-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (трубна арматура)
Завершена
7 192 762.58
UAH з ПДВ
Номер:
576a9f26da7a4317bda84116b952699a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:35 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-26-001616-a, 26.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальне підприємство «Житомирводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-26-001001-a), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір підряду від 19.10.2021 №278, опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
28.03.2022 16:15 - 01.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2022 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
4343c8ae3993492a8ff71fd74697be29
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
17.02.2022 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-26-001616-a, яка проводилась комунальним підприємством «Житомирводоканал» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
54fac9d4cec4415a9efaeb72bb447733
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ по трубній арматурі
Дата опублікування:
22.02.2022 16:57
Опис:
КП “Житомирводоканал” надає пояснення щодо запиту про надання пояснення Державної аудиторської служби України на закупівлю ДК 021:2015 код 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (трубна арматура) оголошення № UA-2021-11-26-001616-a
Закупівля № UA-2021-11-26-001616-a була проведена за переговорною процедурою відповідно до підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” з предметом закупівлі, технічними, кількісними та якісними характеристиками, а також вимогами до учасника, що визначені в тендерній документації закупівель UA-2021-06-15-012983-b та UA-2021-25-08-008159-b з урахуванням вимог розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі”.
1.Відповідно до Статуту метою діяльності Комунального підприємства “Житомирводоканал” Житомирської міської ради є безперебійна експлуатація діючих споруд водопроводу і каналізації, які знаходяться на балансі підприємства з метою забезпечення водоспоживачів міста Житомира питною водою та очистки стічних вод.
Відповідно до пункту 1 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (надалі - Правила) КП “Житомирводоканал” є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення на території громади міста Житомир.
Пунктом 2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України затвердженого
Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30 (надалі - Правила) визначено, що технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення здійснюється виробниками згідно із Водним кодексом України, Кодексом України про надра, законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про охорону праці", "Про житлово-комунальні послуги", іншими нормативно-правовими актами, а також державними будівельними нормами і правилами, державними санітарними нормами і правилами.
Технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення повинна забезпечувати безперебійну і надійну роботу всіх споруд при високих техніко-економічних і якісних показниках з урахуванням вимог охорони водойм від забруднення стічними водами і раціонального використання водних ресурсів.
Для забезпечення безперебійної і економічної роботи систем водопостачання та водовідведення необхідні:
- організація раціональних режимів експлуатації мереж і споруд, які забезпечують удосконалення та інтенсифікацію їх роботи, максимальне використання резервів, впровадження прогресивної технології на основі сучасних досягнень науки і техніки;
- проведення заходів для зменшення втрат води, ресурсів і матеріалів;
- профілактичний огляд і планово-попереджувальний ремонт мереж і споруд, їх елементів і устаткування;
- вжиття заходів щодо попередження, вчасного виявлення і ліквідації аварій.
Пунктом 2.1.6. Правил визначені функції виробника серед яких є зокрема:
- адміністративно-господарське і технічне керівництво усіма підрозділами і підприємствами, що перебувають у його віданні;
- розробка планів організаційно-технічних заходів з підвищення надійності, економічності та якості водопостачання і водовідведення, а також систематичний контроль за їх виконанням;
- розробка заходів запобігання аваріям і браку в роботі;
- розробка планів ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- забезпечення експлуатаційних підрозділів необхідними матеріалами, запасними частинами, механізмами тощо;
- зменшення витоків та втрат питної води.
Пунктом 2.1.8 Правил застережено, що у разі виникнення аварій на спорудах, мережах, устаткуванні систем водопостачання та водовідведення виробник повинен негайно вжити заходів для їх швидкого виявлення, локалізації та повної ліквідації.
Водопровідні та каналізаційні мережі міста Житомир було прокладено ще у 70-х — 80-х роках минулого століття які були переважно сталеві, чавунні або асбоцементні. Данні матеріали, як показала практика, з часом руйнуються під впливом тиску води та агресивних речовин, мають трудомісткий монтаж та з часом на внутрішніх стінках утворюється відкладення і замулювання трубопроводу, що знижує тиск подачі води, погіршує її якість. Тому вони потребують заміні на сучасні.
З іншого боку при експлуатації трубопроводів можливі аварійні ситуації у вигляді протікання через тріщини в трубах, свищів, іржавіння, механічні пошкодження, які можливо усунути тільки шляхом заміни цілої ділянки трубопроводу. Але в більшості випадків передбачити де, коли і на якому трубопроводі станеться аварія неможливо.
Останнім часом замість трудомісткіх, громістких та схильних до корозії трубам із сталі, чавуну та асбоцементу використовують більш легкі, гнучкі, стійкі до корозії труби із непластифікованого полівінілхлориду (НПВХ) та поліетилену (ПЕ).
При виборі виду трубної арматури технічні служби КП “Житомироводоканал” керуються наступними критеріями:
- планами ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- аналізом проведення аварійних ремонтів ділянок трубопроводів, проведених в минулих періодах;
- аналізом проблемних ділянок на яких ймовірно може статися аварія (старі ділянки трубопроводів тощо);
- прокладання нових ділянок трубопроводів;
- поповнення аварійного запасу на підприємстві тощо.
У зв'язку з використанням труб ПЕ, НПВХ та при функціюванні труб сталевих, чавунних або асбоцементні при їх з'єднанні та приєднанні до трубної арматури тощо використовують :
- муфти універсальні використовується у герметичному з'єднанні відрізків труб;
- фланцевий адаптер застосовується для підключення сталевих, чавунних, асбестоцементних і ПВХ труб до фланцевої арматурі, у відповідь фланців або іншим фасонним виробам без застосування зварювальної техніки та іншого складного обладнання;
- фланець під втулку використовується для максимально герметичного і міцного з'єднання ПЕ труб та трубопровідної арматури;
- втулка під фланець використовується для приєднання поліетиленового трубопроводу до сталевій трубі, а також запірної або регулюючої арматури (вентилів, засувок тощо), за допомогою фланцевого з'єднання;
- відводи зварні використовується для повороту поліетиленових труб на 90 градусів;
- трійники рівнопрохідні застосовуються для з'єднання труб однакового діаметра.
- трійники редукційні ПЕ використовують для об'єднання елементів трубопроводу і вводиться в ділянках його розгалужень, поворотів і переходів на інший діаметр. Компресійний Трійники редукційні - це з'єднання для монтажу трубопроводів, які знаходяться під тиском і для з'єднання труб, матеріали яких відрізняються за своїми характеристиками;
- фланці ст. застосовується для герметичного затискання між собою труб, в тому числі різного діаметра; для закріплення на трубопроводи різні пристрої або арматуру; для безпечного підводу труби до входу в резервуари, судини під тиском або інші апарати;
- муфти терморезисторні для зварювання ПЕ труб та фасонних частин до них та використовуються під час проведення ремонтних робіт на трубопроводах
- сідельці для труб використовуються для під'єднання нових трубопроводів в існуючу мережу водопроводу або каналізації.
Технічні та якісні характеристики трубної арматури визначались на підставі вимог:
- Деталі з’єднувальні для механічного з’єднування (компресійні), для зварювання нагрітим інструментом встик (литі та зварні), для терморезисторного зварювання (терморезисторні) - ДСТУ EN 12201-2:2018 Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ) ;
- Фланці сталеві - ДСТУ EN 1092-1:2018 Фланці та їхні з`єднання. Круглі фланці для труб, клапанів, з`єднувальної арматури та допоміжних деталей з позначеним номінальним тиском PN
З врахуванням наступних факторів:
- існуючого діаметру труб, який підлягає плановому ремонту (заміні);
- труби з якого матеріалу необхідно буде з'єднувати;
- тривалість експлуатації та безпечність;
- місце встановлення;
- яку арматуру необхідно буде встановити на трубопровід тощо.
2. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Закупівля № UA-2021-11-26-001616-a була проведена за переговорною процедурою. В розділі VII Закону України “Про публічні закупівлі” відсутнє поняття “очікувана вартість предмета закупівлі”, натомість існує поняття “узгоджена ціна пропозиції учасника” за якою і був укладений договір та не вище очікуваної вартості попередніх тендерів.
Натомість при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі відкритих торгів, що передували переговорній процедурі та були автоматично відмінені у зв'язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій на підставі підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, підприємство керувалося наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 27 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за методом №1 (у вкладенні).
Також КП “Житомирводоканал” повідомляє, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайтах не передбачено чинним законодавством України
Номер:
51189258f9c94fcab5c6d9ed163b85b0
Назва:
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Номер:
22b3fca6787b49569e56a8a9e9001018
Назва:
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2022 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.