-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 42210000-1 – Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробка тютюну (овочерізка з комплектом дисків)
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 42215200-8 машини для обробки продуктів харчування
Торги не відбулися
349 944.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Номер:
79534a276ac84f32a961837a218d68b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 14:15 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
07.06.2022 № 16-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 07.06.2022 № 16-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
10 UA-2021-11-27-000196-a, яку проводить Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, частини 7 статті 33 та абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 20 » червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального відділу освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2021 № 12 (зі змінами від 10.12.2021 № 13); тендерні пропозиції – ФОП Мезенцева О.М., ФОП Пелехатий Олександр Миколайович та ФОП Крючкова Олена Георгіївна; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021 № 16-р, від 21.02.2022 № 79-р, від 24.02.2022 №№ 86-р, 87-р; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 24 лютого 2022 року; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2022 № 905-р/пк-пз.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами даних торгів переможцем визначено ФОП Крючкова Олена Георгіївна (згідно протоколу Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 24.02.2022 № 87-р) та 24 лютого 2022 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Крючкова Олена Георгіївна.
Проте, станом на початок моніторингу даної процедури закупівлі (07.06.2022) договір про закупівлю замовником не укладено, чим порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону, якою передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до вимог частини 7 статті 33 Закону, у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Попри це, на порушення частини 7 статті 33 та абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Крючкова Олена Георгіївна, що у свою чергу призвело до невідміни даного тендеру електронною системою закупівель автоматично (згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 32 Закону).
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
20.06.2022 15:07 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2022 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із наявністю підстав для визначення тендерів таких, що не відбулися відповідно п.2 ч.15 ст. 32 розділу IV Закону.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 14:33