-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" (окремими ділянками) на ділянках: км 30+262 – км 45+190, км 46+299 - км 51+000 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Завершена
788 510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 942 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 942 550.00 UAH
Номер:
60b4331adbdf47a08b6e3ea84ede9aad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
28.06.2022 12:27 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022 №18-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.06.2022 №18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-23-005460-b 23.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції «ШБУ-77».
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2022 (протокол № 21), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 29.11.2021, 30.11.2021, 13.12.2021, роз’яснення Замовника від 30.11.2021, 01.12.2021, 13.12.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СОФІ ЛТД», товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), приватного акціонерного товариства «ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДИВЕЛЬНЕ УПРАВЛИННЯ № 56», товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО», вимога про усунення невідповідностей до 23.02.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.02.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.03.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2022, договір від 18.04.2022 № 22, додаткові угоди від 19.04.2022 № 1 та від 26.04.2022 № 2.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції.
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ШБУ-77» містить накладений електронний підпис Соловйова Дмитра Миколайовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Соловйова Дмитра Миколайовича не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Також, моніторингом установлено, що Замовник у підпункті 1.2.1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановив вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка обов’язково повинна містити інформацію, встановлену таблицею 1.2.1.
Також, Замовник визначив перелік мінімальної кількості техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт, зокрема: асфальтоукладальник - не менше 4 од., автогрейдер - не менше 7 од., екскаватор - не менше 6 од., котки дорожнi самохiднi гладковальцеві - не менше 12 од., котки дорожнi самохiднi грунтові – не менше 6 од., коток дорожній самохідний на пневмоколісному - не менше 4 од., коток дорожній самохідний комбінованої дії - не менше 2 од. (загальна кількість котків 24 од.)., машина поливально-мийна- не менше 4 од.
При цьому, відповідно до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 05.01.2022 № Т-16, наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77», міститься інформація щодо асфальтоукладальників – в кількості 3 од., автогрейдерів – в кількості 4 од., екскаваторів – в кількості 5 од., котків дорожніх самохідних гладковальцеві, котків дорожніх самохідних ґрунтових, котків дорожніх самохідних на пневмоколісному, котків дорожній самохідний – в кількість 16 од., машин поливально-мийних – в кількість 2 од., що не відповідає вимогам підпункту 1.2.1 додатку 2 тендерної документації Замовника.
Однак на порушення вимог абзацу другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77» через його невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону, а також через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та допустив його до аукціону.
Період усунення порушень:
18.07.2022 11:02 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 11:02
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
18/0004/2022/пр
Дата відкриття провадження:
14.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
727/6763/22
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державна аудиторська служба України
Північно-східний офіс держаудитслужби в Сумській області
Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області 18.07.2022 отримано на майданчику «E-Tender» висновок про наявність або відсутність порушень законодавства.
На Ваш висновок про наявність або відсутність порушень законодавства від 18.07.2022 року за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/ – Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" (окремими ділянками) на ділянках: км 30+262 – км 45+190, км 46+299 - км 51+000 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-005460-b) надаємо інформацію про виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та зважаючи на відсутність механізму усунення таких порушень Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області здійснені наступні заходи, направлені на недопущення порушень у майбутньому.
Зокрема, за результатами проведеного моніторингу, з метою недопущення у майбутньому виявлених у ході моніторингу недоліків, 19.07.2022 проведена виробнича нарада з працівниками тендерно-договірного відділу на якій детально розглянуті виявлені порушення законодавства у сфері закупівель. За результатами наради, на підставі висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-63/Н-03/– Вартиківці – контрольно-пропускний пункт "Сокиряни" з під’їздами до контрольно-пропускного пункту "Росошани" та контрольно-пропускного пункту "Кельменці" (окремими ділянками) на ділянках: км 30+262 – км 45+190, км 46+299 - км 51+000 (з розробкою проектної документації), Чернівецька область (ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг) (ID: UA-2021-11-23-005460-b) оголошено догану уповноваженій особі з публічних закупівель Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, яким допущені зазначені недоліки (Копія наказу додається у файлі «Наказ 46.pdf») .
Додаток:
1. Наказ №46 від 20.07.2022 (додається файл «Наказ 46.pdf»).
Дата публікації звіту:
21.07.2022 16:37