• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Електрична енергія

Завершена

3 483 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 418.00 UAH
Номер: bcec393925a14185b0f9a2983f074d56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-18-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.01.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 19.01.2022 15:02 - 10.02.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.01.2022 №14 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.01.2022 №14 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-25-002118-c 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог статей 24, 31, 32, пунктів 2, 14 частини другої статті 22, частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕРНЕРІНГ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону та порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених у частині першій статті 5 Закону. За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення пункту 7 частини п’ятої, пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.11.2021 (протокол №184), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.12.2021, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕРНЕРІНГ» та «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» (далі - ТОВ «ЕРНЕРІНГ» та ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2021 №204 та №205, повідомлення про намір укласти договір від 21.12.2021, договір від 10.01.2022 № 167, додаткові угоди від 27.01.2022 №1 та від 02.02.2022 №2. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник склав тендерну документацію не у відповідності до діючої на дату оголошення процедури закупівлі редакції Закону, у зв’язку з чим пункти 1 та 2 розділу ІІ тендерної документації Замовника не відповідають вимогам статті 24 Закону (в редакції від 10.11.2021), пункт 1 розділу VI тендерної документації не відповідає вимогам статті 32 Закону (в редакції від 10.11.2021), пункт 3 розділу V тендерної документації не відповідає вимогам статті 31 Закону (в редакції від 10.11.2021 року). Також, на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, на порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не встановив способу документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону. За результатами аналізу інформації та документів, розміщених в електронній системі закупівель, установлено, що пропозиція учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» була відхилена відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2021 №204 причиною відхилення пропозиції стало те, що учасник ТОВ «ЕРНЕРІНГ» на вимогу пункту 1 таблиці додатку 4 до тендерної документації надав довідку, яка не містить відомостей про «юридичний статус» підприємства учасника. При цьому, слід зазначити, що відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, зокрема, форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму (для юридичних осіб). У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕРНЕРІНГ» надано довідку від 13.12.2021 №1312/1610, в якій, зокрема, зазначено: форма власності – приватна, організаційно-правова форма – товариство з обмеженою відповідальністю, що відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 додатку 4 до тендерної документації Замовника, оскільки про статус учасника ТОВ «ЕРНЕРІНГ» як юридичної особи свідчить вказана їм організаційно-правова форма (товариство з обмеженою відповідальністю). Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕРНЕРІНГ» міститься витяг з Єдиного Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія Статуту, згідно яких визначається юридичний статус учасника. Крім того, не зазначення у довідці «юридичного статусу» жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. При цьому, пункт 2 розділу V тендерної документації Замовника містить опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника». Отже, Замовник відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ЕРНЕРІНГ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону. Крім того, слід зазначити, що Замовник за аналогічних обставин не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» (учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 09.12.2021 №159/07, в якій не вказав форму власності), чим порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені у частині першій статті 5 Закону, зокрема, принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник, посилаючись на пункт 7 частини п’ятої статті 41 Закону, вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару. Так, додатковою угодою від 28.01.2021 № 1 відбулося збільшення ціни на 1,16 % з 5,33930244 до 5,40135444 грн (з ПДВ) за кВт/год електричної енергії. Додатковою угодою від 02.02.2022 №2 відбулося збільшення ціни ще на 0,15 % з 5,40135444 до 5,4092 грн (з ПДВ) за кВт/год електричної енергії. Відповідно до абзацу другого додаткової угоди №1 зміни до договору вносились у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів на послуги з передачі електричної енергії), внесених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 01 грудня 2021р. №2454 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2022 рік» (далі – постанова НКРКП №2454). Відповідно до абзацу другого додаткової угоди №2 зміни до договору вносились у зв’язку зі зміною регульованих цін (тарифів на послуги з розподілу електричної енергії), внесених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17 грудня 2021 р. №2607 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «Сумиобленерго» із застосуванням стимулюючого регулювання» (далі – постанова НКРКП №2607). Однак, постанови НКРЕКП №2454 та №2607 були оприлюднені в грудні 2021 року, та вступили в силу з 01.01.2022, тобто до укладення Договору про закупівлю. Отже, Замовник на порушення пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткові угоди №1 та №2 з ТОВ «Трейденерджи» за відсутності законодавчо визначених підстав. Також, у повідомленнях про внесення зміни до договору Замовник зазначив, що підставою для внесення змін є пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону, що не відповідає змісту додаткових угод та є порушенням вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 04.02.2022 09:00 - 19.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2022 09:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради розгуляло висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-11-25-002118-с від 04.02.2022 року УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ , у зв’язку з чим повідомляємо наступне. Комунальне некомерційне підприємство «Глухівська міська лікарня» Глухівської міської ради усунуло порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку: розірвало договір№ 167 від 10.01.2022 року та визнало ці недійсними додаткові угоди № 1 від 28.01.2022 року та №2 від 02.02.2022 року з ТОВ «ТРЕЙДЕНЕРДЖИ» додатковою угоду від 08.02.2022 року №3, у зв’язку з чим закупівля №UA-2021-11-25-002118-с буде мати статус така, що завершена та договір розірвано.
Дата публікації звіту: 09.02.2022 14:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.02.2022 08:55