-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Прибирання вулиць м. Дрогобич
Потреба в закупівлі на 2022 рік. Мова, якою учасники готують пропозиції - українська мова.
Завершена
12 983 141.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 30 319.08 UAH
мін. крок: 0.2% або 30 319.08 UAH
Номер:
e320b17c912d41728e315b009a12b538
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-30-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 18:20 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.03.2022
№ 104
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.03.2022 № 104.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2021-11-22-015348-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника, не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОРС-81» та ФОП Манько Василь Володимирович по лотам № 1 та № 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотам № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців лотам № 1 та № 2, дотримання законодавства у сфері закупівель під час внесення змін до договорів по лотах № 1 та № 2, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій переможців по лотам № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотам № 1 та № 2, відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців лотам № 1 та № 2, дотримання законодавства у сфері закупівель під час внесення змін до договорів по лотах № 1 та № 2.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ОРС-81» та ФОП Манько Василь Володимирович по лотах № 1 та № 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.01.2022 № 19/01/01 та № 19/01/02, повідомлення про намір укласти договір по лотам № 1 та № 2 від 19.01.2022, договір про надання послуг від 01.02.2022 № 12 по лоту № 1, з додатковою угодою від 01.02.2022 № 1 та договір про надання послуг від 01.02.2022 № 11 по лоту № 2, з додатковими угодами від 01.02.2022 № 1, від 14.02.2022 № 2 та від 13.04.2022 № 3.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону, зокрема, Замовником в підпунктах 2.7.2 та 2.7.4 пункту 2.7 Додатку № 1 тендерної документації, встановлено умову, а саме: «Завірена копія штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод та завірену копію звіту ЄСВ (з ретушуванням персональних даних працівників) з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період))», тобто визначено конфіденційною інформацію, що стосується документів, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2022 17:05 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2022 17:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи направлені на недопущення встановленого порушення до Висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-22-015348-а
Відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 30 березня 2022 року № 104 "Про початок моніторингу закупівель" був здійснений моніторинг відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг з Прибирання вулиць м.Дрогобич по лотах №1 і №2 (інформація про процедуру закупівлі опублікована в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-22-015348-a) (далі - Замовник).
За результатами моніторингу закупівлі Північним офісом Держаудитслужби 21 квітня 2022 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, офіційному сайті системи публічних закупівель Prozorro, складений державним аудитором Новиковою Надією Миколаївною та затверджений начальником управління Костюк Людмилою Петрівною, (надалі – Висновок), відповідно до якого за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника, не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 2 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників ТОВ «ОРС-81» та ФОП Манько Василь Володимирович по лотам № 1 та № 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотам № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців лотам № 1 та № 2, дотримання законодавства у сфері закупівель під час внесення змін до договорів по лотах № 1 та № 2, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено..
Поряд з цим Північний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомляємо, що 27 квітня 2022 року директором департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради було проведено робочу нарада з уповноваженою особою, членами робочої групи щодо розгляду результатів Висновку та розяснювальну роботу щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання Замовником при складанні тендерної докуменгтації вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі" (зі змінами).
Додаток: наказ директора департаменту міського господарства Дрогобицької міської ради на 1 арк.
Дата публікації звіту:
28.04.2022 14:23