-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко коров'яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване (ДК 021;2015;15511100-4)
Завершена
3 264 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 320.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 320.00 UAH
Номер:
5ece0cf8f4c94c6cbbfa316df025899b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000142
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
25.10.2022 00:08 - 15.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2022 № 237
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 24.10.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
Від 24.10.2022 №237
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2021-11-29-000593-b 29.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознакипорушення (порушень) законодавства у сферіпублічнихзакупівельоприлюдненій в електроннійсистемізакупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сферізакупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючисьстаттями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічнізакупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради(далі – Замовник) на 2022 рік,оголошення про проведення відкритих торгів – 29.11.2021, тендерну документацію,затверджену рішенням тендерного комітету – протокол № 149від 02.12.2021 (нова редакція),перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій-16.12.2021,протокол розкриття тендерних пропозицій-16.12.2021, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ЛЯХОВОЇ ОЛЕНИ ВОЛОДИМИРІВНИ,код 3235206664 (далі–ФО-П ЛЯХОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА), протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом від 20.12.2021 № 160, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - 20.12.2021, договір від 04.01.2022 № 03-22-П,додаткові угоди від 06.09.2022 № 1 та від 25.10.2022 № 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 01.11.2022 року.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу, чим недотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
08.11.2022 22:12 - 23.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2022 22:12
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено в суді
Справа №520/10163/22 (провадження №П/520/11731/22)
Дата публікації:
21.11.2022 08:35
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
f66fe82b7ed24bd89e93470580d3a3f7
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.10.2022 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15511100-4 Молоко коров'яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-29-000593-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, в зв’язку з чим тендерна документація не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції, відповідно до вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
82b5a626643241eaac88b43247012502
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.11.2022 14:07
Опис:
Запит: Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15511100-4 Молоко коров'яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-29-000593-b):
Запит 1: Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1. Ціну розраховано на підставі аналізу ринку та довідки Головного управління статистики у Харківській області № 07-63/1713-21 від 12.11.2021 + 6,2% прогнозованого рівня інфляції на 2022 рік
Запит 2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланнями
http://kievskiy-ruo.edu.kh.ua/actions/derzhavni_zakupivli/
https://docs.google.com/document/d/1jGvhTkLIBd7Zdb8hSRs2BaVjUCsdZlOx/edit
Запит 3. В зв’язку з чим тендерна документація не містить інформації щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції, відповідно до вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII.
Відповідь 3. На сторінці 11 тендерної документації, що розміщено на сайті за посиланням
https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/bfca2deeefc34fb693ca096d9d356696?Signature=i%2F%2Bbti36ojRERZ%2B8K4j73rhHtNEp3vnqRgns1045Sp60ccwvzCdRewvHeuyh%2BX7ZKfhRRwaGoGIgYg27kMDYDQ%3D%3D&KeyID=52462340
Зазначено
«Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:»
У оголошенні про проведення торгів за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-29-000593-b зазначено
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 23:50
У Цивільному кодексі України ст. 251, 251 визначено поняття строку. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить норми, що визначає у якому форматі має відображатися кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання відображається у електронній системі закупівель під час опублікування оголошення. Електронна система закупівель відображає момент опублікування оголошення та кінцевий термін подання у форматі «дати, години, хвилини». Норми Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлюють формат, у якому має бути зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Зазначений нами у Тендерній документації та Оголошенні строк не порушує права Учасників та/або чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У аналогічній справі № 420/21347/21 суд дійшов до висновку, що таке позначення кінцевого строку не є порушенням законодавства України. Це рішення набуло чинності і не було спростовано апеляційним провадженням. Ознайомитися можна за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/102444501#
Інший суд прийшов до також висновку у аналогічній справі № 480/7319/21. Це рішення набуло чинності і не було спростовано апеляційним провадженням. Ознайомитися можна за посиланням
https://reyestr.court.gov.ua/Review/103026415#
Просимо узяти до уваги, що також ДАСУ вважає, що можливо таким чином позначати кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Наприклад, у закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-28-001686-c
Зазначено
«Кінцевий строк подання тендерної пропозиції: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається в оголошенні про торги, яке розміщується в електронній системі закупівель.».
Теж саме у закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-26-001170-b