-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
2 589 969.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 949.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 949.85 UAH
Номер:
a7470072d76b4123b2afbc399b9b2280
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-26-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.09.2022 00:00
Період моніторингу:
27.09.2022 08:17 - 19.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.09.2022 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.09.2022 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2021-11-26-015133-a, 26.11.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.11.2021 № 9; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.11.2021 № 9; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021 № 34; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.12.2021; договір про закупівлю від 30.12.2021 № 127 на суму 2 512 380,07 грн (з ПДВ) укладений з ТОВ «ГАРНА СТРАВА»; додаткова угода від 24.03.2022 № 1 про внесення змін до договору про закупівлю від 30.12.2021 № 127.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ГАРНА СТРАВА» укладено договір про закупівлю від 30.12.2021 № 127 на суму 2 512 380,07 грн (з ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 24.03.2022 № 1 до договору від 30.12.2021 № 127.
Період усунення порушень:
28.09.2022 12:46 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 12:46