• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )

ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )

Завершена

1 762 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 620.00 UAH
Номер: af94e70c589b4bb7a809afea4a0979d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-01-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.02.2022 13:20 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З від 01.02.2022 № 66 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.02.2022 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 30. UA-2021-11-24-013586-a 24.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 380-90-45, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено недотримання вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує щодо порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, врахувати виявлені порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 24.11.2021 №222, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" (далі - ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.12.2021 №224, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2021, договір на поставку палива від 31.12.2021 №1-Бн (далі – Договір), додаткову угоду від 31.12.2021, №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 31.12.2021 пояснення від 07.02.2022 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Станом на дату завершення моніторингу 09.02.2022 замовник оприлюднив в електронній системі звіт про виконання договору та причиною розірвання договору вказано підставу «відмова учасника».
Період усунення порушень: 10.02.2022 14:01 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2022 14:01

Запити/Пояснення