-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 42210000-1 – Машини для обробки продуктів харчування, виробництва напоїв та обробка тютюну (тістомісильна машина)
Назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: 42215200-8 машини для обробки продуктів харчування
Торги не відбулися
300 755.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 504.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 504.00 UAH
Номер:
a8f0f489e38a48b79dea274c11d13ef0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
07.06.2022 14:15 - 02.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
07.06.2022 № 16-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 07.06.2022 № 16-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
9 UA-2021-11-27-000284-c, яку проводить Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень встановлено порушення вимог частини 6 статті 33 Закону, абзацу 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 20 » червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Територіального відділу освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 26.11.2021 № 12 (зі змінами від 10.12.2021 № 13); тендерну пропозицію переможця – ФОП Мезенцева О.М.; протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021 № 18-р; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29 грудня 2021 року; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2022 № 904-р/пк-пз.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами даних торгів переможцем визначено ФОП Мезенцева О.М. (згідно протоколу тендерного комітету щодо визначення переможця від 29.12.2021 № 18-р) та 29 грудня 2021 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Мезенцева О.М. Дане рішення Замовника було оскаржено до Антимонопольного комітету України як до органу оскарження.
Частиною 6 статті 33 Закону передбачено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється.
Згідно частини 17 статті 18 Закону перебіг строку, установленого частиною шостою статті 33 цього Закону, продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Враховуючи, що рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.01.2022 № 904-р/пк-пз розміщене в електронній системі закупівель 19 січня 2022 року, а станом на початок моніторингу даної процедури закупівлі (07.06.2022) договір про закупівлю замовником не укладено, Замовником порушено вимоги частини 6 статті 33 Закону.
Відповідно до вимог частини 7 статті 33 Закону, у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Згідно умов частини 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 20.12.2021), тобто станом на початок моніторингу даної процедури закупівлі (07.06.2022) строк дії тендерних пропозицій закінчився, тож Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції учасників на підставі абзацу 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Проте, на порушення абзацу 4 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників як такі, строк дії яких закінчився, що у свою чергу призвело до невідміни даного тендеру електронною системою закупівель автоматично (згідно вимог пункту 3 частини 2 статті 32 Закону).
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
20.06.2022 15:08 - 07.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2022 15:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку із наявністю підстав для визначення тендерів таких, що не відбулися відповідно п.2 ч.15 ст. 32 розділу IV Закону.
Дата публікації звіту:
11.08.2022 14:30