• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Транспортні послуги легковими автомобілями

Послуга на 2022 рік. Місце надання послуги: м. Славутич, м. Чернігів, м. Київ та за заявкою. Кількість транспортних засобів: 4 шт.

Завершена

1 561 951.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 809.76 UAH
Номер: fe480beb1ef34961b697c0f0c8a5ce12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.01.2022 09:18 - 05.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2022 № 7 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 № 7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2021-11-23-013254-a 23.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 876-45-98, ruselynka21@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 та 8 частини 2 статі 22, частини 11 статті 29 та частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі - ТД), затверджену протоколом тендерного комітету від 23.11.2021 № 459, тендерну пропозицію ФОП «Романчук Євгеній Павлович» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерної пропозиції від 16.12.2021 № 476, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір від 30.12.2021 № 07/01-22, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 19.01.2022 та 25.01.2022. Перевіркою відповідності умов тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до Закону № 922-VIII. Так, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що проєкт договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статі 22 Закону № 922-VIII. Також, частиною 1 статті 16 Закону № 922-VIII визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте, на підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказана вимога не відповідає умовам Закону № 922-VIII, оскільки в частині 1 статті 16 Закону № 922-VIII зазначено про необхідність надання документально підтвердженої інформації, тож сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність працівників, не може розглядатися як документально підтверджена інформація. Враховуючи вищезазначене, ТД складена з порушенням пункту 2 та 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII в частині, що ТД не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям і вимогам згідно Закону № 922-VIII. Крім того, моніторингом встановлено, невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Романчук Євгеній Павлович» умовам ТД. Зокрема, відповідно Додатку 2 до ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII. Однак, Переможцем для документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922-VIII взагалі не надано довідки, які вимагає Замовник, чим не виконано вимогу Додатку 2 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII. На порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Романчук Євгеній Павлович» як таку, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII., а уклав з ним договір від 30.12.2021 № 07/01-22 на суму 1 554 141, 00 гривень. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Період усунення порушень: 31.01.2022 14:55 - 15.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2022 14:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Договір № 07/01-22 від 30.12.2021 р. (транспортні послуги легковими автомобілями) розірвано, зауваження прийняті до уваги.
Дата публікації звіту: 03.02.2022 14:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Частково усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 11.02.2022 12:08

Запити/Пояснення