-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області
Завершена
13 508 647.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 135 086.47 UAH
мін. крок: 1% або 135 086.47 UAH
Номер:
e03ef059ca9a4bb694c50e6b231162d1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-05-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
05.06.2024 15:50 - 27.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-11-23-016277-a 23.11.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, договір від 24.12.2021 № 107 (далі – Договір), додаткові угоди від 30.12.2021 № 1 та від 30.06.2022 № 3 (далі – додаткова угода № 3).
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 07.06.2024 та 14.06.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів щодо виконання сторонами зобов’язання за укладеним Договором та підтвердження обґрунтованої необхідності укладання додаткових угод № 2 та № 3 до Договору.
Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник не надав через електронну систему закупівель зазначені документи та інформацію.
Моніторингом питання внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено наступне.
Пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Вимогами проєкту договору про закупівлю робіт (додаток 4 тендерної документації) та укладеного Договору за результатами торгів встановлено, що:
строки початку та закінчення робіт: підрядник розпочинає виконання робіт після укладання договору, і повинен завершити виконання робіт до 01 липня 2022 року (пункт 2.1);
початок та закінчення будівельних робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1) та умовами Договору (пункт 2.2);
строки виконання робіт можуть бути змінені з внесенням відповідних змін у договір в разі: виникнення обставин непереборної сили; невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань (порушення умов фінансування, несвоєчасне надання будівельного майданчика (фронту робіт), проектної документації, ресурсів тощо); внесення змін до проектної документації; дій третіх осіб, що унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Підрядника обставинами; виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт (визначених чинним законодавством та Договором) (пункт 2.4);
цей Договір вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами і скріплення підписів печатками і діє до 01.07.2022 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором. (пункт 19.1);
строк дії Договору та виконання зобов`язань щодо виконання робіт може продовжуватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі (пункт 19.4).
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСТЕРН» на виконання вимог Додатку 5 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надав довідку від 07.12.2021 № 46 «Тендерна пропозиція» в якій погодився виконати вимоги замовника та Договору, а також дотримуватися всіх умов, що передбачені тендерною документацією.
Слід зазначити, що Замовник уклав додаткову угоду від 30.06.2022 № 3 до Договору на продовження його строку дії та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, якою вніс зміни до наступних пунктів Договору:
- пункт 2.1.: Підрядник повинен завершити роботи передбачені цим договором не пізніше ніж через 6 (шість) місяців з дня наступного за днем припинення воєнного стану в Україні. Початок проведення робіт після припинення в Україні воєнного стану, а також календарний план (календарний графік) виконання робіт узгоджується Підрядником із Замовником після припинення воєнного стану в Україні.
- пункт 2.2.: Початок і завершення будівельних робіт визначається календарним планом (календарним графіком) виконання робіт, який є невід’ємною частиною договору та затверджується сторонами після припинення воєнного стану в Україні.
- пункт 19.1.: Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31 грудня 2023 року.
Відповідно до вимог частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
У пункті 8 частини восьмої статті 41 Закону встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті.
У повідомлені про внесення змін до договору про закупівлю Замовник зазначив наступну підставу: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та на підтвердження зазначеного завантажив в електронну систему закупівель лист Торгово-промислової палати України (далі – ТПП) № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022.
Слід зазначити, що у зазначеному листі ТПП засвідчила, що військова агресія російської федерації проти України стала підставою для введення воєнного стану та є форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили).
Вказаний лист ТПП адресований «Всім, кого це стосується», тобто необмеженому колу суб`єктів, його зміст носить загальний інформаційний характер та констатує абстрактний факт наявності форс-мажорних обставин без доведення причинно-наслідкового зв`язку у конкретному зобов`язанні, з огляду на зазначене.
У постанові Верховного Суду від 15.06.2023 у справі № 910/8580/22 зазначено, що лист ТПП від 28.02.2022 є загальним офіційним документом та не містить ідентифікуючих ознак конкретного договору, виконання якого стало неможливим через наявність зазначених обставин.
У постанові Верховного Суду від 07.06.2023 у справі № 912/750/22 викладено висновок про те, що лист ТПП від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 не можна вважати сертифікатом у розумінні ст.14-1 Закону «Про торгово-промислові палати в Україні», а також такий лист не є документом, який був виданий за зверненням відповідного суб`єкта (відповідача), для якого могли настати певні форс-мажорні обставини.
Отже, лист ТПП від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1 не є доказом настання форс-мажорних обставин для всіх без виключення суб`єктів господарювання України з початком військової агресії російської федерації. Кожен суб`єкт господарювання, який в силу певних обставин не може виконати свої зобов`язання за окремо визначеним договором, має доводити наявність в нього форс-мажорних обставин (постанова Верховного Суду від 13.09.2023 у справі № 910/7679/22).
З огляду на зазначене Замовник безпідставно (без документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження) уклав додаткову угоду від 30.06.2022 № 3, якою вніс зміни до істотних умов Договору в частині продовження його строку дії та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, чим недотримався вимог пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
27.06.2024 17:52 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
c51c44a79e3a4bfdbf2df60b108b74f7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2024 08:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі
вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-016277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та документи, які підтверджують обґрунтовану необхідність укладання додаткової угоди № 2 (з наданням її копії) та додаткової угоди № 3 до Договору № 107 від 24.12.2021 року.
2. Інформацію про виконання сторонами зобов’язання за укладеним Договором № 107 від 24.12.2021 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
2ea522bc78d841a0bbf76f781db95be4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2024 08:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі
вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-016277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та документи, які підтверджують обґрунтовану необхідність укладання додаткової угоди № 2 (з наданням її копії) та додаткової угоди № 3 до Договору № 107 від 24.12.2021 року.
2. Інформацію про виконання сторонами зобов’язання за укладеним Договором № 107 від 24.12.2021 року.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
b072c100693d4a2aac955eba6b7f6d33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-14-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2022 00:00
Період моніторингу:
14.06.2022 17:49 - 08.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-11-23-016277-a 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АСТЕРН», своєчасності укладання договору про закупівлю зі змінами та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, зміни до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.11.202, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТЕРН» (далі – ТОВ «АСТЕРН»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, договір від 24.12.2021 № 107, додаткову угоду № 1 від 30.12.2021, пояснення Замовника надані на запит Держаудитслужби 29.06.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.07.2022 19:01 - 12.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 19:01
Запити/Пояснення
Номер:
b949c0192d204c128376f27e9e111983
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.06.2022 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області», ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-23-016277-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6134417c33304420a379d8d616771334
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.07.2022 15:54
Опис:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Рішення четвертої сесії Фонтанської сільської ради VIII скликання від 25.12.2020 року № 43-VIII «Про бюджет Фонтанської сільської територіальної громади на 2021 рік» (є в відкритому доступі на сайті Фонтанської сільської ради). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, затвердженої Рішенням виконавчого комітету Крижанівської сільської ради від 19.08.2020 р. № 117. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме ч. 4 Розділу ІІІ – «…Розрахунок очікуваної вартості робіт: Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. Разом з цим надаємо наступні документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Витяг з Рішення № 117 виконавчого комітету Крижанівської сільської ради;
- Експертний звіт із додатком;
- Рішення Фонтанської сільської ради про реорганізацію;
- Рішення Фонтанської сільської ради про внесення зміни до найменування.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://fontanska-rada.gov.ua/
3. Також просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору - за умовами Договору № 107 від 24.12.2021 року (далі - Договір) строки виконання робіт та строк дії Договору до 01.07.2022 року. Відповідно до додаткової угоди № 1 від 28.12.2021 року було внесено зміни до Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування за Договором № 107 від 24.12.2021 року, а саме у зв’язку із виникненням документально підтверджених обставин (через несприятливі погодні умови), що підтверджується листом ТОВ «АСТЕРН» від 28.12.2021 року за вих. № 1 та довідкою про погоду Гідрометеорологічного центру Чорного та Азовського морів (ГМЦ ЧАМ) Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 28.12.2021 року за № 1077/-05 (додається), а саме змінено строки початку виконання робіт, що відображено у Календарного графіку виконання робіт та Плану фінансування, при цьому не було змінено строк виконання робіт та строк дії Договору (до 01.07.2022 року).
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», але Замовником не було продовжено строки виконання робіт та строк дії Договору, але було прийнято рішення відобразити на авторизованому майданчику Prozorro додаткову угоду № 1 від 28.12.2021 року, в якій змінено строки початку виконання робіт.