-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень Комунального некомерційного підприємства "Борщівська міська лікарня"Борщівської міської ради по вул.С. Бандери,108, в м. Борщеві, Тернопільської області
Завершена
2 625 744.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 257.44 UAH
мін. крок: 1% або 26 257.44 UAH
Номер:
eab9bf92be724443acf3fd68456f8224
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-07-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
07.02.2022 16:41 - 01.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.02.2022 № 75
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 07.02.2022 №75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1.UA-2021-11-25-008601-a від 25.11.2021 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» встановлено порушення вимог пункту 1 та 3 частини першої статті 31 Закону, частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС», відповідності укладеного договору умовам тендерної документації, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 19.01.2022 №01 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Борщівська міська лікарня» Борщівської міської ради Тернопільської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.11.2021 №471, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» (далі – ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС») та приватного підприємства «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» (далі – ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД»); протокол уповноваженої особи Замовника про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 21.12.2021 №533; протокол уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» від 28.12.2021 №545; протокол уповноваженої особи Замовника про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 04.01.2022 №1, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022; договір від 19.01.2022 №01, пояснення Замовника від 10.02.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Аналізом питання відповідності пропозиції ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Так, згідно пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації, у підпункті 1.1.1. Замовником зазначено вимогу, що наявність досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується сканованими договорами з усіма додатками та змінами та актами виконаних робіт, що надається в складі пропозиції.
Однак учасником ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД», договір з Борщівською міською радою від 21.08.2019 №520-2019 за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку ЗОШ I—III ступенів №2 по вулиці Л. Курбаса, 7, в м. Борщів, Борщівського району, Тернопільської області» подано без додатків, які є невід’ємною частиною цього договору.
У підпункті 1.1.3. пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено про необхідність надання довідки в довільній формі про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні при виконанні даних робіт, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці.
ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» у складі пропозиції подано довідку «Про наявність обладнання, інструментів та техніки для виконання робіт» від 10.12.2021 №10/12/2021-21, у якій зазначено про наявність орендованого автокрану Урал 10-20Т-С, рік випуску 1991, номер шасі ХТР432000М0188282, номерний знак В07596ВВ, договір на оренду автотранспорту від 01.11.2021 №01/11/21-1 з фізичною особою-підприємцем Черкасовою Ольгою Юліанівною та акт приймання-передачі від 21.11.2021 до договору оренди транспортного засобу №01/11/21-1 від 01.11.2021, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу зареєстрованого в Центрі ДАІ 3217 21.01.2015 року, де право власності вищезазначеного автотранспорту належить Черкасову Андрію Зіновійовичу з яким відсутні будь-які договори про співпрацю, користування, надання послуг та інше.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив пропозицію ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД», так як учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У підпункті 5.4. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Проте, ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» як переможець торгів не надав Замовнику вищезазначені документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
Однак Замовник, в порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону не відхилив пропозицію ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД», так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
18.02.2022 11:14 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 11:14
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-05-0013/2022
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення щодо рішення моніторингу
1. Згідно вимог п.1.1.1. ч.1 розділу 3 тендерної документації (далі-ТД) вимагається надання інформаційної довідки, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х) скріплена печаткою (у разі наявності) та підписом, із зазначенням посади. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується сканованими договорами з усіма додатками та змінами та актами виконаних робіт, що надається в складі пропозиції. Учасником ПП «ЗАХІДСЕРВІС-АГРОБУД» в складі пропозиції подано довідку про наявність 3(трьох) аналогічних договорів, 2 з яких подано в повному обсязі з урахуванням дозавантаження документів протягом 24 год з моменту повідомлення про усунення порушення, а отже вимогу щодо мінімум 2(двох) аналогічних договорів дотримано( файли: Аналогічний договір 1.pdf від 12.12.2021р., Аналогічний договір 2.pdf від 12.12.2021р., Аналогічний договір 3.pdf від 12.12.2021р., Аналогічний договір 3 повний.pdf від 30.12.2021 р, Кошторисна документація анал.дог.2.pdf від 30.12.2021) . У даній частині відсутнє порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Згідно вимог п.1.1.2. ч.1 розділу 3 ТД вимагається надання довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально - технічної бази, які будуть залученні при виконанні даних робіт, із зазначенням типу/марки і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо), найменування орендодавця (надавача послуг тощо), з обов’язковим наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення або договір оренди (суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів/свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці. Відтак учасником в складі пропозиції подано довідку файл «Довідка обладнання.pdf» від 12.12.2021 р. та «Довідка обладнання.pdf» від 30.12.2021р. з відповідною інформацією та договір оренди у файлі «Договір оренди автотранспорту.pdf» від 12.12.2021 та «Договір оренди авто+акт приймання.pdf» від 30.12.2021 р., відповідно до поданих документів встановлено, що учасником взято в оренду транспортні засоби та наявний договорі оренди та додатково свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Замовним в тендерній документації не вимагалося надання додаткового підтвердження у власності транспортних засобів саме у орендодавця, чинне законодавство України не обмежує суб’єктів господарювання передавати орендоване майно в оренду( суборенду). А відтак, у Замовника відсутні підстави для відхилення даної пропозиції та відсутнє порушення норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Вимогами п.5.4. ч. 5 розділу передбачено надання ряду документів від переможця процедури закупівлі, проте учасником перелік цих документів подано в складі тендерної пропозиції у файлах «Довідка ДПС.pdf» від 12.12.2021р/26590002426097J1603102100000076710120222659.KVT.p7s, «Довідка про не судимість.pdf» від 12.12.2021 року, « Довідка про відсутність підстав відмова.pdf» від 12.12.2022 р. Отже, безпосередньо учасником переможцем подано всі документи, що вимагалися тендерною документацією та відсутні підстави для відхилення пропозиції. Додатково зазначаємо, що ні вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» ні тендерною документацією не встановлено обов’язок завантаження документів з датою не раніше оприлюднення повідомлення про намір укладення договору. Відтак, під час проведення процедури закупівлі замовником не порушено норм ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
22.02.2022 16:01
Запити/Пояснення
Номер:
fc00b1341a97493c98193fd684dd1d10
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2022 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень Комунального некомерційного підприємства «Борщівська міська лікарня» Борщівської міської ради по вул. С. Бандери,108, в м. Борщеві, Тернопільської області», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-25-008601-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab29623980bc47fb968106660229577b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.02.2022 18:05
Опис:
Надаємо наступне пояснення – очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до розробленої проектно- кошторисної документації та експертного звіту розробленого ТОВ «Євроекспертиза» №01/0374-10/21(додаємо окремим файлом до пояснення).
У Замовника відсутній веб-сайт та відповідні кваліфіковані працівники для його ведення, а відтак інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не оприлюднюється. Додатково зазначаємо, що використовувалися кошти місцевого бюджету, а отже відповідна інформація повинна бути оприлюднена на сайті головного розпорядника коштів, позаяк у зв’язку з обмеженим фінансуванням щодо введення веб-сайту в цій частині та технічними можливостями головного розпорядника коштів дана інформація не оприлюднюється.