• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481, акваторія МП Південний. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2022 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 533 333,00 грн. без ПДВ / 3 039 999,60 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27.12.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання відповідного Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі отриманого Адміністрацією рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27.12.2021 о 15-00 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

2 533 333.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 666.67 UAH
Номер: e9abd74d81af400d9989366aa070a945
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-07-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 07.12.2022 14:17 - 29.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.12.2022 №79-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.12.2022 №79-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2021-11-25-002653-c 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація морського порту Південний) (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25 листопада 2021 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 30 грудня 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ», повідомлення про намір укласти договір від 12 січня 2022 року, договір від 25 січня 2022 року №15-В-ПВФ-22, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 26 січня 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 31 жовтня 2022 року №68-В-ПВФ-22 та пояснення від 13 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проте, з урахуванням наданого під час моніторингу пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовником (як суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Період усунення порушень: 16.12.2022 09:31 - 31.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2022 09:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.12.2022 по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, оголошення UA-2021-11-25-002653-с 25.11.2021 Замовником – Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) в електронній системі закупівель Прозорро оприлюднено оголошення про проведення закупівлі по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (надалі також – Процедура закупівлі), оголошення UA-2021-11-25-002653-с. За результатами зазначеної Процедури закупівлі 25.01.2022 укладений договір про надання послуг № 15-В-ПВФ-22. Наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (надалі також – Північний офіс) від 07.12.2022 № 79-з Про початок моніторингу закупівель було розпочато моніторинг вищезазначеної Процедури закупівлі. 09.12.2022 Північним офісом був надісланий запит про надання пояснення (надалі також – Запит) із питанням стосовно розміру бюджетного призначення предмета закупівлі, його технічних, якісних характеристик та очікуваної вартості, а також сторінки власного/офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, де розміщено таку інформацію. 13.12.2022 Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено відповідь на зазначений Запит. 16.12.2022 в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок Північного офісу про результати моніторингу процедури закупівлі (надалі також – Висновок), яким було встановлено порушення законодавства у сфері закупівель та зобов’язано Замовника «здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Отже, враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства, Замовник зазначає, що вказаний Висновок є неконкретизованим та необґрунтованим, таким, що не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, а зміст такого висновку спонукає замовника до самостійного визначення заходів усунення виявлених порушень, у зв’язку з чим Замовник із зазначеним Висновком не погоджується у повному обсязі, та надає свої заперечення до Висновку, враховуючи наступне. Так, у Висновку було зазначено, що Замовником на Запит надано відповідь, яка не містить інформації про посилання на сторінку власного веб- сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Внаслідок зазначеного Замовником, на думку Північного офісу, порушено вимоги норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710. Однак із зазначеним твердженням Замовник не може погодитись враховуючи наведене нижче. 1. Що стосується розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості процедури закупівлі: Послуги у сфері поводження з рідкими забруднюючими речовинами з суден за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами повідомляємо: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів. Розрахунок об’єму закупівлі 1529м3 та забруднюючих речовини 150м3, що утворені в результаті аварійних розливів в акваторії морського порту Південний, виконано на підставі аналізу та аналогічних заявок попередніх періодів від судновласників про необхідність зняття забруднюючих речовин за попередній період та збільшення кількості суден, які перебувають в порту під подвійними операціями, тобто вивантаження одного вантажу та постановка судна під зернові вантажі після замивки чи зачистки трюмів. В свою чергу, витрати на зазначені послуги передбачені фінансовим планом на 2022 рік. Очікувана вартість була розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, та склала 2 533 333,00 грн. (без ПДВ)/ 3 039 999,60 грн. (з ПДВ) (детальний опис визначення очікуваної вартості додається). 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених Законом. Зміни до Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до Закону. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом (Міністерством економічного розвитку та торгівлі України) та Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію про закупівлю. Слід зазначити, що зазначена стаття містить вичерпний перелік інформації, яка підлягає публікації і не містить норми щодо обов’язку замовника оприлюднити в електронній системі закупівель інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація про очікувану вартість предмета закупівлі зазначена у оголошенні про проведення переговорної процедури закупівлі, яке оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб- сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Варто зазначити, що інформація, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднена в строки, передбачені Законом. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» основною функцією Уповноваженого органу є, зокрема, розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином, із системного аналізу законодавства про закупівлі вбачається відсутність імперативної норми щодо встановлення додаткових вимог щодо обґрунтування рішень замовника чи додаткової публікації інформації у сфері публічних закупівель поза межами електронної системи закупівель у обсязі, що не відповідає за змістом статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, ДП «АМПУ», як єдиним власником веб- сайту, було прийнято рішення не розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті. Крім того, з системи електронних закупівель вбачається, що Процедура закупівлі UA-2021-11-25-002653-с проводилась за власні кошти Замовника (кошти від господарської діяльності підприємства), що підтверджується планом закупівлі, який розміщений за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-09-27-005415-b . Таким чином, Замовник не є суб’єктом, який розпоряджається або використовую кошти державного бюджету. Крім того, пунктом 3 оскаржуваного Висновку Північний офіс зобов`язує Замовника здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Тобто оскаржуваним висновком Північний офіс не зобов`язує Адміністрацію усунути виявлені порушення законодавства, а фактично зобов`язує Замовника дотримуватися вимог законодавства на майбутнє, вказуючи у пункті 3 висновку про те, що встановлені порушення усунути неможливо. Зазначення Держаудитслужбою у висновку Вимоги про необхідність «здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому» без конкретизації яких саме заходів має вжити замовник та без визначення способу усунення виявлених під час моніторингу порушень (не визначив передбачений законом спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень), фактично спрямованої на майбутнє вимоги, свідчить про його нечіткість та невизначеність, що є порушенням вимог Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в частині змісту Висновку як акта індивідуальної дії. Отже, зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення має передбачати чітке визначення способу усунення такого порушення, яке у Висновку – відсутнє. Враховуючи викладені у запереченні на Висновок обставини, вважаємо зазначені у Висновку порушення необґрунтованими та протиправними, оскільки Замовником були виконані всі передбачені чинним законодавством дії. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Враховуючи зазначене, необхідно зауважити, що Замовник має на меті скористатись наданим йому правом на оскарження Висновку до суду. З врахуванням вищезазначеного, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний) просить прийняти до уваги наведені аргументовані заперечення до Висновку в прийнятті подальшого рішення. Додаток: визначення очікуваної вартості.
Дата публікації звіту: 23.12.2022 15:35

Запити/Пояснення