Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, начальник, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, секретар тендерного комітету Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 р.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати за фактично виконані роботи. Оплата відповідного розділу, етапу робіт за цим договором здійснюється за фактично виконані роботи у повному обсязі або окремої стадії Робіт (етапу), на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів з дати підписання Акту здачі-приймання виконаних робіт.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 950 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» грудня 2021 року.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 27 000,00 грн. (двадцять сім тисяч гривень 00 копійок).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія (електронна банківська гарантія).
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Завершена
1 950 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 500.00 UAH
Період моніторингу:08.11.2022 10:38 - 30.11.2022 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2022 № 39-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
08.11.2022 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-25-012130-a, 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.11.2021 (далі – тендерна документація); роз'яснення до процедури; вимоги про усунення порушення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ) «В.С. Проект», «Інститут проектування інфраструктури транспорту», «Адісс»; протокол від 14.12.2021 №4 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В.С Проект»; протокол від 14.12.2021 №5 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту»; протокол від 17.12.2021 №6 щодо визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «Адісс»; пояснення, отримане 14 листопада 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Адісс» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір від 25.01.2022 №01-2501/22.
Період усунення порушень:15.11.2022 14:42 - 19.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:15.11.2022 14:42
Запити/Пояснення
56456
Номер:e073aca0b3ee4b4197d4d8d4ae30b30f
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:09.11.2022 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.11.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 gu1990@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-25-012130-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-25-012130-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «АДІСС» не відхилена згідно з пунктом 1 частини першої статті 31 Закону, якщо він не надав довідку, складену в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстави, передбаченої частиною 2 статті 17 Закону, надання якої визначено Додатком 2 до тендерної документації?
- чому договір від 25.01.2022 №01-2501/22 про закупівлю з учасником ПП ТОВ «АДІСС», який визнаний переможцем процедури закупівлі, укладений у строк пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (від 17.12.2021)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
56804
Номер:3c750f34e401457f9152c9077f657300
Назва:ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-08-000033 закупівлі UA-2021-11-25-012130-a
Дата опублікування:14.11.2022 12:02
Автор:ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
Код ЄДРПОУ:
05582159
Контактна особа:
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com https://tairovska-gromada.gov.ua/
Адреса:
65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:На виконання вимог, викладених у запиті Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 09 листопада 2022 року оприлюдненого об 16:09:11, щодо закупівлі за номером ID: UA-2021-11-25-012130-a уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області надає пояснення.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит 09 листопада 2022 року оприлюдненого об 16:09:11:
Уповноважена особа Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «25» листопада 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування). Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Державним санітарним правилам і нормам та іншим нормативним документам.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, які діяли на момент оголошення процедури закупівлі.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 1 950 000,00 грн. (один мільйон дев’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. Обсяг робіт оприлюднено в електронній системі закупівель та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню.
Так, до інформації, що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Відповідно до пункту 4 постанови КМ України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» надаються рекомендації по вжиттю заходів, затверджених цією постановою, а саме, пунктом 4.1. рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, пункт 4-1 постанови КМ України від 11.10.2016 року №710 має рекомендаційний характер.
Таким чином, оскільки вказана постанова КМУ не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» не настає, зазначеного висновку уповноважена особа Замовника дійшла на підставі постанови Третього апеляційного адміністративного суду від «06» вересня 2022 року справа № 280/7700/21.
Разом з тим, надаємо посилання на сторінку веб-сайту https://tairovska-gromada.gov.ua на якому оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710».
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) (далі – Тендерна документація) повідомляємо наступне.
Частина 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" наявна довідка Вих. 13/Т3-1221 від «07» грудня 2021 року наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «АДІСС» підтверджує виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником та відсутні дострокового розірвання та санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати довгострокового розірвання такого договору. Довідка подана для участі у закупівлі: «Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» Номер закупівлі в електронній системі публічних закупівель: UA-2021-11-25-012130-a» (Довідка додається до пояснення).
Враховуючи зміст зазначеної Довідки, можна дійти висновку що вона відповідає вимогам Додатку 2 до Тендерної документації та частині 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" виконано умови Додатку 2 до Тендерної документації та у Замовника були вістуні підстави для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС".
Щодо укладання договору про закупівлю пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю необхідно зазначити наступне.
Тендерний комітет Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (який діяв до «31» грудня 2021 року) відповідно до Протоколу тендерного комітету № 6 від «17» грудня 2021 року щодо розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-25-012130-a прийняв рішення визначити найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" переможцем процедури закупівлі: Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-25-012130-a, прийнято рішення про намір укласти договір.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Водночас, оскільки Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх (зазначеного уповноважена особа дійшла на підставі відповідні на запит 813/2020 Міністерства економіки України за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=e439551a-0b3b-4d0e-8109-2963d7e1db2c&lang=uk-UA)
Разом з тим, пунктом 46 статті 26 Бюджетного кодексу України зазначено, що розпис бюджету - документ, в якому встановлюється розподіл доходів, фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету, бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів за певними періодами року відповідно до бюджетної класифікації.
Станом на «05» січня 2022 року був відсутній документ, в якому встановлюється фінансування на виготовлення проектно-кошторисної документації на нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область.
Перелік інформації, яку замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, визначена частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, виходячи зі змісту частини десятої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1 пункту 4 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області Протокольним рішенням № 7 від «05» січня 2022 року продовжено строк укладання договору з переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" за предметом закупівлі Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область» (згідно з показником четвертого знаку національного класифікатора України ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-25-012130-a на підставі частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» до 60 днів (Протокольне рішення №7 від «05» січня 2022 року додається до пояснення).
Крім цього, необхідно зазначити що «20» січня 2022 року Рішенням 18 сесії, VІІІ скликання Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області № 371-VІІІ встановлено фінансування на виготовлення проектно-кошторисної документації на нове будівництво Навчального закладу освіти I ступеня (початкова школа з групами дошкільної освіти) на 270 місць за адресою: вул. Чорноморців, 98, с. Сухий Лиман, Одеський район, Одеська область (Рішення додається до пояснення).
Враховуючи викладене, Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області правомірно продовжила строк укладання Договору про закупівлю з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДІСС" до 60 днів та законно уклала Договір від 25.01.2022 №01-2501/22.