-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби)
Завершена
10 421 167.67
UAH з ПДВ
Номер:
b53aeb53519e4209b90efd39b64d35b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:36 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.02.2022 № 97
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2022 № 97.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-25-012452-a, 25.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/1510-2022 від 09.02.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 березня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житомирводоканал» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-25-013428-a), оприлюднені в електронній системі закупівель документи та інформацію щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерної пропозиції, протокол №166 від 25.11.2021, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про закупівлю від 10.12.2021 №759, додаткова угода №1 від 31.12.2021 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
29.03.2022 15:08 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 15:08
Запити/Пояснення
Номер:
d02b3da25a854300aefafab59e060754
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
Дата: 17.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-25-012452-a, яка проводилась комунальним підприємством «Житомирводоканал» (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
7ac1c741ef1c47129e944028033f663e
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ по трубах
Дата опублікування:
22.02.2022 17:01
Опис:
КП “Житомирводоканал” надає пояснення щодо запиту про надання пояснення Державної аудиторської служби України на закупівлю ДК 021:2015 код 44160000-9 магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби) оголошення № UA-2021-11-25-012452-a.
Закупівля № UA-2021-11-25-012452-a була проведена за переговорною процедурою відповідно до підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі” з предметом закупівлі, технічними, кількісними та якісними характеристиками, а також вимогами до учасника, що визначені в тендерній документації закупівель UA-2021-06-15-010105- b та UA-2021-07-22-006874-b з урахуванням вимог розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі”.
1.Відповідно до Статуту метою діяльності Комунального підприємства “Житомирводоканал” Житомирської міської ради є безперебійна експлуатація діючих споруд водопроводу і каналізації, які знаходяться на балансі підприємства з метою забезпечення водоспоживачів міста Житомира питною водою та очистки стічних вод.
Відповідно до пункту 1 Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (надалі - Правила) КП “Житомирводоканал” є виконавцем послуг з водопостачання та водовідведення на території громади міста Житомир.
Пунктом 2.1 Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України затвердженого
Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30 (надалі - Правила) визначено, що технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення здійснюється виробниками згідно із Водним кодексом України, Кодексом України про надра, законами України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", "Про питну воду та питне водопостачання", "Про охорону навколишнього природного середовища", "Про охорону праці", "Про житлово-комунальні послуги", іншими нормативно-правовими актами, а також державними будівельними нормами і правилами, державними санітарними нормами і правилами.
Технічна експлуатація систем водопостачання та водовідведення повинна забезпечувати безперебійну і надійну роботу всіх споруд при високих техніко-економічних і якісних показниках з урахуванням вимог охорони водойм від забруднення стічними водами і раціонального використання водних ресурсів.
Для забезпечення безперебійної і економічної роботи систем водопостачання та водовідведення необхідні:
- організація раціональних режимів експлуатації мереж і споруд, які забезпечують удосконалення та інтенсифікацію їх роботи, максимальне використання резервів, впровадження прогресивної технології на основі сучасних досягнень науки і техніки;
- проведення заходів для зменшення втрат води, ресурсів і матеріалів;
- профілактичний огляд і планово-попереджувальний ремонт мереж і споруд, їх елементів і устаткування;
- вжиття заходів щодо попередження, вчасного виявлення і ліквідації аварій.
Пунктом 2.1.6. Правил визначені функції виробника серед яких є зокрема:
- адміністративно-господарське і технічне керівництво усіма підрозділами і підприємствами, що перебувають у його віданні;
- розробка планів організаційно-технічних заходів з підвищення надійності, економічності та якості водопостачання і водовідведення, а також систематичний контроль за їх виконанням;
- розробка заходів запобігання аваріям і браку в роботі;
- розробка планів ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- забезпечення експлуатаційних підрозділів необхідними матеріалами, запасними частинами, механізмами тощо;
- зменшення витоків та втрат питної води.
Пунктом 2.1.8 Правил застережено, що у разі виникнення аварій на спорудах, мережах, устаткуванні систем водопостачання та водовідведення виробник повинен негайно вжити заходів для їх швидкого виявлення, локалізації та повної ліквідації.
Водопровідні та каналізаційні мережі міста Житомир було прокладено ще у 70-х — 80-х роках минулого століття які були переважно сталеві, чавунні або асбоцементні. Данні матеріали, як показала практика, з часом руйнуються під впливом тиску води та агресивних речовин, мають трудомісткий монтаж та з часом на внутрішніх стінках утворюється відкладення і замулювання трубопроводу, що знижує тиск подачі води, погіршує її якість. Тому вони потребують заміні на сучасні.
З іншого боку при експлуатації трубопроводів можливі аварійні ситуації у вигляді протікання через тріщини в трубах, свищів, іржавіння, механічні пошкодження, які можливо усунути тільки шляхом заміни цілої ділянки трубопроводу. Але в більшості випадків передбачити де, коли і на якому трубопроводі станеться аварія неможливо.
Останнім часом замість трудомісткіх, громістких та схильним до корозії трубах із сталі, чавуну та асбоцементу використовують більш легкі, гнучкі, стійкі до корозії труби із непластифікованого полівінілхлориду (НПВХ) та поліетилену (ПЕ).
При виборі виду труб технічні служби КП “Житомироводоканал” керуються наступними критеріями:
- планами ремонту споруд і устаткування згідно із системою планово-попереджувального ремонту (ППР);
- аналізом проведення аварійних ремонтів ділянок трубопроводів, проведених в минулих періодах;
- аналізом проблемних ділянок на яких ймовірно може статися аварія (старі ділянки трубопроводів тощо);
- прокладання нових ділянок трубопроводів;
- поповнення аварійного запасу на підприємстві тощо.
Технічні та якісні характеристики труб визначались на підставі вимог:
- для труб поліетиленових для мереж водопостачання - ДСТУ EN 12201-2:2018 Системи трубопровідних систем для водопостачання, дренажу та каналізації під тиском. Поліетилен (ПЕ) ;
- для труб НПВХ для мереж зовнішньої каналізації - ДСТУ Б В.2.5-32: 2007 «Труби безнапірні з поліпропілену, поліетилену, непластифікованого полівінілхлориду та фасонні вироби до них для зовнішніх мереж каналізації будинків і споруд та кабельної каналізації. Технічні умови»;
- для труб поліетиленових двошарових гофрованих для мереж зовнішньої каналізації - ДСТУ Б В.2.5-32: 2007 «Труби безнапірні з поліпропілену, поліетилену, непластифікованого полівінілхлориду та фасонні вироби до них для зовнішніх мереж каналізації будинків і споруд та кабельної каналізації».
З врахуванням наступних факторів:
- існуючого діаметру труб, який підлягає плановому ремонту (заміні);
- легкість прокладання та монтажу;
- тривалість експлуатації та безпечність;
- місце прокладання трубопроводів (двори, пішохідні частини доріг, проїзні частини доріг, дороги з великим навантаженням руху, магістралі);
- метод прокладання (траншейна, безтраншейна);
- пропускна спроможність тощо.
У порівнянні з трубами з інших матеріалів, і особливо сталевими, поліетиленові водопровідні труби володіють наступними перевагами:
- висока корозійна і хімічна стійкість;
- термін безаварійної експлуатації – понад 50 років;
- гладка внутрішня поверхня запобігає утворенню відкладень і замулюванню трубопроводу;
- поліетиленові труби можуть бути піддані деформації (до 7%) не руйнуючись;
- відносно легкі, що полегшує монтажні роботи, особливо в обмежених умовах;
- поліетиленові труби екологічно безпечні, матеріал труби не віддає воді ніяких шкідливих домішок;
- будівництво та реконструкція водопровідних мереж з поліетиленових труб за допомогою безтраншейних технологій дозволяє проводити роботи в обмежених умовах і дає суттєву економію витрат у порівнянні з традиційними методами.
У порівнянні з трубами з інших матеріалів, і особливо сталевими, НПВХ для мереж зовнішньої каналізації володіють наступними перевагами:
- в п'ять разів легше металевих труб;
- не схильні до заростання і розвитку мікроорганізмів – у процесі експлуатації на їхній внутрішній поверхні не утворюються відкладення;
- не схильні до корозії;
- стійкі до дії кислот, лугів і солей;
- хороші гідравлічні властивості забезпечують прекрасну пропускну спроможність трубопроводу;
- їх питома теплопровідність наближається за значенням до теплопровідності ізоляційних матеріалів;
- вибухобезпечні, нетоксичні, належать до важкогорючих матеріалів, їх температура займання 500 °С.
- легко переміщуються і просто монтуються, що дозволяє істотно заощадити на монтажі.
У порівнянні з трубами НПВХ для мереж зовнішньої каналізації та інших матеріалів труби поліетиленових двошарових гофрованих для мереж зовнішньої каналізації володіють наступними перевагами:
- стійки до більшості агресивних середовищ, не схильні до руйнівного впливу газової корозії;
- не заростають – у процесі експлуатації на внутрішній поверхні не утворюються відкладення;
- здатні витримувати змінні навантаження від ґрунту;
- герметичність їх з'єднання набагато вища, ніж герметичність з'єднання труб з традиційних матеріалів;
- існує можливість багаторазового перемонтажу при низьких витратах;
- стоки, замерзлі всередині гофрованою поліетиленовою каналізаційної труби, не пошкодять її;
- прості в обслуговуванні (легко замінюються і ремонтуються);
- поворот траси на невеликий кут може бути реалізований шляхом повороту труби в розтрубних з'єднань;
- у порівнянні з гладкостінними (монолітними) поліетиленовими трубами двошарові гофровані каналізаційні труби з поліетилену мають значно меншу масу – в 2,5-3 рази при збереженні кільцевої жорсткості.
2. Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Закупівля № UA-2021-11-25-012452-a була проведена за переговорною процедурою. В розділі VII Закону України “Про публічні закупівлі” відсутнє поняття “очікувана вартість предмета закупівлі”, натомість існує поняття “узгоджена ціна пропозиції учасника” за якою і був укладений договір та не вище очікуваної вартості попередніх тендерів.
Натомість при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі відкритих торгів, що передували переговорній процедурі та були автоматично відмінені у зв'язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій на підставі підп. 1 п.2 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”, підприємство керувалося наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 27 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” за методом №1 (знаходиться у вкладенні).
Також КП “Житомирводоканал” повідомляє, що розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайтах не передбачено чинним законодавством України
Номер:
719353336f974a1b95879deabe163927
Назва:
Щодо зупинення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
24.02.2022 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та прийняттям Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», воєнний стан запроваджено з 5:30 год 24 лютого 2022 року строком на 30 діб.
Враховуючи вищенаведене, на підставі наказу Держаудитслужби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби зупиняє проведення моніторингу процедури закупівлі.
Номер:
5ca29be55f9048eda457099ccd1aebd4
Назва:
Щодо поновлення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2022 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до Закону України від 12.05.2015 № 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану» та з огляду на Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю на підставі наказу Держаудитслужби України від 25.03.2022 №49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Західний офіс Держаудитслужби поновлює зупинений відповідно до наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» моніторинг процедури закупівлі.