-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-05-002477-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Завершена
17 192 450.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 171 924.50 UAH
мін. крок: 1% або 171 924.50 UAH
Номер:
1d6071dbf0694591bc91e68ef89ee90e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 09:40 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2022 № 19
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-25-002932-c 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВГЕЛІТ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити відповідні заходи щодо відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 24.11.2021 № 15_1656_п зі змінами, внесеними згідно протоколу від 01.12.2021 № 15_1656_п-зм-1), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВГЕЛІТ» (далі – ТОВ «АВГЕЛІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (далі – ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД»), приватного акціонерного товариства «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 24» (далі – ПАТ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 24»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» до 19.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.02.2022.
За результатами моніторингу установлено, що у додатку № 1 до тендерної документації Замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема щодо цифрових вимірювальних перетворювачів температури (термоперетворювач опору), в частині гарантійного строку на здійснення безоплатного ремонту або заміни обладнання (з дати монтажу обладнання), не менше 24 місяців.
Також, у пункті 1.2. розділу І додатку № 2 до тендерної документації Замовник передбачив, що на підтвердження інформації про відповідність тендерних пропозицій учасників вимогам, зазначеним у додатку № 1 до тендерної документації учасники надають оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії заповнених учасниками додатків
№ 2.1 цього додатку з наведеною інформацією щодо відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання вимогам тендерної документації (за встановленими додатком № 2.1. табличними формами). Також передбачив обов’язок надання учасниками, зокрема, паспортів та/або настанов з експлуатації та/або технічних описів та/або сертифікатів та/або протоколів та/або звітів шляхом надання посилань на технічні документації, що розміщені на сайтах виробників запропонованого обладнання або офіційних представників виробників запропонованого обладнання. В разі надання технічних документацій (надання посилань на сайти) офіційних представників виробників учасники повинні завантажити документальне підтвердження статусу офіційних представників виробників запропонованого обладнання (листи та/або сертифікати та/або договори про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, які надані виробниками запропонованого обладнання тощо) (примітка пункту 1.2.3. додатку № 2 до тендерної документації).
Учасники ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» у складі тендерних пропозицій надали заповнені інформації про відповідність технічних характеристик основного обладнання вимогам тендерної документації (згідно табличних форм додатку № 2.1 додатку № 2 до тендерної документації), в яких зазначили інформацію про запропоноване обладнання, зокрема: термоперетворювачі опорів (PerМИК ТСМ-…), (PerМИК ТСП-…) технічні документації (паспорти) щодо яких розміщено за посиланням https://regmik.ua/NEW/pdf/sensors/temperature%20
sensors/Txx/Pasport_TS.pdf, виробник - ПП НВФ «РЕГМІК» (пункти 30 -31 таблиці В цих інформацій відповідно).
Поряд з цим, згідно з інформацією оприлюдненою ttps://regmik.ua/NEW/pdf/sensors/temperature%20sensors/Txx/Pasport_TS.pdf (паспорти) гарантійний термін експлуатації термоперотворювачів опору становить 18 місяців з дня введення ТО в експлуатацію, але не більше 24 місяців з дня випуску, що не відповідає вимогам до обладнання визначеним у додатку № 1 до тендерної документації, оскільки гарантійний термін зазначеного обладнання має бути не менше 24 місяців з дати монтажу.
Крім цього, учасники ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» у складі тендерних пропозицій не надали документального підтвердження статусу виробника термоперетворювачів опору ПП НВФ «РЕГМІК» (листи та/або сертифікати та/або договори тощо), чим не дотримали вимог приміток пункту 1.2.3 розділу І додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхили тендерні пропозицій учасників ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхили тендерні пропозицій учасників ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:18 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:18
Оскарження висновку в суді
Опис:
позов № ТОВВИХ-22-2637 від 04.03.2022.
Дата публікації:
05.03.2022 13:47
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку від 18.02.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-002932-c
Дата публікації звіту:
24.02.2022 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
426c49fbc50b4c4190b339c93232e6fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.02.2022 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-002932-c) засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 Розділу І «Загальні положення» та Додатку 6.2 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ff6e31747b34c56b19a01f7ddc8465e
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-002932-c
Дата опублікування:
14.02.2022 14:30
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 до процедури
закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-002932-c
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного
обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів
вимірювання витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця) (інформацію опубліковано в
електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-002932-c) засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №
43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 4.11 Розділу І «Загальні
положення» та Додатку 6.2 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання
договору у формі банківської гарантії, яка дорівнює 5 відсоткам вартості договору;
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного
призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість;
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-
сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення,
очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету
Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних
коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему
закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ", яке було визнано переможцем процедури закупівлі № UA-
2021-11-25-002932-c, предмет закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування
вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання
витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця)», в якості забезпечення виконання договору було
надано банківську гарантію № 0110-PG від 07.02.2022 зі зміною № 1 від 09.02.2022, яка
відповідає вимогам до банківської гарантії, які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної
документації.
2. По другому питанню, 01.01.2020 Товариство «Оператор ГТС України» отримало на
праві господарського відання майно, що перебуває в державній власності та використовується
у процесі провадження діяльності з транспортування природного газу магістральними
трубопроводами, зокрема об'єкти нерухомого майна – складові газотранспортної системи
(магістральні газопроводи та споруди на них, компресорні, газорозподільні та
газовимірювальні станції, виробничі та адміністративні споруди тощо).
Відповідно до статті 22 Закону України «Про ринок природного газу» на Оператора
ГТС покладено обов’язок вживати необхідних заходів з метою забезпечення безпеки
постачання природного газу, у тому числі безаварійної та безперебійної роботи
газотранспортної системи.
ГРС Тростинська Новоселиця введено в дію в 1994 році. Тип ГРС БК-1-70. Дана ГРС
забезпечує природним газом населені пункти Білоцерківського району Київської області, в т.ч.
С. Тростинська Новоселиця, Велика Новоселиця, Степанівка, Красне, Шевченківка, Червоне
поле, Красне, Тростинка та ін. Для забезпечення надійного газопостачання зазначених вище
населених пунктів, заміни технологічного обладнання, що відпрацювало свій технічний
ресурс (понад 25 років) та приведення пунктів виміру витрати газу на ГРС у відповідність до
вимог чинних нормативно – правових актів та з метою виконання виробничої програми на
2022 рік, Товариство здійснило закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування
вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання
витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця), UA-2021-11-25-002932-c.
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до
вимог НПАОП 60.3-1.01 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів», Закон
України «Про метрологію та метрологічну діяльність», Закон України «Про технічні
регламенти та оцінку відповідності», НДТОВ 01-001:2019 «Технічна експлуатація
газотранспортної системи», НДТОВ 04-002:2019 «Основні техничні вимоги до автоматичних
обчислювачів та коректорів в ТОВ «ОГТСУ», НДТОВ 04-011:2019 «Правила вимірювання
об’єму природного газу із застосування лічильників газу» та інших нормативних документів.
Фінансування ремонтних робіт та технологічного обслуговування об'єктів
газотранспортної системи здійснюється за рахунок коштів, отриманих Товариством за
надання послуг транспортування природного газу. Товариство не отримує бюджетних коштів
для фінансування своєї господарської діяльності. Очікувану вартість було визначено згідно з
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», чинного на момент
проведення зазначеного розрахунку, на підставі затверджених в установленому порядку
дефектних актів шляхом проведення кошторисного розрахунку.
3. По третьому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та
під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні
закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та
безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі
закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію
про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну
документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого
строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі,
встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до
кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі,
встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до
кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю
- не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у
машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх
внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та
кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із
змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета
закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі
за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його
затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня
прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом
одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня
його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у
випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих
днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня
виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про
закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи
закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині
першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової
інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів
державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації
замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так
і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна
інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів
України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості
предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за
посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-002932-c
Додатки:
1. Оригінал електронної банківської гарантії № 0110-PG від 07.02.2022.
2. Оригінал зміни № 1 від 09.02.2022 до електронної банківської гарантії № 0110-PG від 07.02.2022.