-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії
Завершена
56 384 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 31 400.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 31 400.00 UAH
Номер:
1f210f5045d5429f874ca3b88a447391
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-20-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2022 00:00
Період моніторингу:
20.04.2022 13:36 - 17.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2584-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.04.2022 № 4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-11-23-003504-c 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2021-11-23-006178-c на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерні пропозиції учасників торгів ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» та ТОВ «Діалайф» по лотах №1 та №2 на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол №9 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.01.2022, повідомлення про намір укласти договір, договір №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 з додатком до нього (лот №1), додаткова угода №1 від 27.01.2022 (лот №1), додаткова угода №2 від 10.03.2022 з додатком до неї (лот №1), договір №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 з додатком до нього (лот №2), додаткова угода №1 від 27.01.2022 (лот №2), додаткова угода №2 від 10.03.2022 з додатком до неї (лот №2), пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 09.05.2022.
Переможцем торгів за лотами №1 та №2 визнано учасника ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» та укладено з ним договори №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №1) та №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №2).
Період усунення порушень:
11.05.2022 15:38 - 17.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.05.2022 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
bf515b27117a429bb1c34efd2e53bf24
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.05.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-003504-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
В електронній системі закупівель розміщена додаткова угода №2 від 10.03.2022 до укладеного договору №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 щодо зміни ціни на окремі партії товарів.
У зв’язку з чим, надайте обґрунтування та документальне підтвердження зміни цін на витратні матеріали (зокрема, надані постачальником документи щодо підстав для зміни цін).
Крім того, просимо надати через електронну систему закупівель додаткову угоду №1 до укладеного договору №203ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f2515f4076394782bced29cc5f09d575
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2022 15:17
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Умовами п.3.4 Договору №203ХМ від 24.01.2022 передбачено зміну ціни, у випадку, зміни курсу іноземної валюти.
ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» 10.03.2022 звернулося із листом про зміну ціни у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти – ЄВРО, в порівнянні із датою проведення електронного аукціону.
Зміна курсу підтверджується даними, розміщеними на веб-порталі Національно банку України за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Щодо додаткової угоди №1, то така угода дійсно укладалася. Зазначена угода стосується зміни місць поставки товарів. Оскільки місце поставки не являється істотною умовою договору та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку оприлюднення такої угоди, то вона не оприлюднювалася в електронній системі закупівель.
Номер:
0af6e06fc0c244a39e69084465d51f2c
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.05.2022 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Витратні матеріали для проведення процедур гемодіалізу, витратні матеріали для проведення гемоперфузії» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-23-003504-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
В електронній системі закупівель розміщена додаткова угода №2 від 10.03.2022 до укладеного договору №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022 (лот №2) щодо зміни ціни на окремі партії товару.
У зв’язку з чим, надайте обґрунтування та документальне підтвердження зміни цін на витратні матеріали (зокрема, надані постачальником документи щодо підстав для зміни цін).
Крім того, просимо надати через електронну систему закупівель додаткову угоду №1 до укладеного договору №205ХМ про закупівлю товарів від 24.01.2022.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c9f6fcbe80d94200981b87d4ce481532
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2022 15:17
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
Відповідно до п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Умовами п.3.4 Договору №205ХМ від 24.01.2022 передбачено зміну ціни, у випадку, зміни курсу іноземної валюти.
ТОВ «ДІАЛСЕРВІС» 10.03.2022 звернулося із листом про зміну ціни у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти – ЄВРО, в порівнянні із датою проведення електронного аукціону.
Зміна курсу підтверджується даними, розміщеними на веб-порталі Національно банку України за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates.
Щодо додаткової угоди №1, то така угода дійсно укладалася. Зазначена угода стосується зміни місць поставки товарів. Оскільки місце поставки не являється істотною умовою договору та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обов’язку оприлюднення такої угоди, то вона не оприлюднювалася в електронній системі закупівель.