• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо

Завершена

2 589 969.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 949.85 UAH
Номер: a7470072d76b4123b2afbc399b9b2280
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-26-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.09.2022 08:17 - 19.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.09.2022 № 66-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.09.2022 № 66-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-11-26-015133-a, 26.11.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 935-45-09, viacheslav.khomenko_@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Виконавчого комітету Новомосковської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.11.2021 № 9; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.11.2021 № 9; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ГАРНА СТРАВА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.12.2021 № 34; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.12.2021; договір про закупівлю від 30.12.2021 № 127 на суму 2 512 380,07 грн (з ПДВ) укладений з ТОВ «ГАРНА СТРАВА»; додаткова угода від 24.03.2022 № 1 про внесення змін до договору про закупівлю від 30.12.2021 № 127. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ТОВ «ГАРНА СТРАВА» укладено договір про закупівлю від 30.12.2021 № 127 на суму 2 512 380,07 грн (з ПДВ). Також укладено додаткову угоду від 24.03.2022 № 1 до договору від 30.12.2021 № 127.
Період усунення порушень: 28.09.2022 12:46 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 12:46