• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (електрична енергія)

Торги відмінено

35 190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175 950.00 UAH
Номер: 3f622f1c09ea432f9990239942abcc65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-10-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 10.01.2022 17:10 - 01.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2022 5 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.01.2021 № 5 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2021-11-26-001162-a 26.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 297-09-57, ribalkoanton@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пунктів 2, 11, 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи передбачені частиною 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, допущення їх до аукціону та визначення переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель КП «Рубіжанське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства Рубіжанської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника затверджену рішенням тендерного комітету від 22.10.2021 (протокол № б/н); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНСОЛ Україна» (далі – ТОВ «ЕНСОЛ Україна»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА СХІД» (далі – ТОВ «ЕНЕРА СХІД»); протокол визначення переможця від 06.01.2022 № б/н; повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник у тендерній документації, а саме підпунктом 5.5. розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, не установив до переможця торгів вимогу щодо надання документального підтвердження інформації про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушив вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що пунктом 4 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також встановлено, що пунктом 1 розділу ІV Подання та розкриття тендерних пропозицій тендерної документації визначено, що час кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначено в оголошенні, чим порушено вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону, яким визначено, що у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того моніторингом встановлено, що умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу ІІІ) визначено, що тендерна пропозиція подається у формі оригіналу електронного документу з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» та законодавства про кваліфікований електронний підпис. Тобто Замовником визначено, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Під час моніторингу встановлено, що на тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕНСОЛ Україна» та ТОВ «ЕНЕРА СХІД» накладено удосконалені електронні підписи, які з врахуванням норм Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованими електронними підписами (сертифікат – кваліфікований, тип носія особистого ключа – незахищений, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня). Таким чином, учасниками: ТОВ «ЕНСОЛ Україна» та ТОВ «ЕНЕРА СХІД» при поданні тендерних пропозиції не дотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕНСОЛ Україна» та ТОВ «ЕНЕРА СХІД», а допущено їх до аукціону. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСОЛ Україна» вимогам тендерної документації встановлено, що пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації визначено вимогу щодо надання учасником листа-згоди з проектом договору, який наведений у Додатку 8 до тендерної документації (форма листа-згоди наведена у Додатку 6 до тендерної документації), у вищезазначеній формі міститься інформація щодо кількості товару 5 100 000 кВт/год. Проте наданий в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСОЛ Україна» лист-згода з проектом договору містить інформацію щодо товару в кількості 1 500 000 кВт/год, що не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 3 та формі листа-згоди наведеній у Додатку 6 до тендерної документації. Крім того, пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації визначено вимогу щодо надання учасником завірених належним чином копії Наказу про призначення Уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції та копії Положення про уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції. Проте вищезазначені копії документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСОЛ Україна» відсутні, чим порушено вимоги пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації. Також моніторингом встановлено, що пунктом 12 Додатку 3 до тендерної документації визначено вимогу, що на підтвердження виконання договору надати копії договорів з усіма додатками за всіма договорами вказаними в довідці (досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів). Проте в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСОЛ Україна» відсутні додатки до копії договору купівлі-продажу електричної енергії від 01.09.2018 № EN-EE-2 вказаного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів від 09.12.2021 № 3-09/12, чим порушено вимоги пункту 12 Додатку 3 до тендерної документації та кваліфікаційні критерії встановлені Замовником відповідно до статті 16 Закону. Крім того моніторингом встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 28 Закону учасником визначено конфіденційною інформацію що підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЕНСОЛ Україна» та ТОВ «ЕНЕРА СХІД», а допущено їх до аукціону з подальшим визначенням переможцем тендеру учасника ТОВ «ЕНСОЛ Україна» та розміщено повідомлення про намір укласти договір.
Період усунення порушень: 13.01.2022 16:16 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2022 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: згідно протоколу уповноваженої особи КП"РПУВКГ"РМ від 17.01.2022 відміненно торги на закупівлю електричної енергії (код ДК 021:2015 09310000-5 електрична енергія)
Дата публікації звіту: 17.01.2022 13:53