-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – М`ясо (напівфабрикат із свинини велишматковий ( нежирне, охолоджене), напівфабрикат натуральний філе грудної частини курчат бройлерів охолоджений, напівфабрикат із яловичини великошматковий охолоджений, стегно куряче охолоджене).
Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 – М`ясо (напівфабрикат із свинини велишматковий ( нежирне, охолоджене), напівфабрикат натуральний філе грудної частини курчат бройлерів охолоджений, напівфабрикат із яловичини великошматковий охолоджений, стегно куряче охолоджене).
Завершена
878 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 394.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 394.50 UAH
Номер:
6adcc4d8f79a4111bcd116dd074b1b09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-27-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2022 00:00
Період моніторингу:
28.01.2022 09:17 - 19.02.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2022 №30
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНК
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.01.2022 №30
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-26-007223-b 26.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ФОП Коваленка А.М.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Сумської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.11.2021 (протокол № 80), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.12.2021, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «Охтирський м’ясокомбінат», фізичної особи-підприємця Коваленка Андрія Миколайовича (далі - ФОП Коваленко А.М.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.12.2021 № 110, від 28.12.2021 № 127, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2021, договір від 10.01.2022 № 1КМ, додаткові угоди від 17.01.2022 № 1 та від 18.01.2022 №2.
За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Крім того встановлено, що на порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону підпункт 6.3 пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника містить посилання на нормативний акт, який втратив чинність, а саме Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів (ДСанПіН 5.5.2.008-01), затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63, які втратили чинність 01.01.2021 року.
Моніторингом установлено, що підпунктом 1.5 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено вимогу, що тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», зокрема, тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1 цього розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
В листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ФОП Коваленка А.М. містить накладений електронний підпис Коваленка Андрія Миколайовича, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Коваленка Андрія Миколайовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Також, за результатами моніторингу установлено, що у пункті 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію атестату акредитації лабораторії, яка видала протоколи, з підтвердженням акредитації лабораторії стосовно предмету закупівлі або інший підтверджуючий документ.
Учасником торгів ФОП Коваленком А.М. у складі тендерної пропозиції надано 7 протоколів випробувань зразків продукції від 29.10.2021 №№2633, 2634, 2635, 2636, 2638, 2640, 2641, виданих Випробувальною лабораторією Державної установи «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України» та Атестат про акредитацію Випробувальної лабораторії Державної установи «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України», зареєстрований у Реєстрі 11 січня 2019 за № 20627.
При цьому, у вказаному атестаті зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестату. Додаток є невід'ємною частиною цього атестата і складається з 105 аркушів.
Однак, учасником ФОП Коваленком А.М. у складі тендерної пропозиції не надано зазначеного додатку до Атестату про акредитацію, що не відповідає вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коваленка А.М. як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір від 10.01.2022 № 1КМ на суму 874 400,00 гривень.
Період усунення порушень:
16.02.2022 15:14 - 03.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.02.2022 15:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом Код ДК 021:2015 - 15110000-2 – "М`ясо" встановлені порушення. Для усунення виявлених порушень ДАСУ зобов’язало здійснити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору.
З постачальником ФОП Коваленко А.М. укладено додаткову угоду № 3 від 23.02.2022р. про розірвання договору № 1 КМ від 10.01.2022р.
Дата публікації звіту:
23.02.2022 10:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
25.04.2022 14:59