-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )
ДК 021:2015 “09130000-9 “Нафта та дистиляти” (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо та газ зріджений )
Завершена
1 762 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 620.00 UAH
Номер:
af94e70c589b4bb7a809afea4a0979d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-01-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.02.2022 00:00
Період моніторингу:
02.02.2022 13:20 - 24.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
від 01.02.2022 № 66
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.02.2022 № 66
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
30. UA-2021-11-24-013586-a 24.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено недотримання вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує щодо порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, врахувати виявлені порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та не допускати їх в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік комунального підприємства «Міськтепловоденергія» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника протокол від 24.11.2021 №222, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.11.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" (далі - ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 20.12.2021 №224, повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2021, договір на поставку палива від 31.12.2021 №1-Бн (далі – Договір), додаткову угоду від 31.12.2021, №1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору від 31.12.2021 пояснення від 07.02.2022 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначений Замовником у пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Станом на дату завершення моніторингу 09.02.2022 замовник оприлюднив в електронній системі звіт про виконання договору та причиною розірвання договору вказано підставу «відмова учасника».
Період усунення порушень:
10.02.2022 14:01 - 25.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2022 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
62e8a6b55b0743f58c5d4177cfbb4265
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
02.02.2022 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-013586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. У відповідності до пункту 4-1 постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
31.12.2021 між КП «Місьтепловоденергія» та ТзОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» укладено додаткову угоду №1 до договору №1-Бн від 31.12.2021 (далі – договір) щодо продовження терміну його дії до 31 березня 2022 року.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Щодо документального підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Крім того, надати документальне підтвердження щодо фактичного виконання договірних відносин за вказаним договором станом на момент надання відповіді.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Номер:
af9b47203eb141edaed2acbc455e67d2
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
07.02.2022 17:06
Опис:
Звертаємо Вашу увагу, що виходячи зі змісту пункту 4-1 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі стосується замовників, які належать до головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
По-перше, КП «Міськтепловоденергія» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до замовників, які здійснюють закупівлі, як юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, визначених частиною 2 статті 2 Закону.
По-друге, КП «Міськтепловоденергія» не являється ні головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на сайті Фонду державного майна України).
По-третє, джерелом фінансування даної закупівлі визначено власний бюджет підприємства від здійснення господарської діяльності, а не кошти державного чи міського бюджету.
Отже, в даному випадку виходячи зі змісту пункту 4-1 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі на власному веб-сайті не розповсюджується на КП «Міськтепловоденергія». А з метою дотримання прозорого, ефективного та раціонального використання коштів комунального підприємства, всі закупівлі публікуються на сайті ProZorro, з автоматичним відображенням закупівель на моніторинговому порталі DoZorro.
31.12.2021 між КП «Місьтепловоденергія» та ТзОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» укладено додаткову угоду №1 до договору №1-Бн від 31.12.2021 (далі – договір) щодо продовження терміну його дії до 31 березня 2022 року так як система не приймала з однаковими датами дії з дня підписання до закінчення терміну дії договору.
Щодо фактичного виконання договірних відносин за вказаним договором станом на момент надання відповіді – на момент надання відповіді договірних відносин за вказаним договором не здійснювалися.