-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти
Завершена
10 920 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 602.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 602.50 UAH
Номер:
8e4457fc79ee4eeabbbafb8e715133d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-09-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
09.09.2022 16:19 - 01.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.09.2022
№ 36-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
21. UA-2021-11-24-002678-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «БС-ФУД» та ТОВ «ФУДМІКСПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушеня у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення норм 10 частини 1 статті 10 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КП «Добробут полтавської громади» Полтавської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БС-ФУД» та ТОВ «ФУДМІКСПОСТАЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення учасника ТОВ «БС-ФУД» переможцем від 04.01.2022 року № 4, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022 року, договір про закупівлю від 17.01.2022 року №23-КП/2022, додаткові угоди від 09.03.2022 року № 1 та від 26.04.2022 року № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 27.04.2022 року, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 19.09.2022 року та від 22.09.2022 року.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником оприлюднена додаткова угода від 09.03.2022 № 1 до договору про закупівлю сиру від 17.01.2022 року № 23-КП/2022 на 141 робочий день з дня укладання додаткової угоди.
Період усунення порушень:
26.09.2022 16:27 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2022 16:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомлення про вжиття заходів направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому
У відповідь на ВИСНОВКИ від 26.06.2022р. ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ на закупівлю UA-2021-11-24-002678-b за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти повідомляємо наступне.
Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення норм 10 частини 1 статті 10 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «7. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.».
Оскільки Додаткова угода №1 від 09.03.2022 р. до договору №23-КП/2022 від 17.01.2022р. не стосується істотних умов договору, а стосується лише умов щодо зміни юридичної адреси та відкриття нового банківського рахунку Постачальника – дану додаткову угоду не було оприлюднено у системі "Prozorro".
Відповідно до положень Кодексу законів про працю України дисциплінарне стягнення застосовується власником або уповноваженим ним органом безпосередньо за виявленням проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, але у будь-якому разі дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.
При цьому повідомляю, що Директором КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» було проведено роботу з фахівцем з питань державних закупівель до функціональних обов’язків, якого входить підготовка відповідних документів для оприлюднення інформації відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», доведено до відому інформацію, що міститься у відповідному ВИСНОВКУ
від 26.06.2022р. ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ та попереджено про недопущення таких порушень у подальшому.
Крім того, звертаю Вашу увагу, що додаткову угоду до договору щодо зміни юридичної адреси та відкриття нового банківського рахунку Постачальника було підписано 09.03.2022р. практично у перший тиждень військової агресії проти нашої країни, тому весь персонал підприємства знаходився у стресовій ситуації.
При цьому маю зауважити, що норми Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обов’язкового оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю містять певні суперечності, зокрема п.10 ч.1статті 10 Закону та ч.7 статті 41 Закону, що призводить до різного тлумачення фахівцями норм цього Закону.
Дата публікації звіту:
30.09.2022 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
f2490c39058b4031a36ef65d2f044b36
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2022 21:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-002678-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
02b68bd8293d408885311bbbe88574dc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.09.2022 15:12
Опис:
У відповідь на запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ на закупівлю UA-2021-11-24-002678-b за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти повідомляємо наступне.
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-002678-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.».
Пояснюємо:
КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» повідомляє, що під час формування очікуваної вартості, виконує вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) у тому числі заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Для забезпечення виконання вимог вищезазначеної Постанови, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради», виконує встановлені заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, у тому числі пункт 26. Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Для формування очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено всі заходи, які встановлені у постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №170 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у тому числі було враховано
середньо-ринкові ціни на товар, який є предметом закупівлі, які склалися на території м.Полтави та Полтавської області, також враховано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, так як даний товар призначений для харчування дітей та повинен відповідати найвищим державним стандартам України.
Технічні та якісні характеристики, які встановлені до предмета закупівлі, у повній мірі зазначені у тендерній документації, та будь-який потенційний учасник чи інша зацікавлена особа, може ознайомитися.
При встановлені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, були використані чинні державні стандарти України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначається в річному плані.
Оскільки КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» ще не має власного веб-сайту, тому оприлюднює обґрунтування на ресурсі https://prozorro.gov.ua/ у розділі «Плани» шляхом розміщення вкладень до плану чи разом з оголошенням.
КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» повідомляє, що під час формування очікуваної вартості предмету закупівлі виконує вимоги Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» визначає потреби в товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів згідно норм харчування у закладах освіти (Постанова КМ України від 24.03.2021р. № 305) з урахуванням додатково запланованих потреб.
Відповідно до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару, призначеного для харчування дітей, з урахуванням норм та Порядку організації харчування у закладах освіти (Постанова КМ України від 24.03.2021р. № 305), КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» аналізує пропозиції на ринку товару найвищої якості, що відповідає чинним державним стандартам України. Для цього КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» використовує загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах). Також КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» направляє учасникам ринку запити цінових пропозицій з описом необхідних та бажаних характеристик та вимог до предмета закупівлі, кількості товару, графіку та умов постачання, та аналізує отриману з актуальними пропозиціями інформацію, що дозволяє визначити обґрунтовану очікувану вартість.
Також КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» для розрахунку очікуваної вартості використовує ціни попередніх закупівель замовників (укладених договорів) аналогічних або ідентичних товарів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, інших чинників, що впливають на ціну товарів, як, наприклад, сезонні коливання цін та ін.
Номер:
695a719f7a3c4f5d844edee9cbb87813
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.09.2022 16:54
Опис:
У відповідь на запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ на закупівлю UA-2021-11-24-002678-b за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти надаємо Доповнення до відповіді на запит вих.№220 від 19.09.2022р.
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-002678-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.».
Пояснюємо:
Необхідно зазначити, що жодним нормативно-правовим актом сфери публічних закупівель на сьогодні не встановлено зобов’язання та алгоритму для обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 4 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів « (зі змінами) встановлено рекомендацію а не обов’язок:
«Рекомендувати органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Також чинне законодавство не встановлює вимог до оформлення вказаного обґрунтування, відповідно головне, щоб інформація, що містить обґрунтування містила вичерпну інформацію та була зрозуміла суспільству.
КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» у своїй діяльності керується зокрема Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» було сформовано та обґрунтовано очікувану вартість закупівлі. Для цього КП «Добробут
Полтавської громади Полтавської міської ради» було визначено потребу в товарах, що є предметом закупівлі, проведено аналіз середньо-ринкових на території м. Полтави цін на товар, що є предметом закупівлі, було порівняно інформацію про ціну на сайтах виробників товарів та електронних каталогах, здійснювався аналіз цін на аналогічні товари за результатами закупівель інших Замовників, а також було визначено вимоги до поставки і оплати.
Інформація про очікувану вартість закупівлі, а також вимоги до поставки і оплати, які є одними з критеріїв формування очікуваної вартості були оприлюднені на порталі "Prozorro". Тобто, КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» було оприлюднено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також на порталі "Prozorro" в тендерній документації було оприлюднено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі. Посилання на державні, міжнародні стандарти виробника тощо і є обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні і якісні характеристики предмету закупівлі були встановлені у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 305 від 24 березня 2021 р. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Річний план, що оприлюднений КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» містить інформацію щодо розміру бюджетного призначення та джерел фінансування для здійснення закупівлі товарів, що є предметом закупівлі.
Відповідно КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» діяло в межах своїх повноважень та можливостей.
До того ж наголошуємо, що відповідно до пункту 41 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 року Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 2 Бюджетного Кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Відповідно до пункту 47 частини 1 статті 2 Бюджетного Кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Звертаємо Вашу увагу, що КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів – тобто суб'єктом господарювання, громадською чи іншою організацією, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. КП «Добробут Полтавської громади Полтавської міської ради» не є розпорядником бюджетних коштів.
Номер:
056b022030784c4dae887d189dfd49b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-002678-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Чи підписували додаткову угоду №1 до договору від 17 січня 2022 року №23-КП/2022?
Якщо так, то завантажте копію.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c28c0a9a105a4462a9538dc9a05b9f55
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2022 16:27
Опис:
Відповідь на запит
У відповідь на запит ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ на закупівлю UA-2021-11-24-002678-b за кодом ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти повідомляємо наступне.
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 15540000-5 – Сирні продукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-24-002678-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань. Відповідно до п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чи підписували додаткову угоду №1 до договору від 17 січня 2022 року №23-КП/2022? Якщо так, то завантажте копію. Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.».
».
Пояснюємо:
Відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч.7 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «7. У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.».
Відповідно до ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» до істотних умов відносять - «5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.»
Оскільки Додаткова угода №1 від 09.03.2022 р. до договору №22-КП/2022 від 17.01.2022р. не стосується істотних умов договору, а стосується лише умов щодо зміни юридичної адреси та відкриття нового банківського рахунку Постачальника – дану додаткову угоду не було оприлюднено у системі "Prozorro". Дана додаткова угода надається.