• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Теплова енергія.

Завершена

3 069 961.00 UAH з ПДВ
Номер: fe4b9a68592642c4b801588bc4e6bc05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-19-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 29.12.2021 11:48 - 22.01.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 28.12.2021 № 638 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 28.12.2021 № 638 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2021-11-24-013261-a 24.11.2021 Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №5" (код ЄДРПОУ37899694) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 5» Дніпровської міської ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-11-23-011891-a на 2022 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, протоколи засідання тендерного комітету від 24.11.2021 №115, №116, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), оприлюднені 24.11.2021, договір від 10.12.2021 №133, рішення Дніпропетровської обласної ради від 06.08.2021 №95-7/VIII, ліцензії, видані Дніпропетровською ОДА згідно розпорядження від 20.02.2014 №129-теп, на виробництво теплової енергії серії АЕ №291943, на транспортування теплової енергії серії АЕ №291944, на постачання теплової енергії серії АЕ №291945, інформацію Замовника щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщена на сторінці веб-сайту https://dniprorada.gov.ua/uk/page/ komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi- mediko- sanitarnoi-dopomogi-5-dniprovskoi- miskoi- radi, пояснення замовника, отримані 04.01.2022 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що на дату проведення закупівлі Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури), оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу 24.11.2021, не містить інформації про обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 25.01.2022 09:58 - 09.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2022 09:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на «Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства», «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку» повідомляємо наступне. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства України про «Публічні закупівлі» у сфері публічних закупівель, а саме: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, уповноваженою особою КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР яка призначена наказом КНП “ДЦПМСД № 5” ДМР, було опубліковано «Обґрунтування щодо проведення переговорної процедури закупівлі за ДК 021-2015: 09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція на 2022.» від 24.11.2021 та файл «Документи» в розділі «Зміни до договору» оскільки технічної можливості вносити зміни та корегувати інші поля закупівлі немає. Крім того зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було опубліковано на сторінці офіційного вебсайту міської ради https://dniprorada.gov.ua/ за наступним посиланням: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijnepidpriemstvo-dniprovskij-centr-pervinnoi-mediko-sanitamoi-dopomogi-5- dniprovskoi-miskoi-radi. В електронній системі закупівель наявне посилання на веб-сайт. Також, в електронній системі закупівель за наступним посиланням: https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state purchase/view/32185153 опубліковано підстави та обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 27.01.2022 16:42

Запити/Пояснення