA 2021-11-29-004148-с).
Обґрунтування розміру витрат та очікувану вартість по даній закупівлі визначено на підставі листа департаменту освіти і науки молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації від 12.10.2021 року № 01-15/1937 «Про споживчі ціни» (додається), листа департаменту освіти і науки молоді, та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації від 13.12.2021 року № 01-15/2754 «Про споживчі ціни» (додається), інформації державної служби статистики України щодо середніх споживчих цін на товари (послуги) у 2021 році (https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) та протокольного рішення №450 уповноваженої особи на організацію та проведення закупівель відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв’язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області від 29.11.2021 року (додається).
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі забезпечено шляхом розміщення на офіційному сайті відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв’язків Полянської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області: https://osvita.polyanska-gromada.gov.ua/provedennya-vidkritih-torgiv-ta-peregovornih-procedur-zakupivel-u-2021-roci-09-47-38-20-01-2022/.