-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (непарна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Завершена
1 957 211.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 786.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 786.06 UAH
Номер:
25b72ce29403402c8c6087698e230f26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-07-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.07.2022 00:00
Період моніторингу:
07.07.2022 11:52 - 29.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.07.2022 №14
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 06.07.2022 № 14
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2021-11-24-006309-b 24.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону та вимог Наказу № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічна закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету б/д та б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехнології – Ізмаїл» (далі ТОВ «Енерготехнології – Ізмаїл»), протокол засідання тендерного комітету від 14.12.2021 № 61, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021, договір від 28.12.2021 № 29, укладений Замовником з ТОВ «Енерготехнології – Ізмаїл» (далі- Договір), додаткові угоди до Договору від 27.01.2022 №1, від 30.05.2022 № 2, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.07.2022.
За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам Наказу № 710.
Період усунення порушень:
26.07.2022 16:45 - 10.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2022 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про вжиття відповідних заходів щодо недопущення виявлених за результатами моніторингу порушень при подальшій публікації закупівель.
Дата публікації звіту:
27.07.2022 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
318babba5e4f4733870e3f460f0c00e0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (непарна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 1 957 211,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-006309-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e76aae9c0e34bd7bb972cdb9952162c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.07.2022 10:29
Опис:
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 11.07.2022).
Предметом даної закупівлі є роботи – «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (непарна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель «Prozorro» та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.10.2021 № 876, проведено експертизу від 21.10.2021 №16-1132/01-21.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (непарна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (оголошення UA-2021-11-24-006309-b) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 26.10.2021 та експертизи від 21.10.2021 №16-1132/01-21.
Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено у сумі 1 957 211,00 грн.
Дотримуючись принципів здійснення закупівель передбачених ч.1 ст.5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методіку, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисної документацію, експертний звіт від від 21.10.2021 №16-1132/01-21. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 1 957 211,00 грн. та проведено відкриті торги.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21/10586-2021-12-13-15-04-00
Додаток:
1. Лист пояснення від 12.07.2022.
2. Експертний звіт від 21.10.2021 №16-1132/01-21.
3. Рішення № 876 від 26.10.2021.
4. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.