• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид

Тендерні пропозиції подаються українською мовою

Завершена

25 111 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 502 230.00 UAH
Номер: c7a54cbf0d6146398fe8b7c917d699cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-14-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.11.2022 11:07 - 06.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.11.2022 № 46-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 10.11.2022 № 46-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-24-012342-a від 24.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою встановлено порушення вимог пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік ОКВП «Дніпро – Кіровоград» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 30.11.2021 №557 та погоджену головним технологом та начальником СВБ (далі – тендерна документація), звернення SENSO DYNAMICS LLC з вимогою щодо усунення порушення від 28.11.2021 номер вимоги: UA-2021-11-24-012342-a.c1, протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021 №559 та відповідь Замовника від 30.11.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.12.2021, тендерні пропозиції ТОВ «Хімреагент», товариства з обмеженою відповідальністю «Поліксен», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 05.01.2022 №8, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір від 19.01.2022 №33-002р/21 укладений з ТОВ «Хімреагент», звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.01.2022, пояснення Замовника від 18.11.2022 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 17.11.2022. За наслідками проведеного моніторингу установлено, що процедура закупівлі проведена відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону, та оголошення про закупівлю повинно обов’язково додатково оприлюднюватися в електронній системі закупівель англійською мовою. Також, відповідно до вимог пункту 8 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) Замовник має обов’язок додатково оприлюднити інформацію (оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель) відповідно до вимог Закону, англійською мовою одночасно з відповідною інформацією українською мовою. Згідно наданого Замовником пояснення на запит Управління: «на момент створення нашим підприємством оголошення щодо Закупівлі, додаткові поля для дублювання англійською мовою у його формі, а саме «місця поставки товарів» та «умови їх оплати» технічно не реалізовані в системі Prozorro.». Проте, на виконання вимог пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Тобто, Замовник мав можливість виконати вимоги частини третьої статті 10 Закону, зокрема шляхом завантаження та оприлюднення на сайті Prozorro, окремим документом формату Word, оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів відповідно до вимог частини другої та третьої статті 21 Закону. Таким чином, Замовником оприлюднено на сайті Prozorro, оголошення, яке не містить перекладу англійською мовою інформації щодо місця поставки товарів та умов оплати, чим порушено вимоги пунктів 3 та 7 частини другої статті 21 Закону та недодержано вимоги пунктів 3 та 8 Порядку №1082.
Період усунення порушень: 29.11.2022 11:22 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2022 11:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2021-11-24-012342-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. З огляду на нібито встановлене порушення законодавства про закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язало ОКВП «Дніпро – Кіровоград» здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Враховуючи вищеописане, підприємство має намір надати аргументовані заперечення до Висновку, а саме - стосовно не завантаження та не оприлюднення Замовником на сайті Prozorro, окремим документом формату Word оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів відповідно до вимог частини другої та третьої статті 21 Закону повідомляємо Вам, що положеннями чинного законодавства про закупівлі не передбачено обов’язку Замовника щодо вчинення зазначених Вами дій подібного характеру. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 01.07. 2020 за № 610/34893) (далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно положень п.п.1, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний під час публікації конкурентної процедури закупівлі оприлюднювати оголошення про проведення конкурентних процедур, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Жодного іншого зобов’язання щодо публікації, зокрема, окремим документом формату Word оголошення англійською мовою, яке містить інформування про проведення відкритих торгів Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачається. Беручи до уваги той факт, що під час оприлюднення оголошення по закупівлі UA-2021-11-24-012342-a адміністратором електронної системи закупівель було розміщено на веб-порталі «Prozorro» зазначене оголошення, відповідно Уповноважена особа підприємства повністю виконала вимоги п. 3 Порядку і опублікувала всю необхідну інформацію про закупівлю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Додатково на виконання вимог п.п.1, ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноваженою особою було оприлюднена тендерна документація до закупівлі та проект договору. Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством було повністю дотримано всіх вимог, що передбачені чинним законодавством про закупівлі, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по Закупівлі UA-2021-11-24-012342-a. З повагою В. о. генерального директора Олександр ПІСНИЙ
Дата публікації звіту: 30.11.2022 10:33

Запити/Пояснення