• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для харчоблоків закладів освіти (код за ДК 021:2015: 39310000-8 – Обладнання для закладів громадського харчування)

Завершена

3 352 931.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 765.00 UAH
Номер: 92dd625dfd3e4028b100fd0546307148
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 10.11.2022 11:05 - 02.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.11.2022 № 51-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.11.2022 №51-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-11-25-005701-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» установлено порушення вимог передбачених пунктами 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено. Питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо дотримання Замовником вимог постанови № 710 дослідити не є можливим, у зв’язку з ненаданням Замовником відповіді на запит про надання пояснення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 28.12.2021 № 103, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів» Полтавської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.11.2021 № 68, тендерна пропозиція учасника – переможця торгів ТОВ «Індустріальні системи автоматизації», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2021 № 10, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, договір про закупівлю від 28.12.2021 № 103, додаткові угоди до вказаного договору від 28.12.2021 № 1 та від 14.03.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 30.12.2021 та 16.03.2022. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format) з накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, що вимагається замовником у цій тендерній документації, зокрема, відомості про учасника згідно із додатком 1 до тендерної документації. Однак, фактично Додатком № 1 до тендерної документації Замовником передбачено форму тендерної пропозиції. Крім того, Замовником у Додатку № 2 тендерної документації зазначено наступну інформацію, а саме: «У разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, які передбачені у тендерній документації, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 30 Закону», при відсутності у статті 30 Закону норм щодо можливості такого відхилення (стаття 30 Закону стосується порядку проведення електронного аукціону), тобто Замовником передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону, не у спосіб визначений Законом, чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника, встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника інформації та/або документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із Додатком № 3 до тендерної документації. Пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації. Разом з тим, пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації встановлено умову, що всі товари, які є предметом закупівлі мають відповідати вимогам ТУ виробника, копія якого додається до складу пропозиції. Однак, у складі поданої тендерної пропозиції ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» відсутня копія ТУ виробника товару (ТОВ «ЕФЕС-ТРЕЙД), який є предметом закупівлі в рамках даного тендеру, чим не дотримано вимоги передбачені пунктами 1 та 8 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 9 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Також, пунктом 8 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника встановлено умову, що з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним характеристикам, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар який є предметом закупівлі. На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 02.09.2019 № 12.2-18-1/19312 та від 14.11.2019 № 12.2-18-1/24890. Однак, жоден з вказаних вище висновків не містить інформації щодо експертизи зонтів витяжних, які є частиною предмету закупівлі в рамках даного тендеру. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» не містить копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зонти витяжні, які є частиною предмету закупівлі, чим не дотримано вимоги передбачені пунктами 1 та 8 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 8 Додатку № 3 до тендерної документації Замовника. Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника зокрема, інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно із Додатком № 2 до тендерної документації. Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком № 2 до тендерної документації, зокрема, надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази за передбаченою формою (підпункт 1.2 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). Підпунктом 1.3 пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження зазначеної інформації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в учасника права власності або права користування на кожну одиницю майна, які підтверджують законність володіння учасником відповідним майном. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 139 Господарського кодексу України майном визнається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності суб'єктів господарювання та відображаються в їх балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна цих суб'єктів. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» надано довідку від 10.12.2021 № 190/21 про наявність у власності вказаного товариства обладнання та матеріально-технічної бази (майна), а саме: крісла ATLANT, ноутбука Dell Inspiron 3593, БФП ОКІ МС332, БФП ОКІ МС363, Сервера DELL R715, системного дискового масиву OLINK DNS-325, жорсткого диску DELL 146GB, акумуляторного шуруповерта EinhellExpert, дрелі Дніпро - М ДЕУ-1200П, перфоратора електричного Dnipro-M BH-130, шуруповерта Makita DDF458Z, автомобілів спеціалізованих вантажних фургонів, офісного приміщення. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» відсутні копії документів, що підтверджують право власності на крісло ATLANT, ноутбук Dell Inspiron 3593, БФП ОКІ МС332, БФП ОКІ МС363, Сервер DELL R715, системний дисковий масив OLINK DNS-325, жорсткий диск DELL 146GB, акумуляторний шуруповерт EinhellExpert, дрель Дніпро - М ДЕУ-1200П, перфоратор електричний Dnipro-M BH-130, шуруповерт Makita DDF458Z, чим не дотримано вимоги передбачені пунктами 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації та підпунктом 1.3 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, що в свою чергу не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог передбачених пунктами 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Індустріальні системи автоматизації» як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено, що на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону, Замовником не надано відповідь на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, що оприлюднений в електронній системі закупівель 11.11.2022.
Період усунення порушень: 28.11.2022 18:42 - 13.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.11.2022 18:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов немайнового характеру
Дата публікації: 09.12.2022 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі повідомляємо, що строк дії договору від 28.12.2021 №103 закінчився 31.12.2023 року, відповідно зобов'язання за договором припинено, а сторони не виконували зобов'язання передбачені умовами договору одна перед одною.
Дата публікації звіту: 02.10.2024 17:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом припинення зобов'язань за договором закупівлі.
Дата публікації: 07.10.2024 14:36

Запити/Пояснення