• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії

Завершена

56 384 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 31 400.00 UAH
Номер: 1f210f5045d5429f874ca3b88a447391
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 20.04.2022 13:36 - 17.05.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.04.2022 № 4 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2022 № 4 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-23-003504-c 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-11-23-006178-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» та ТОВ «Діалайф» по лотах №1 та №2 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол №9 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 з додатком до нього (лот №1), додаткова угода №1 від 27.01.2022 (лот №1), додаткова угода №2 від 10.03.2022 з додатком до неї (лот №1), договір №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 з додатком до нього (лот №2), додаткова угода №1 від 27.01.2022 (лот №2), додаткова угода №2 від 10.03.2022 з додатком до неї (лот №2), пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 09.05.2022. Переможцем торгів за лотами №1 та №2 визнано учасника ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» та укладено з ним договори №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №1) та №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №2).
Період усунення порушень: 11.05.2022 15:38 - 17.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2022 15:38

Запити/Пояснення