-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (парна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Завершена
1 885 212.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 426.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 426.06 UAH
Номер:
f78ae326c39349ff8f5044612c992915
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-01-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2022 00:00
Період моніторингу:
02.11.2022 09:36 - 24.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.11.2022 № 328
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.11.2022 № 328.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-23-004026-b, 23.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 16 та 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл», визначення його переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пунктів 1 та 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та враховуючи опублікування звіту про виконання договору за процедурою закупівлі, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 1, 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та пунктів 16 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-11-22-003337-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехнології–Ізмаїл» (далі – ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл»), протокол засідання тендерного комітету від 13.12.2021 №60, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем тендеру документи після аукціону, договір від 28.12.2021 №28, додаткові угоди від 24.01.2022 №1 та від 30.05.2022 № 2 до вказаного договору, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю
Відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Проведеним моніторингом виявлено, що Замовником у тендерній документації (частина 2 розділу 3) встановлено вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції (0,5 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 9 426,06 грн, вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія).
За нормою частини першої статті 25 Закону до умов надання забезпечення тендерної пропозиції віднесено, зокрема, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
З врахуванням норм пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893), та пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, у разі технічної неможливості заповнити електронне поле щодо оприлюднення інформації, передбаченої Законом, Замовник мав можливість завантажити окремо документ, доступний для друку, із зазначенням всієї необхідної інформації.
Однак, на порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині 2 розділу 5 тендерної документації Замовника наведено формальну помилку, що не відповідає переліку, зазначеному в Наказі Мінекономрозвитку №710, а саме відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Також, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не наведено прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасником не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, на порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що в частині 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено, що: «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації», тоді як підстави для відхилення тендерних пропозицій визначено у статті 31 та статті 33 Закону, підстава «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Законом не передбачена.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 1 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо надання учасником завіреної копії паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (повністю) або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами із зазначенням, що такий документ повинен міститись у складі тендерної пропозиції.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що учасником тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» не надано в складі пропозиції завіреної копії паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору або копії іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами, чим недотримано вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації.
Також, згідно з частиною 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів.
Однак, тендерна пропозиція ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» не містить реєстр наданих документів.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл», а визначено його переможцем.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених вищевказаними пунктами частини першої цієї статті.
Водночас, моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Також, відповідно до пункту 5.5 частини 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема: довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 13.12.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договору
Однак, переможцем тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» 15.12.2021 надано (опубліковано) довідку (файл «Довідка про несудимість.PDF») щодо не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності незнятої чи непогашеної судимості та не перебування в розшуку станом на 16.11.2021, тобто станом на дату, раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимог пункту 5.5 частини 5 розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, переможцем тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» закупівлі не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, установлених відповідними пунктами частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Також, відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Проте, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл», а укладено з ним договір від 28.12.2021 №28.
Період усунення порушень:
22.11.2022 16:52 - 07.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.11.2022 16:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку про результати моніторингу щодо усунення порушення вимог 1, 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, повідомляємо наступне. Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області письмово звернулися до ТОВ «Енерготехнології–Ізмаїл» щодо розірвання договору (копія додається), та проведені роз’яснювальні роботи щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та пунктів 16 та 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Уповноважену особу в найближчий час буде направлено на навчання по останнім змінам в публічних закупівлях у Законодавстві.
Дата публікації звіту:
29.11.2022 14:39
Запити/Пояснення
Номер:
e9bf724ad0c245e3a20bdd400747b558
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.11.2022 08:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-23-004026-b, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехнології – Ізмаїл» (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Номер:
db23a483f5274a2788392ff993c8b424
Назва:
Про надання пояснення (на заміну)
Дата опублікування:
03.11.2022 08:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-23-004026-b, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У частині 3 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено, що - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Просимо надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договорів про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерготехнології – Ізмаїл» (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6846e2d0e9c2470e94c83f16b7a320b9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.11.2022 09:44
Опис:
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону у визначений законодавством термін надаємо пояснення щодо розрахунку та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (запит 03.11.2022).
Предметом даної закупівлі є роботи – «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (парна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
З урахуванням роз’яснення Мінекономрозвитку України 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методіка) Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) проведено такий аналіз.
Отже, Замовником спочатку визначено потребу в роботах, що є предметом даної закупівлі.
Далі формується опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, як то передбачено Примірною методикою, та враховуючи вид предмета закупівлі.
Також Замовником було проведено аналіз електронної системи закупівель «Prozorro» та інших щодо закупівель аналогічних за предметом закупівель робіт.
Відповідно до частини 4 розділу 3 Примірної методіки очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Так, враховуючи що предметом закупівлі є роботи, Замовником Управління капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області від 26.10.2021 № 875, проведено експертизу від 21.10.2021 №16-1131/01-21.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість за предметом закупівлі робіт «Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення пр. Миру від вул. Франка Івана до вул. Гагарина (парна сторона) у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (оголошення UA-2021-11-23-004026-b) визначалась Замовником, в першу чергу з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації від 26.10.2021 та експертизи від 21.10.2021 №16-1131/01-21.
Так вказаною проектно - кошторисною документацією передбачено, що вартість робіт, які є предметом даної закупівлі визначено у сумі 1 885 212,00 грн.
Дотримуючись принципів здійснення закупівель передбачених ч.1 ст.5 Закону, в тому числі, максимальна економія, ефективність та пропорційність, враховуючи Примірну методіку, листи Мінекономрозвитку України, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", розроблену та затверджену проектно-кошторисної документацію, експертний звіт від від 21.10.2021 №16-1131/01-21. Замовником розраховано та визначено очікувану вартість у сумі 1 885 212,00 грн. та проведено відкриті торги.
Отже, Управлінням капітального будівництва Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області при розрахунку та визначені очікуваної вартості, а також при проведені процедури закупівлі дотримано всі вимоги чинного законодавства у сфері закупівель.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.izmail-rada.gov.ua/2021-02-04-10-31-21/318-2021-06-29-12-16-21/10585-2021-12-13-15-02-47