• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (М'ясо свинини, печінка, язик, м'ясо птиці, яловичина)

Завершена

524 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 620.00 UAH
Номер: a33fcfeca5664e89adf365943210a2af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 18:42 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.10.2022 № 295 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 295 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2021-11-24-006450-b 24.11.2021 Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Люблинецької селищної ради Код ЄДРПОУ: 41066320 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено недотримання приписів пунктів 8, 19 частини другої статті 22, статті 29 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ МАЦЕЇВ встановлено порушення абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922. За результатами аналізу питання відповідності умов договору купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7 умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації встановлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини четвертої статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА", ФОП Гезгінчі Ольга Петрівна, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Люблинецької селищної ради (далі Замовник) ID: UA-P-2021-11-24-002828-b на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету - протокол від 24.11.2021 № 15 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.12.2021, тендерні пропозиції учасників торгів ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА", ФОП Гезгінчі Ольга Петрівна, ТОВ МАЦЕЇВ, протоколи засідання тендерного комітету від 16.12.2021 №19, від 23.12.2021 №21, від 24.12.2021 №24, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 28.12.2021, договір купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7, додаткові угоди від 17.08.2022 №1, від 18.08.2022 №2, від 21.09.2022 №2, пояснення замовника, отримані 10.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону №922, а саме: - в підпункті 1.2. пункту 1 розділу V тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено про визначення критеріїв та методики оцінки з посиланням на частину першу статті 28 Закону №922, тоді як критерії та методика оцінки визначені у статті 29 Закону №922, а в статті 28 Закону № 922 йдеться про розкриття тендерних пропозицій/пропозицій; - на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922 Замовником в пункті 2 розділу V тендерної документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій; - на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922 в проекті договору не зазначено порядок зміни його умов. Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ МАЦЕЇВ встановлено її не відповідність вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону №922 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Окрім того, Замовник в пункті 5.4. розділу ІІІ тендерної документації визначив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: • довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель опубліковано 28 грудня 2021 року. Проте, учасник-переможець торгів ТОВ МАЦЕЇВ завантажив у файлі «Довідка з МВС» 05 січня 2022 року 13:04» Довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України станом на 17.12.2021 (тобто видану раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель), чим не дотримано вимоги пункту 5.4. розділу ІІІ тендерної документації. Таким чином, ТОВ МАЦЕЇВ документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону №922, у спосіб, зазначений в тендерній документації, не надав. Відповідно до абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі. Моніторингом відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ МАЦЕЇВ установлено, що Специфікація (Додаток 1) до договору купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7, яка відповідно до пункту 6.3. договору є його невід'ємною частиною, не відповідає Специфікації проекту договору (файл «проект договору. pdf» 08 грудня 2021 08:27), який міститься в тендерній пропозиції ТОВ МАЦЕЇВ (лист - згода учасника з умовами проекту договору про закупівлю завантажений у файлі «Лист-згода з проектом договору.pdf») та в тендерній документації Замовника (Додаток 5 до тендерної документації), а саме: в Специфікації (Додаток 1 до проекту договору), що міститься в тендерній пропозиції ТОВ МАЦЕЇВ, зазначено Язик свинний в кількості 200 кг, Філе куряче в кількості 900 кг, натомість в Специфікації (Додаток 1 до договору купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7) змінено кількість цих товарів та вказано: Язик свинний в кількості 200 кг, Язик свинний в кількості 1 кг, Філе куряче в кількості 899 кг. Вищезазначене є недотриманням вимоги пункту 2 розділу VI тендерної документації, де визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону №922 Договір купівлі-продажу товарів, послуг від 10.01.2022 №7 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону №922.
Період усунення порушень: 17.10.2022 18:46 - 31.10.2022 23:00
Дата публікації висновку: 17.10.2022 18:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір №7 від 10 січня 2022 року Розірвано
Дата публікації звіту: 21.10.2022 16:31

Запити/Пояснення