-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язаня продукція
Завершена
1 583 600.00
UAH з ПДВ
Номер:
8334672279f74615b20207d0b0f2d3d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-23-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2021 00:00
Період моніторингу:
23.12.2021 14:06 - 19.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 725
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2021-11-25-001726-b 25.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка» Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене в електронній системі закупівель 25.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 25.12.2021 № 18, договір про закупівлю від 20.12.2021 № 152-Т, укладений між Замовником та КП «Прилукитепловодопостачання» (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.12.2021, додаткова угода від 20.12.2021 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.01.2022.
В ході моніторингу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено, що в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2021-11-25-002028-a, Замовником не зазначено код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів), при тому, що оплата за предмет закупівлі запланована за рахунок коштів місцевого бюджету, чим порушено вимогу пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону).
Відповідно до вимог пункту п’ятого частини восьмої статті 40 Закону, Замовником відміняється переговорна процедура закупівлі в разі не підписання договору про закупівлю у строк 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі застосування переговорної процедури закупівлі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення.
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 20.12.2021 оприлюднено Договір, укладений 20.12.2021, тобто на 25-й день з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
17.01.2022 15:49 - 01.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2022 15:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
17 січня 2022 року на електронну адресу коледжу та особистий кабінет комунального закладу «Прилуцький гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Івана Франка» Чернігівської обласної ради надійшла інформація про результати моніторингу закупівлі UA-2021-11-25-001726-b. В ході моніторингу були виявлені порушення.
З огляду на встановленні порушення були зроблені висновки та здійснено заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором (розірвання договору) №152/Т від 20 грудня 2021 року. Рішення затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи від 19 січня 2022 року (рішення додається) та підписаною Додатковою угодою №2 від 19 січня 2022 року до договору №152/Т від 20 грудня 2021 року (додаток до договору додається). Зміни внесені до звіту про договір про закупівлю. Відповідна інформація відображена в електронній системі закупівель.
Усі зауваження Замовник візьме до уваги і в подальшому зобов’язується не допускати таких порушень.
Дата публікації звіту:
20.01.2022 08:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
20.01.2022 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
83a0139de86249d7b0526a5c13ac2e6b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2022 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 1 583 600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-001726-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7c50911749ef4e6a87b538737cdeabc0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.01.2022 16:14
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція, код ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція, очікуваною вартістю 1 583 600,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-001726-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено згідно Додатку 1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті коледжу за адресою https://college.tim.ua (Додаток 2). Ціна за одиницю товару нараховувалась відповідно до Рішення Прилуцької міської ради (Додаток 3).