• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби за кодом ДК 021:2015 44160000-9

Завершена

7 246 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 231.65 UAH
Номер: e3edcbd9dbab43b98b93873b47042e48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-11-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.10.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 12.10.2022 09:41 - 02.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.10.2022 № 53 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.10.2022 № 53 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-11-24-015285-a 24.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-11-18-018236-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників торгів ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.01.2022 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір №349-МТП від 24.01.2022 з додатком до нього, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі 27.10.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст.16 Закону (Додаток 1); - інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону (Додаток 2); - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 3); - інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації (Додаток 4); - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - тендерну пропозицію (Додаток 7). Відповідно до вимог п. 1 додатку №4 до тендерної документації Учасник повинен у складі своєї пропозиції завантажити на сайт електронного майданчика документи, що підтверджують повноваження та особу посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для учасників фізичних осіб копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та інші документи. ФОП Вінницький Олександр Миколайович в складі пропозиції завантажено окремі сторінки паспорту, а саме 1-3, 10-11 стор. Паспорт у вигляді паспортної книжечки являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Разом з тим, в складі пропозиції відсутні копії 4-9, 12-16 сторінок, тобто у складі пропозиції відсутні копії усіх сторінок паспорта, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині надання копії паспорту. Підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до статті 16 Закону), останній повинен надати у встановленому порядку відповідно до цієї документації всі документи згідно Додатку 1. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасникам необхідно надати Довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланку учасника, з інформацією про наявне обладнання, устаткування, матеріально-технічну базу та транспорт Учасника, необхідний для виконання договору. Надані в складі пропозицій ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович довідки в довільній формі не містять інформації про наявне обладнання та устаткування. Тобто, учасниками надані довідки зміст яких не відповідає всім вимогам, визначеним замовником у пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору, складену за формою згідно з Додатком 9. Згідно з Додатком 9 Тендерна форма «Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору» подається у наведеному вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. Учасником – юридичною особою форма подається на фірмовому бланку. До довідки надається не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та видаткові накладні, що підтверджують виконання договірних зобов’язань в повному обсязі. Однак, надана учасником ПП «РАДОС КР» Довідка не містить даних про адресу Замовника. А довідка надана ФОП Вінницький Олександр Миколайович не містить даних про контактний телефон замовника та термін дії договору. Крім того, учасником ПП «РАДОС КР» надано аналогічний договір №НТ/19 від 20.05.2019. Згідно з п.1.1 розділу 1 даного договору постачальник зобов’язується передати у власність Покупця товар в асортименті, кількості і по цінам згідно погоджених сторонами рахунках-фактурах до договору або специфікаціях, що становлять його невід’ємну частину. Однак, рахунки-фактури до договору або специфікації не додані учасником. Відповідно до пп.6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3. Відповідно до додатку №3 Тендерна пропозиція може бути надана тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі з чітким зазначенням Учасником найменування товару (тип, марка і т.і.), що пропонується до постачання. Пунктом 8 Додатку 4 до тендерної документації учасників зобов’язано надати скан-копії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та скан-копії Сертифікату відповідності на запропонований товар, саме на наступні позиції: позиція № 9-17, відповідно до Додатку № 3 цієї Тендерної документації; позиція № 18-19, відповідно до Додатку № 3; позиція № 20-28, відповідно до Додатку № 3; позиція № 29-133, відповідно до Додатку № 3; позиція № 134-140, відповідно до Додатку № 3; позиція № 141-150, відповідно до Додатку № 3; позиція № 151-156 та/або 178-183, відповідно до Додатку № 3; позиція № 157-162, відповідно до Додатку № 3; № 163-170, відповідно до Додатку № 3 цієї Тендерної документації. ПП «РАДОС КР» в складі пропозиції не надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи та скан-копії Сертифікату відповідності на запропонований товар по позиціях №№ 115-118, 157-162 додатку №3. ФОП Вінницький Олександр Миколайович не надано вказані документи по позиціях №№157-162, 168 додатку №3. В складі пропозиції ПП «РАДОС КР» по фланцях сталевих (позиції 163-170 додатку №3) наявний Сертифікат відповідності №UA.1О393.00156-21, водночас відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи по найменуваннях товару та країні його походження, вказаних учасником в тендерній пропозиції. Наданий ПП «РАДОС КР» в складі пропозиції сертифікат відповідності на арматуру трубопровідну сталеву (фланці) №UA.1О393.00156-21 містить посилання в ньому на наявність додатку з асортиментом продукції. Однак, додаток до сертифікату, в якому вказано асортимент продукції, учасником не надано. В складі пропозиції ФОП Вінницький Олександр Миколайович по позиціях 29-140 додатку №3 наявний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Термін дії поданого учасником Сертифікату відповідності №UA.1О190.00288-18 закінчився 24.05.2021. Даний сертифікат є підтвердженням відповідності продукції вимогам недіючого ДСТУ Б В.2.7-178:2009 (EN 12201-3:2003). В той час як Замовником встановлена вимога щодо підтвердження відповідності товару діючому ДСТУ EN 12201-3:2018. По позиціях 141-150, 163-167, 169-170 додатку №3 в складі пропозиції ФОП Вінницький Олександр Миколайович наявний Сертифікат відповідності, водночас відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи по найменуваннях товару та країні його походження, вказаних учасником в тендерній пропозиції. Отже, учасниками торгів не дотримано вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність товару, що постачатиметься, діючим в Україні Держстандартам та технічним умовам, а саме не надано Сертифікати відповідності, висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар по вищевказаних позиціях Додатку № 3 до тендерної документації. Пропозиції учасників торгів ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович не містять будь-яких обґрунтувань (листи, пояснення), які б пояснювали причину не подання учасниками в складі пропозиції вказаних вище інформації та документів, визначених тендерною документацією. Викладені у висновку невідповідності пропозицій учасників торгів ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович вимогам тендерної документації не відносяться до переліку визначених Замовником формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не підтверджують надання учасниками всієї інформації та документів, що вимагаються тендерною документацією. З огляду на вищевикладене, тендерні пропозиції учасників ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович не відповідають вимогам тендерної документації (пункту 1, пп. 5.2 пункту 5, пп.6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, п. 1, п.3 Додатку 1 до тендерної документації, п. 1, п.8 додатку №4 до тендерної документації, додатку №9 до тендерної документації). Однак, Замовником при розгляді тендерних пропозицій учасників не зазначено вищевказані невідповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації. Як наслідок в порушення вимог частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасників ПП «РАДОС КР» та ФОП Вінницький Олександр Миколайович, як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації та допущено вказаних учасників до участі в аукціоні, та в подальшому учасника ПП «РАДОС КР» визнано переможцем торгів і укладено з ним договір. Відповідно до частини другої статті 32 Закону в даному випадку у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель.
Період усунення порушень: 28.10.2022 15:46 - 11.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 28.10.2022 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 04.11.2022 10:50

Запити/Пояснення