-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний середній ремонт - (влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (зважування в русі WIM ) на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянці від км 711+040 до км 711+990
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Завершена
17 000 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
69b04d020f284033972de68f123ef8f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 15:09 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2021-11-26-005346-b 26.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Закарпатській області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури, інформацію про визначення переможця переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 26.11.2021, договір від 30.12.2021 № 65, додаткові угоди від 22.02.2022 № 65-1, від 18.04.2022 № 65-2, від 15.09.2022 № 65-3, пояснення (інформація, документи) Замовника надані 26.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.11.2022 15:46 - 10.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
ca510691fb09485abfd8f891a7bb67d5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.10.2022 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний середній ремонт - (влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (зважування в русі WIM ) на автомобільній дорозі державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) на ділянці від км 711+040 до км 711+990» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-26-005346-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та документи про проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасниками процедури закупівлі та пояснити чому вами прийнято рішення укласти договір з ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ», як з єдиним учасником що надало свою пропозицію на участь у закупівлі UA-2021-10-08-000976-c, тоді як ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» подало свою пропозицію на участь у закупівлі UA-2021-08-30-002840-c та запропонував нижчу цінову пропозицію.
4. Надати інформацію та документи, на підставі яких ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» підтвердив відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» умов розділу XVIII договору від 30.12.2021 № 65, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, на весь строк надання послуг.
6. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 22.02.2022 № 65/1 до договору від 30.12.2021 № 65.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a467261c7a48462a8ccff37d40400ea9
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.10.2022 12:53
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик, очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі СОУ 42.1-37641918-085:2018 Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва, СОУ 42.1-37641918-087:2013 «Автомобільні дороги. Інженерно-технічний супровід будівництва об’єктів дорожнього комплексу, ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво, вартісних показників об’єктів-аналогів, та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Закарпатській області за посиланням https://zk.ukravtodor.gov.ua/ у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Також додатково повідомляємо, що через численні хакерські атаки на офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України та його структурні підрозділи, робота офіційного веб-ресурсу Служби працює не коректно. Ведуться відновлювальні роботи. Про поновлення роботи слідкуйте за новинами на офіційних сторінках фейсбук Укравтодору та Служби автомобільних доріг у Закарпатській області.
3. Щодо прийнятого рішення укласти договір з ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ», як з єдиним учасником, що надало свою пропозицію на участь у закупівлі UA-2021-10-08-000976-c, тоді як ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» подало свою пропозицію на участь у закупівлі UA-2021-08-30-002840-c та запропонував нижчу цінову пропозицію пояснюємо, що на момент надсилання листа запрошення до участі у переговорній процедурі та оголошення про проведення переговорної процедури 26.11.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель ДП «ПРОЗОРРО», щодо ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ» була наявна інформація про наявність рішення Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції стосовно ТОВ «Дорстрой Монтаж Київ», а тому такий учасник не розглядався. Зведені відомості про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу додається окремим файлом.
4.Учасником для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надано Довідку від 23.11.2021 № 281/1, Довідка від 23.11.2021 №21/2, Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 18.11.2021 №73176 та Довідка МВС станом на 01.11.2021 (довідки додаються).
5. Що стосується надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем умов розділу ХVIІІ тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та продовження дії забезпечення виконання договору у зв’язку з продовженням строку надання послуг згідно з умовами Договору, зазначаємо, що ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» було своєчасно, в повному обсязі та з дотриманням вимог чинного законодавства України виконано вищезазначені вимоги. Гарантії виконання зобов’язань № G1221/4283, наданої АТ КБ «Приватбанк» на суму 170 000,00 грн. (сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок). При цьому, Листом від 13.04.2022 № б/н (додається) ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» звернулось із проханням щодо повернення забезпечення виконання умов договору у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин непереборної сили, а саме військової агресії російської федерації проти України та введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р.(додається). Враховуючи складну економічну ситуацію в країні, задля можливості виконання Підрядником своїх обов’язків перед Державою, зокрема щодо сплати загальнообов’язкових платежів (податків, зборів, тощо), щодо виплат заробітної плати працівникам, соціальних відрахувань, та інше, а також те, що Підрядник, підтвердив листом № б/н від 13.04.2022р., зобов’язався протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань, повторно надати забезпечення виконання договору, Службою автомобільних доріг у Закарпатській області було прийнято рішення щодо укладення додаткової угоди від 18.04.2022 №65/2 до договору № 65 від 30.12.2021р., щодо повернення ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» паперової банківської гарантії, зазначена інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
6. Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 22.02.2022 року №65/1 щодо продовження строку дії договору від 30.12.2021 року №65, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №65 від 19.01.2022 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 100 000,00 грн., при сумі договору в 17 000 000,00 грн.
Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі. Стосовно внесення змін до окремих пунктів та розділів договору, то таким підтвердженням є Технічне завдання (додається), а також згода сторін щодо конкретизації та якіснішого надання послуг Підрядником.