-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги їдалень, код 55510000-8 «Послуги їдалень» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (послуги гарячого харчування)
Завершена
8 551 802.60
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 760.00 UAH
Номер:
92f6091579ec4ea09c3718c6743b80d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2022 00:00
Період моніторингу:
08.12.2022 21:17 - 30.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.12.2022 № 24-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.12.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-11-24-013425-a 24.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено зазначення в тендерній документації вимог та інформації, що суперечить нормам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2022 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗО "Криворізький ліцей - інтернат з ПВФП "ДОР" (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 13.12.2021 № 24), тендерні пропозиції фізичних осіб - підприємців Головченко Дмитра Олександровича (далі - ФОП Головченко Д.О.), Коновалової Світлани Петрівни (далі - ФОП Коновалова С.П.), товариств з обмеженою відповідальністю "Контракт Продрезерв 5" (далі – ТОВ " Контракт Продрезерв 5") та "Лікеа" (далі - ТОВ "Лікеа"), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.01.2022 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.02.2022 № 13, додаткові угоди від 07.02.2022 № 1, від 22.08.2022 № 2 та від 21.11.2022 № 3.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в частини 4 розділу VI "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації зазначено, що зазначений проект договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скорегований під час укладання договору з учасником – переможцем торгів в залежності від специфіки предмета закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору із дотриманням норм та вимог чинного законодавства України. Проте, за нормою частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. Згідно зчастиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості коригування та доповнення умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону (крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшенняобсягів закупівлі).
Період усунення порушень:
30.12.2022 13:36 - 14.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.12.2022 13:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для недопущення виявленого порушення в майбутньому, минулорічна тендерна документація опрацьована та скорегована. В ч.4 розділу VI « Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначений текст (Проект договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скорегований під час укладання договору з учасником – переможцем торгів в залежності від специфіки предмета закупівлі, характеру, інших умов конкретного договору із дотриманням норм та вимог чинного законодавства України) виключено.
Зобов’язуємося в подальшому не припускатися подібних помилок.
Дата публікації звіту:
03.01.2023 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
692423d27c704a62a55aebefd615b149
Назва:
Запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
08.12.2022 21:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг їдалень, код ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-11-24-013425-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
421b6046c1734a7daec334247ccce7ed
Назва:
Інформація по моніторингу закупівлі UA -2021-11-24-013425-а
Дата опублікування:
13.12.2022 12:57
Опис:
Комунальний заклад освіти « Криворізький ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» надає інформацію у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-24-013425-a,( ID моніторингу - : UA-М-2022-12-08-000016).