-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (CPV) (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу)
Дата та час розкриття тендерних пропозицій 27.12.2021 року о 00:01
Завершена
25 310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 550.00 UAH
Номер:
b0be1d2259f84767a832313e2491dae8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
04.04.2022 13:27 - 27.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.04.2022 №1
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу
від 04.04.2022 № 1
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11
UA-2021-11-26-013297-a 26.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська обласна клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.12.2021 № 6 (зі змінами), вимога щодо усунення порушення від 08.12.2021 за номером ID: UA-2021-11-26-013297-a.c1, роз’яснення Замовника на звернення від 09.12.2021, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Діалайф» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛСЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.01.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 18.01.2022, договір про закупівлю від 01.02.2022
№ 45, додаткова угода від 01.02.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 01.02.2022, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 19.04.2022.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в пункту 4 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в частині встановлення дати відліку строку дії тендерної пропозиції.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступні позиції щодо товарів, які має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
33181500-7 Матеріали для ниркової терапії;
33181520-3 Матеріали для ниркового діалізу.
Період усунення порушень:
26.04.2022 11:37 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2022 11:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановленні порушення законодавства запропоновано прийняти до уваги зауваження викладені у висновку Держаудитслужби та вжити заходів щодо недопущення таких помилок в майбутньому під час проведення наступних закупівель, а також наголошено на додатковому вивченні та опрацюванні чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
29.04.2022 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
025bf94a031a4d54ab8421baccd8b467
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
15.04.2022 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі апаратури для підтримування фізіологічних функцій організму (CPV) (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; 58093 - Набір для проведення гемодіалізу; Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-26-013297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Окрім цього, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ff72913fac1446bfa83e6121762a4f5b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.04.2022 12:33
Опис:
У відповідь на Ваш запит № UA-M-2022-04-04-000021 повідомляємо наступне: комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» здійснює закупівлю витратних матеріалів для гемодіалізу відповідно до вимог чинного законодавства України.
При підготовці технічного завдання з закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель робочою групою нашої лікарні у складі: голова комісії: Багрій Ю.В. – бухгалтер; члени комісії: Герасимець І.М. – медичний директор; Данилів С.В. – завідувач відділенням гемодіалізу; Сусла О.Б. – доцент кафедри невідкладної та екстреної медичної допомоги (за погодженням); Юрик В.М. – провідний інженер відділення гемодіалізу, було використано рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та Протоколи лікування: 1) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: Проведення інтермітуючого гемодіалізу», 2) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Діагностика стану та корекція порушень фосфорно-кальцієвого обміну», 3) Уніфікований клінічний протокол вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії: «Лікування пацієнтів з хронічною хворобою нирок v стадії з анемією», затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України 11 лютого 2016 року № 89. Базуючись на цих документах та опираючись на багаторічний досвід профільних фахівців нашої лікарні були сформовані медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які були оприлюднені в системі публічних закупівель Prozorro. При формуванні технічного завдання було проведено порівняльний аналіз характеристик складових предмету закупівлі відповідно до наявних на ринку України витратних матеріалів різних виробників: Allmed Medical GmbH, Німеччина, Fresenius Medical Care AG & Co, Німеччина, Weihai Weigao Blood Purification Products Co., LTD Китай, BIOTEQUE CORPORATION, Тайвань, Baxter Healthcare Corporation, США, Nipro Corporation, Японія, B.Braun Avitum AG (Німеччина), MTN Neubrandenburg GmbH, Німеччина, Medites Pharma, spol.s r.o., Чеська Республіка та інші. Медико-технічні вимоги до кожної складової предмету закупівлі складені таким чином, що кожній вимозі відповідають вироби щонайменше двох виробників, як рекомендовано Антимонопольним Комітетом України при розгляді справ у сфері порушень антимонопольного законодавства.
Очікувану вартість предмету закупівлі пораховано по цінах договору №108/ТЛ/82 від 26.02.2021р., який було укладено по результатах процедури закупівлі витратних матеріалів для гемодіалізу на початку 2021 року. Середня вартість комплекту витратних матеріалів для гемодіалізу по цьому договору року склала 1 509,30 грн. Очікувану вартість одного комплекту у закупівлі UA-2021-11-26-013297-a було встановлено в розмірі 1530 грн через збільшення частки діалізаторів більшого розміру в результаті корекції клінічних показників в групах пацієнтів.
Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки комунальне підприємство не є бюджетною установою, то кошти з бюджету воно отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради» не є розпорядником бюджетних коштів, отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.