-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизпаливо, нафтовий газ скраплений, бензин А-92
Завершена
1 655 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 275.00 UAH
Номер:
a7c405aa68f6495b93135eff67233c73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 18:45 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2021-11-23-001838-c 23.11.2021 КП Чортківський комбінат комунальних підприємств
Код ЄДРПОУ: 03353319 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено недотримання вимог пункту 2, пункту 19 частини другої, частини третьої статті 22 Закону №922, Наказу №710, та розбіжності в частині визначення строку дії тендерної пропозиції і строків надання переможцем документів.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "ВВА", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Чортківський комбінат комунальних підприємств (далі Замовник) ID: UA-P-2021-11-23-003119-c на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.12.2021, тендерну пропозицію учасник-переможця торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВВА" (далі ТОВ "ВВА"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2021 №14, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 14.12.2021, договір від 29.12.2021 №1/01, додаткові угоди від 03.02.2022 №1, від 25.02.2022 №2, від 08.03.2022 №3.
Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Закону, а саме: при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу ІІ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовник визначив, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини третьої статті 22 Закону.
Крім того, моніторингом процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі Наказ №710), яким затверджено вичерпний перелік формальних помилок.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону №922 Замовником в пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій, що не відповідає вимогам пункту 1 частини другої статті 16 Закону №922, а саме: Замовник вимагає від учасників підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, тоді як відповідно до частини другої статті 16 Закону №922 кваліфікаційний критерій має бути установлений такий як: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону.
При цьому відповідно до частини другої статті 16 Закону №922 замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, наведених у зазначеній частині статті 16, серед яких наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (пункт 4 частини другої статті 16 Закону №922).
Отже, за нормою Закону №922 відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності» документально підтверджується фінансовою звітністю.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону №922 Замовником у тендерній документації (пункт «Наявність фінансової спроможності» Додатку №1 до тендерної документації) на підтвердження наявності фінансової спроможності вимагається інформаційна довідка (з датою), складена у довільній формі, яка підтверджує наявність фінансової спроможності Учасника.
Також, моніторингом встановлено розбіжності при складанні Замовником тендерної документації. Так, допущено розбіжність в частині визначення строку дії тендерної пропозиції між пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації (протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) та пунктом 2 форми «Тендерна пропозиція», яка є Додатком №3 до тендерної документації (протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття тендерних пропозицій).
Крім того, Замовником допущено розбіжності в частині визначення строків надання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою Закону №922, між пунктом 5 розділу ІІІ, пунктом 7 розділу VI тендерної документації, примітками до Додатку №2 до тендерної документації (строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір), з пунктами 5, 8 Додатку №2 до тендерної документації (строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір).
Період усунення порушень:
26.10.2022 16:43 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Чортківський комбінат комунальних підприємств, розглянувши висновки про результати моніторингу органом державного фінансового контролю UA-М-2022-10-04-000045 закупівлі
UA-2021-11-23-001838-с, повідомляє,що уповноваженій особі оголошено попередження та вказано на недопустимість в подальшому допущення порушень у сфері закупівель, зокрема ,у підготовці тендерної документації. Зобов'язано переглянути тендерну документацію на проведення закупівель щодо її відповідності нормам законодавства у сфері державних закупівель та врахувати дані порушення.
Дата публікації звіту:
27.10.2022 14:43