• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги доступу до онлайн-сервісів МІС " РІМС МЕДСТАР"

Завершена

355 680.00 UAH без ПДВ
Номер: 92f6e49bedb4435da4e3779547f8b3a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-23-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.09.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 23.09.2022 14:26 - 15.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.09.2022 № 38 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 23.09.2022 № 38 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2021-11-25-001916-c 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_04@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення вимог частини першої та пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Ічнянська міська лікарня» Ічнянської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 25.11.2021, протокольне рішення (протокол) від 24.11.2021 № 19, ліцензійний договір про використання програмного забезпечення від 06.12.2021 № РІМС-565, укладений Замовником з ТОВ «Медстар Солюшенс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури від 07.11.2021, пояснення з власної ініціативи, та документи оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 28.09.2022. В ході моніторингу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено, що Замовником в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюдненому в електронній системі закупівель 25.11.2021 зазначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31.12.2022, водночас, відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель річного плану за номером ID: UA-P-2021-11-25-001685-c Замовником заплановано закупівлю послуги доступу до онлайн-сервісів МІС «РІМС МЕДСТАР» на 2021 рік, чим не дотримано вимоги частини першої статті 4 Закону. В оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID:UA-P-2021-11-25-001685-c, Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), при тому, що оплата товару запланована за рахунок коштів НСЗУ, чим порушено вимогу пункту 4 частини другої статті 4 Закону. Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Також, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 07.12.2021 оприлюднено Договір, при цьому додатки до Договору, а саме: Зразок Повідомлення пацієнта про обробку персональних даних (Додаток 3); Функціональні можливості Системи (Додаток 4); Параметри якості послуг Системи (Додаток 5); Зобов’язання користувача МІС «РІМС МЕДСТАР» (Додаток 6), не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. При цьому, в ході проведення моніторингу Замовником 27.09.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток 3 «Зразок Повідомлення пацієнта про обробку персональних даних»; Додаток 4 «Функціональні можливості Системи»; Додаток 5 «Параметри якості послуг Системи»; Додаток 6 «Зобов’язання користувача МІС «РІМС МЕДСТАР».
Період усунення порушень: 28.09.2022 13:50 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 13:50

Запити/Пояснення