-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Завершена
25 111 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 502 230.00 UAH
мін. крок: 2% або 502 230.00 UAH
Номер:
c7a54cbf0d6146398fe8b7c917d699cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 11:07 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2022 № 46-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.11.2022 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-24-012342-a від 24.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою встановлено порушення вимог пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік ОКВП «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.11.2021 №557 та погоджену головним технологом та начальником СВБ (далі – тендерна документація), звернення SENSO DYNAMICS LLC з вимогою щодо усунення порушення від 28.11.2021 номер вимоги: UA-2021-11-24-012342-a.c1, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021 №559 та відповідь Замовника від 30.11.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Хімреагент», товариства з обмеженою відповідальністю «Поліксен», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 05.01.2022 №8, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір від 19.01.2022 №33-002р/21 укладений з ТОВ «Хімреагент», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.01.2022, пояснення Замовника від 18.11.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 17.11.2022.
За наслідками проведеного моніторингу установлено, що процедура закупівлі проведена відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону, та оголошення про закупівлю повинно обов’язково додатково оприлюднюватися в електронній системі закупівель англійською мовою.
Також, відповідно до вимог пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) Замовник має обов’язок додатково оприлюднити інформацію (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону, англійською мовою одночасно з відповідною інформацією українською мовою.
Згідно наданого Замовником пояснення на запит Управління: «на момент створення нашим підприємством оголошення щодо Закупівлі, додаткові поля для дублювання англійською мовою у його формі, а саме «місця поставки товарів» та «умови їх оплати» технічно не реалізовані в системі Prozorro.».
Проте, на виконання вимог пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Тобто, Замовник мав можливість виконати вимоги частини третьої статті 10 Закону, зокрема шляхом завантаження та оприлюднення на сайті Prozorro, окремим документом формату Word, оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів відповідно до вимог частини другої та третьої статті 21 Закону.
Таким чином, Замовником оприлюднено на сайті Prozorro, оголошення, яке не містить перекладу англійською мовою інформації щодо місця поставки товарів та умов оплати, чим порушено вимоги пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082.
Період усунення порушень:
29.11.2022 11:22 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2022 11:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-11-24-012342-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне.
З огляду на нібито встановлене порушення законодавства про закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язало ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Враховуючи вищеописане, підприємство має намір надати аргументовані заперечення до Висновку, а саме - стосовно не завантаження та не оприлюднення Замовником на сайті Prozorro, окремим документом формату Word оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів відповідно до вимог частини другої та третьої статті 21 Закону повідомляємо Вам, що положеннями чинного законодавства про закупівлі не передбачено обов’язку Замовника щодо вчинення зазначених Вами дій подібного характеру.
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно положень п.п.1, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний під час публікації конкурентної процедури закупівлі оприлюднювати оголошення про проведення конкурентних процедур, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Жодного іншого зобов’язання щодо публікації, зокрема, окремим документом формату Word оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачається.
Беручи до уваги той факт, що під час оприлюднення оголошення по закупівлі UA-2021-11-24-012342-a адміністратором електронної системи закупівель було розміщено на веб-порталі «Prozorro» зазначене оголошення, відповідно Уповноважена особа підприємства повністю виконала вимоги п. 3 Порядку і опублікувала всю необхідну інформацію про закупівлю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Додатково на виконання вимог п.п.1, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноваженою особою було оприлюднена тендерна документація до закупівлі та проект договору.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством було повністю дотримано всіх вимог, що передбачені чинним законодавством про закупівлі, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по Закупівлі UA-2021-11-24-012342-a.
З повагою
В. о. генерального директора Олександр ПІСНИЙ
Дата публікації звіту:
30.11.2022 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
3d1a13947aff4f4b8c767d14a1bb223b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 13:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид» код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-012342-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На виконання вимог частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну, зокрема для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено 24.11.2021 в електронній системі закупівель Prozorro, додатково не оприлюднено англійською мовою: місце поставки товарів та умови оплати?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
52a82154e46c4536aa2d180c37f25415
Назва:
Про надання відповіді
Дата опублікування:
18.11.2022 10:22
Опис:
Підприємством розглянуто Ваш запит від 17.11.2022 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2021-11-24-012342-a (далі – Закупівля) та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення мешканців частини Кіровоградської області. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від оперативного вирішення питання щодо наявності у підприємства необхідних реагентів для знезараження питної води, в тому числі гідрооксихлориду алюмінію та поліалюмінію гідроксисульфохлориду.
Щодо не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів англійською мовою місця поставки товарів та умови їх оплати у Закупівлі вважаємо за необхідне повідомити Вам, що 24 листопада 2022 року нашим підприємством на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення відкритих торгів по Закупівлі. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Наказ) передбачено порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 8 вказаного Наказу визначено, що у разі якщо інформація (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону повинна бути додатково оприлюднена англійською мовою, така інформація розміщується замовником/ЦЗО одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Жодних інших положень щодо розміщення інформації про закупівлі англійською мовою, в тому числі приписів щодо зазначення конкретних полів в оголошенні англійською мовою, даним Наказом не передбачається.
В той же час, на виконання положень Наказу нашим підприємством здійснено оприлюднення всієї визначеної законодавством про закупівлі інформації шляхом її розміщення у системі «Рrozorro» через авторизований електронний майданчик https://www.dzo.com.ua. Під час здійснення публікації оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою по Закупівлі, Уповноваженою особою заповнювались англійською мовою всі автоматично сформовані системою поля і відповідно вносити позначки до інших полів, або зазначати будь – яку іншу інформацію англійською мовою під час подачі вказаного оголошення у підприємства не було можливості.
Беручи до уваги зазначене повідомляємо Вам, що при формуванні оголошення про проведення відкритих торгів замовник позбавлений можливості самостійно визначати (змінювати, видаляти) які саме поля мають дублюватись англійською мовою у даному оголошенні, оскільки електронна система закупівель - це інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Крім того вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на той факт, що на момент створення нашим підприємством оголошення щодо Закупівлі, додаткові поля для дублювання англійською мовою у його формі, а саме «місця поставки товарів» та «умови їх оплати» технічно не реалізовані в системі Prozorro. Внесення до даних полів інформації англійською мовою технічно неможливо у зв`язку з тим, що відповідна форма оголошення відкритих торгів формуються автоматично на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством було повністю дотримано всіх вимог, що передбачені чинним законодавством про закупівлі, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по Закупівлі.
З повагою
В. о. генерального директора Олександр ПІСНИЙ