• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5

Торги не відбулися

3 681 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 810.00 UAH
Номер: 2e591abf768b4b1a97492b52f65f408c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-06-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.04.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.04.2022 15:08 - 29.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.04.2022 № 2 Ужгород Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022 та №003100-18/2584-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.04.2022 № 2 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-11-25-003022-c 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням частини восьмої статті 12, пунктів 2, 11, 13, 14, 17, 19 частини другої статті 22 та частин п’ятої, шостої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання щодо надання Замовником інформації/документів на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині відхилення/не відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення частини сьомої статті 33 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору встановлено порушення шостої статті 33 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Приватного акціонерного товариства «Гніванський завод спецзалізобетону» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація щодо закупівлі Анкера закладного АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5 (ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання) без номера та дати, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДТРЕЙДЕР» (далі – ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР»), протокол засідання тендерного комітету від 13.12.2021 щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР», повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021 року; пояснення Приватного акціонерного товариства «Гніванський завод спецзалізобетону», надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 08.04.2022. Закон № 922-VIII визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад. Замовниками за категоріями у розумінні Закону № 922-VIII є суб’єкти, які підпадають під визначення та ознаки, що зазначені пунктами 1, 2, 3 і 4 частини першої статті 2 цього Закону. При цьому, визначення приналежності до замовників у розумінні Закону № 922-VIII, у тому числі віднесення до певної категорії, здійснюється суб’єктами самостійно та на підставі документів, нормативно-правових актів тощо, інформацією про які володіють самі суб’єкти та/або їх органи управління. Згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів та річному плані, відповідно до яких здійснюється закупівля товару «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» Приватним акціонерним товариством «Гніванський завод спецзалізобетону» визначено його приналежність до категорії замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Враховуючи викладене, Приватне акціонерне товариство «Гніванський завод спецзалізобетону» (далі – Замовник), визначило свою приналежність до замовників у розумінні Закону №922-VIII, відповідно при здійсненні закупівлі товару «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» повинен дотримуватися вимог Закону №922-VIII. Так, пунктом 31 частини першої статті 1 Закону №922-VIII установлено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. При цьому, частиною другою статті 22 Закону №922-VIII визначено обов’язкові відомості, які повинна містити тендерна документація. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація складена з порушенням пунктів 2, 11, 13, 14, 17, 19 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: - не визначено способу документального підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції переможця, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону №922-VIII; - не встановлено строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - відсутня інформація щодо мови, якою повинні бути складені тендерні пропозиції; - не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - не зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; - відсутні опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, перелік яких затверджено Наказом Мінекономрозвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі - Наказ №710). Також за результатами моніторингу установлено, що в тендерній документації встановлена вимога для переможця процедури закупівлі про надання переможцем особисто або поштою оригіналу тендерної пропозиції протягом 3 робочих днів після визначення переможця, чим порушено частину восьму статті 12 Закону № 922-VIII, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Окрім цього, в порушення частин п’ятої та шостої статті 33 Закону №922-VIII Замовником у тендерній документації установлено, що учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі зобов`язаний підписати договір за результатами процедури закупівлі не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня опублікування рішення щодо визначення переможця. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладення договору та його оприлюднення встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 13.12.2021 переможцем процедури закупівлі товару - «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» визначено ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» та 14.12.2021 розміщено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР», проте інформація щодо укладення договору із зазначеним учасником – переможцем в електронній системі закупівель відсутня. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону №922-VIII, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З огляду на вищенаведене, в ході проведення моніторингу закупівлі постала потреба в отриманні пояснень з питання укладання договору між Замовником та ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР», відповідно Замовнику 07.04.2022 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень. Проте, відповіді з приводу поставлених питань Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Враховуючи наведене, за результатами моніторингу процедури закупівлі відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, а також за відсутністю іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє встановлено, що в порушення частини шостої статті 33 Закону № 922-VIII Замовником не укладено договір з ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» та в порушення частини сьомої статті 33 Закону № 922-VIII не відхилено учасника-переможця ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» у зв’язку з не підписанням договору, оскільки станом на 13 квітня 2022 року строк з дати визначення переможцем ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» становить 121 день, що перевищує установлений частиною шостою статті 33 Закону № 922-VIII строк для укладання договору. Слід зазначити, що станом на час завершення моніторингу, у зв’язку із не укладенням договору про закупівлю та не прийняттям Замовником рішення про відхилення учасника-переможця ТОВ «ЗАХІДТРЕЙДЕР» строк поставки товару «Анкер закладний АЗ-2 для пружних колійних скріплень КПП-5» згідно тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, визначений Замовником на грудень 2021 року, завершився, що є підставою для відміни тендеру у відповідності до пункту 2 частини першої статті 32 Закону № 922-VIII - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 13.04.2022 11:18 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.04.2022 11:18

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації: 25.04.2022 09:59

Запити/Пояснення