-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Теплопостачання
Завершена
342 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0a62592f7c284a788f219ad58208b7cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 16:13 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
29.11.2021 № 749
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 29.11.2021 № 749
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2021-11-25-012726-a 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 4 частини другої статті 4 Закону та норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Костопільського ліцею № 1 імені Т.Г. Шевченка Костопільської міської ради, (далі - Замовник) на 2021 рік; повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 02.12.2021.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі Замовником, однак відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з КП Костопільської міської ради «Костопількомуненергія» з підстав визначених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником) .
В поясненні наданому Замовником 02.12.2021 розміщено інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, переговорна процедура закупівлі застосована за наявності умов, передбачених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
08.12.2021 11:41 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
9a1a1e16315e49619e0faabc42cadb2c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2021 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-012726-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з КП Костопільської міської ради «Костопількомуненергія» з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
503d85a00d3b4b32b9c7a1f67342e22c
Назва:
Пояснення на запит щодо закупівлі пари, гарячої води та пов'язаної продукції, оприлюдненої в системі PROZORRO за номером ID: UA-2021-11-25-012726-а.
Дата опублікування:
02.12.2021 15:57
Опис:
Закупівлю теплової енергії за кодом ДК 021:2015 - 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов'язана продукція (Постачання теплової енергії) (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 09323000-9 Централізоване опалення) здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено кошторисом Костопільської міської ради на 2021 рік відповідно до бюджетного запиту на 2021 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі 342000 грн з ПДВ. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована виходячи із загальної площі приміщень, яку необхідно отопити, фактичного обсягу спожитої теплової енергії у попередніх роках та тарифу на теплову енергію.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті ліцею протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.