-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт даху з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому дошкільному навчальному закладі № 25 « Калинонька», що за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький , пров. 2-й Кам'янецький 17 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 748 477.00
UAH з ПДВ
Номер:
e4922b5c748843eeb80075b167115695
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2022 00:00
Період моніторингу:
13.06.2022 15:10 - 07.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2022 № 185
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2022 №185.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-23-007580-a, 23.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі опублікування договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує усунути порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема, опублікувати в електронній системі закупівлі додатки до договору підряду №1 від 10.12.2021, що є його невід’ємною частиною, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10, пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону та пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-23-002749-c), оприлюднені в електронній системі закупівель документи щодо обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокольні рішення уповноваженої особи від 23.11.2021 №47 та №48, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду №1 від 10.12.2021 та додаткову угоду №1 від 15.12.2021 до вказаного договору, надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2021-11-23-007580-a проведено на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом).
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Під час моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником надано відповідь щодо здійснення ним обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в якому, зокрема, вказано, що відповідно до частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Таким чином, на порушення пункту 4-1 постанови КМУ №710 Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення на відповідному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2021-11-23-007580-a.
За нормою пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проведеним моніторингом встановлено, що за результатами проведення переговорної процедури закупівлі UA-2021-11-23-007580-a Замовником укладено з ТОВ «Енергосервісна компанія «АДАМСОН» договір підряду №1 від 10.12.2021.
Відповідно до розділу 23 «Додатки до договору» вказаного договору підряду №1 від 10.12.2021 невід’ємною частиною цього договору є Договірна ціна та Календарний графік фінансування та виконання робіт.
Проте, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону додатки Договірна ціна та Календарний графік фінансування та виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору підряду №1 від 10.12.2021, в електронній системі закупівель станом на час завершення моніторингу не опубліковано.
За вимогою пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити таку інформацію: опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Додатковою угодою №1 від 15.12.2021 сторонами внесено зміни до договору підряду №1 від 10.12.2021 щодо перенесення (продовження) строку виконання робіт та строку дії договору, а також викладено у новій редакції пункт 14.1 договору щодо проведення розрахунків за договором.
Відповідно до норм статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV істотними умовами договору є, предмет, ціна та строк дії договору, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Також, відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників)) до істотних умов договору підряду віднесено, зокрема, строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи;.
Однак, на порушення вимог пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону, в опублікованому повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю не зазначено опис змін, що внесені до істотних умов договору (вказано лише «Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору №1 від 10.12.2021 року»).
Період усунення порушень:
17.06.2022 13:57 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 13:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-23-007580-a, яка проводилась Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою закупівлі. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі опублікування договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує усунути порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема, опублікувати в електронній системі закупівлі додатки до договору підряду №1 від 10.12.2021, що є його невід’ємною частиною, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10, пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону та пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо вказаного висновку надаємо інформацію про усунення порушення:
22.06.2022 року замовником опубліковано в електронній системі закупівлі додатки до договору підряду №1 від 10.12.2021, що є його невід’ємною частиною, а також здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10, пункту 9 частини восьмої статті 41 Закону та пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, а саме: проведено роз’яснювальну роботу.
Додатки:
1. Договірна ціна.
2. Календарний графік фінансування та виконання робіт.
3. Повідомлення щодо проведення роз'яснювальної роботи.
Дата публікації звіту:
22.06.2022 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
0b8feae2731a4777bfb31c3e3ccf2fbc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.06.2022 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-23-007580-a, яка проводилась Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, під час моніторингу встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2021-11-23-007580-a проведено на підставі пункту 1 частини другої статті 40 Закону (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації).
За нормою частини третьої статті 40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Крім того, за вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином Замовником виконано вимогу частини третьої статті 40 Закону та яким чином підтверджено учасником (ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон») відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
4. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» вимог частини шостої статті 17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
99eca40da632485d8322f8306a789b53
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.06.2022 13:39
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому дошкільному навчальному закладі № 25 «Калинонька», що за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький , пров. 2-й Кам'янецький 17» надаємо наступну інформацію.
Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до рішення Хмельницької міської ради від 14.07.2021 № 3 «Про внесення змін до бюджету Хмельницької територіальної громади на 2021 рік» та рішення Хмельницької міської ради від 15.12.2021 № 7 «Про бюджет Хмельницької міської територіальної громади на 2022 рік».
Після розроблення проектної документації та отримання позитивного експертного звіту, замовником проведено відкриті торги.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Капітальний ремонт даху з впровадженням заходів по енергозбереженню в Хмельницькому дошкільному навчальному закладі № 25 «Калинонька», що за адресою: Хмельницька область, м. Хмельницький , пров. 2-й Кам'янецький 17», що підтверджений Експертним звітом (позитивним) філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Хмельницькій області від 11.10.2021 р. № 09-0229/01-21, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, а саме: коштів на покриття адміністративних витрат, кошторисного прибутку та податку на додану вартість. Всього по зведеному кошторисному розрахунку – 1907404,00грн. - з врахуванням витрат авторського нагляду, технічного нагляду, розроблення проектно-кошторисної документації, її експертизи.
Перелік та вимоги до робіт, що є предметом закупівлі, встановлені в проєктно-кошторисній документації, що розроблена згідно з положеннями законодавства, вимогами містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Проєктно-кошторисна документація містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до ч.1 ст.877 Цивільного кодексу України, Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Відповідно, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (перелік та види робіт) зазначені, виходячи із вимог проєктно-кошторисної документації.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизований електронний майданчик оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону. Отже, Закон не покладає обов’язку на замовника оприлюднювати додатково інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі на сторінці веб-сайту.
З приводу інформації, що підтверджує відсутність підстав, передбачених частиною першою статті 17 Закону, яка надається Учасниками у довільній формі, згідно листа Мінекономіки вих.3304-04/34835-06 від 03.06.2020, або за примірною формою, Учасником було надано довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо того, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону, ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» було надано довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, а також довідку від МВС про несудимість.