-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ СИСТЕМИ КИСНЕПОСТАЧАННЯ КНП «КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНЯ №8» за адресою, м. Київ, вул. Кондратюка, буд. 8"
ОГОЛОШУЄТЬСЯ ПОВТОРНО
Завершена
22 196 447.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 982.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 982.24 UAH
Номер:
fecf4274bb3146259645d6e1ea689da3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:28 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-11-29-000502-a 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДКОМ-НІКО», ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київської міської клінічної лікарні №8» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 22.10.2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДКОМ-НІКО» (далі – ТОВ «БУДКОМ-НІКО», товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ» (далі – ТОВ «РЕМОНТНА КОМПАНІЯ «ІЗОЛ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 16 грудня 2021 року, протоколи засідання тендерного комітету від 16.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір від 28.12.2021 № 3/3130, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 28.12.2021 №1 та від 30.12.2021 №2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 02.02.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:45 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
7370790e810149cca6b0d5427820513e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.01.2022 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації «Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Київської міської клінічної лікарні №8» за адресою, м. Київ, вул. Кондратюка, буд. 8» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-29-000502-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
47348f53d5d942449571b0c5c401e68e
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
02.02.2022 09:39
Опис:
На виконання Вашого листа від 31.01.2022 про надання пояснень в межах проведення Вами моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту і реставрації «Капітальний ремонт системи киснепостачання КНП «Київської міської клінічної лікарні №8» за адресою, м. Київ, вул. Кондратюка, буд. 8» надаємо пояснення:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на підставі проекту на виконання робіт з капітального ремонту системи кисне постачання КНП «Київської міської клінічної лікарні №8» та експертного звіту (позитивного) виданого ТОВ «Перша будівельна експертиза» та проекту на виконання робіт з капітального ремонту системи кисне постачання КНП «Київської міської клінічної лікарні №8»;
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, , очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті kmkl8.com.ua.