-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону "Спартак" за адресою: вул. Шолом-Алейхема 38, м. Коростень, Житомирської області»
Торги відмінено
1 799 566.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 997.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 997.84 UAH
Номер:
b63cecc433bc479581027d83a36b33f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-02-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2022 00:00
Період моніторингу:
02.02.2022 15:35 - 24.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2022
№ 43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.02.2022 №43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-11-24-004996-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій (крім питань розглянутих колегією АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходи щодо відміни тендера з урахуванням вимог частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «Діо спорт»; ПП «Елітбуд-1»; ТОВ «Асервіс плюс»; ТОВ «АртХаус»; ПП «Елект»; ТОВ «Будсистем 2021» (переможець торгів), протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.12.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2022 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 04.01.2022 року № 97-р/пк-пз.
За результатами моніторингу розміщення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель та тендерну документацію), на них накладено електронний цифровий підпис посадової особи Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу №1082.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.02.2022 14:30 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 14:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Закупівлю UA-2021-11-24-004996-b відмінено протоколом уповноваженої особи від 23.02.2022 року.
Дата публікації звіту:
23.02.2022 16:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
23.02.2022 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
77e8f6c1fe1842ff811b79a2ab4ab7c7
Назва:
Запит
Дата опублікування:
07.02.2022 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2021-11-24-004996-b, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5d834cd9498340b7a2054d921505e8cf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2022 16:49
Опис:
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради було розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень від 07.02.2022 року у рамках триваючого моніторингу UA-M-2022-02-02-000072 стосовно закупівлі UA-2021-11-24-004996-b за предметом «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покриття спортивних майданчиків на території стадіону "Спартак" за адресою: вул. Шолом-Алейхема 38, м. Коростень, Житомирської області» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи). У відповідь повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Розмір очікуваної вартості по вищезазначеній закупівлі визначено з урахуванням рекомендацій, викладених у позитивному експертному звіті від 05.11.2021р. за №05-0684 виданому ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО» (Додаток №1), згідно кошторисної вартості будівництва в розмірі 1 915 620,00 грн. В подальшому, очікувана вартість предмета закупівлі, яка склала 1 799 566,80 грн., визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку (Додаток №2), без врахування вартості проєктно-вишукувальних робіт, експертизи кошторисної частини проєктної документації, проведення авторського та технічного нагляду з ПДВ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у складі тендерної документації сформовані на підставі та з урахуванням умов та вимог згідно розробленої проєктно-кошторисної документації (зокрема пояснювальної записки, дефектного акту, локальних кошторисів, тощо), яка отримала позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво за робочим проектом та практики застосування і виконання відповідних робіт для досягнення якісного результату по об’єкту будівництва.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному сайті міста Коростень за наступним посиланням: http://korosten-rada-old.afive.net/images/jkh/Obgryntyvania_zakypivel/Stadion_tak_stadion_new.pdf