• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Тростинська Новоселиця)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-05-002477-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

17 192 450.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 171 924.50 UAH
Номер: 1d6071dbf0694591bc91e68ef89ee90e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-08-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.02.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.02.2022 09:40 - 02.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.02.2022 № 19 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-25-002932-c 25.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВГЕЛІТ», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити відповідні заходи щодо відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 24.11.2021 № 15_1656_п зі змінами, внесеними згідно протоколу від 01.12.2021 № 15_1656_п-зм-1), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕПЛОЕНЕРГОКОМПЛЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВГЕЛІТ» (далі – ТОВ «АВГЕЛІТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (далі – ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД»), приватного акціонерного товариства «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 24» (далі – ПАТ «СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ № 24»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» до 19.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022, Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.02.2022. За результатами моніторингу установлено, що у додатку № 1 до тендерної документації Замовник визначив технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, зокрема щодо цифрових вимірювальних перетворювачів температури (термоперетворювач опору), в частині гарантійного строку на здійснення безоплатного ремонту або заміни обладнання (з дати монтажу обладнання), не менше 24 місяців. Також, у пункті 1.2. розділу І додатку № 2 до тендерної документації Замовник передбачив, що на підтвердження інформації про відповідність тендерних пропозицій учасників вимогам, зазначеним у додатку № 1 до тендерної документації учасники надають оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії заповнених учасниками додатків № 2.1 цього додатку з наведеною інформацією щодо відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання вимогам тендерної документації (за встановленими додатком № 2.1. табличними формами). Також передбачив обов’язок надання учасниками, зокрема, паспортів та/або настанов з експлуатації та/або технічних описів та/або сертифікатів та/або протоколів та/або звітів шляхом надання посилань на технічні документації, що розміщені на сайтах виробників запропонованого обладнання або офіційних представників виробників запропонованого обладнання. В разі надання технічних документацій (надання посилань на сайти) офіційних представників виробників учасники повинні завантажити документальне підтвердження статусу офіційних представників виробників запропонованого обладнання (листи та/або сертифікати та/або договори про представницькі або дистриб’юторські, або дилерські, або партнерські повноваження, які надані виробниками запропонованого обладнання тощо) (примітка пункту 1.2.3. додатку № 2 до тендерної документації). Учасники ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» у складі тендерних пропозицій надали заповнені інформації про відповідність технічних характеристик основного обладнання вимогам тендерної документації (згідно табличних форм додатку № 2.1 додатку № 2 до тендерної документації), в яких зазначили інформацію про запропоноване обладнання, зокрема: термоперетворювачі опорів (PerМИК ТСМ-…), (PerМИК ТСП-…) технічні документації (паспорти) щодо яких розміщено за посиланням https://regmik.ua/NEW/pdf/sensors/temperature%20 sensors/Txx/Pasport_TS.pdf, виробник - ПП НВФ «РЕГМІК» (пункти 30 -31 таблиці В цих інформацій відповідно). Поряд з цим, згідно з інформацією оприлюдненою ttps://regmik.ua/NEW/pdf/sensors/temperature%20sensors/Txx/Pasport_TS.pdf (паспорти) гарантійний термін експлуатації термоперотворювачів опору становить 18 місяців з дня введення ТО в експлуатацію, але не більше 24 місяців з дня випуску, що не відповідає вимогам до обладнання визначеним у додатку № 1 до тендерної документації, оскільки гарантійний термін зазначеного обладнання має бути не менше 24 місяців з дати монтажу. Крім цього, учасники ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24» у складі тендерних пропозицій не надали документального підтвердження статусу виробника термоперетворювачів опору ПП НВФ «РЕГМІК» (листи та/або сертифікати та/або договори тощо), чим не дотримали вимог приміток пункту 1.2.3 розділу І додатку № 2 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхили тендерні пропозицій учасників ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхили тендерні пропозицій учасників ТОВ «Теплоенергокомплект» та ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління № 24», як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:18 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:18

Оскарження висновку в суді

Опис: позов № ТОВВИХ-22-2637 від 04.03.2022.
Дата публікації: 05.03.2022 13:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку від 18.02.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-25-002932-c
Дата публікації звіту: 24.02.2022 11:21

Запити/Пояснення